OT. mulla olis teille vectra, mutta astmaa en ota vaihdossaAri-S kirjoitti:vois kyl ton emännän astran koittaa vaihella tälläseen kun on alkanu miellyttämään silmää
t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 "Wheelcap lovers"
lasien tummennuksen ja raakan madalluksen jälkeen voi olla erittäin maukkaan näköinen

vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Olen tommosia vanteita nähnyt Omegoissa ja vanhemmissa vekkuloissa.. Omaan silmään iskee C-Vectrassa, joka on kuin kirveellä veistetty, suorempilinjaiset vanteet. Kauneus on katsojan silmissä. Ilme muuttuu varmasti, ku kori tippuu.t3mu kirjoitti:joo no se on se teknarin alusta tulossa joskus kuhan saadaa suomeen se. se ruuvataa tappiin jos on vielä kesää jäljellä... joo kylähän noi orkkikset vois just mennä talvi vanteina mutta ei ne kyllä alle istu sitte mitenkää hyvin!HraBeigeV6 kirjoitti:Paremmin nuo orkkis vanteet (page 2) istuu Vekkulaan ku nämä pyöreyttä omaavat 5-puolaset. Lienee jostain Ompusta.. Ehkä jos tuon pudottaa alemmas ni voipi ilme muuttua.
Niin siis mitkä on ompusta kotosin?
No joo emmä nyt sitä pahalla meinannutkaan. Täällä on ainakin yhessä Ompussa samanlaiset mutta eri spekseillä? ja yhessä taas samantyyliset täysin eri spekseillä
Tänään tuli hinkattua 3h autoa. Ensin pesu, sitte autoglymin punanen ja kultanen päälle. Sitte vielä öljyjen vaihto kun kärkkäisellä oli mukamas halpaa öljyä
Tänään tuli hinkattua 3h autoa. Ensin pesu, sitte autoglymin punanen ja kultanen päälle. Sitte vielä öljyjen vaihto kun kärkkäisellä oli mukamas halpaa öljyä
Tässä mietiskelly jos tekis ton imupuolen putsarilta turbolle uusiks. Tarkotus ois pistää 3" rst käyrä, oon nyt miettiny hetken että millä tekee ne alipaineletku lähdöt siihen käyrään mutta Jartsalta löysin siihen neuvon
Mistä sais hommattua sopivan silikoni sup. käyrän + silikoniletkun pätkän ja onko hyötyä laittaa kartiosuodatin? Tossa mulla on yks simotan tuplakartioamissuodatin mutta sitä en taida uskaltaa sinne laittaa vaan hommata sitte vaan uus.
Mistä sais hommattua luistoneston kytkimen ja mitä kaikkea se vaatii että saa sen toimimaan?
Mistä sais hommattua sopivan silikoni sup. käyrän + silikoniletkun pätkän ja onko hyötyä laittaa kartiosuodatin? Tossa mulla on yks simotan tuplakartioamissuodatin mutta sitä en taida uskaltaa sinne laittaa vaan hommata sitte vaan uus.
Mistä sais hommattua luistoneston kytkimen ja mitä kaikkea se vaatii että saa sen toimimaan?
Noniin nyt on imupuolen osat tilailtu ja tehdään kun keretään. Alustaki meni nyt ihan persiillee, tässä pariviikko tiuhaan pommittanu Stw:tä ja ei mitään vastausta.
No tänään meni sitte hermo ja pyysin rahoja takasin niin tuli samantien vastaus että palauttaa rahat. En tiiä mikä siinä sitte on ku kaks kuukautta sitä ootettiin ja lupasivat 3 kertaa kahden viikon sisään ja ei sitä kuitenkaa saanu toimitettua
No kuhan rahat tulee takasin ni pitää kysellä kellä sitä on hyllyssä ja tilata se sitte sieltä... Meni vaan taas ihan turhaa tääkin aika 
No tänään meni sitte hermo ja pyysin rahoja takasin niin tuli samantien vastaus että palauttaa rahat. En tiiä mikä siinä sitte on ku kaks kuukautta sitä ootettiin ja lupasivat 3 kertaa kahden viikon sisään ja ei sitä kuitenkaa saanu toimitettua
Tervetuloa reiluun kerhoon
Mulle ei oo vieläkään tullu rahoja takaisin FK:lta, mutta sain kumminki eibachit alle kun tilasin ne paikallisesta varaosaliikkeestä
Tuntuu aika nihkeästi olevan tarjolla mitään säädettäviä alustoja,jos ei lasketa noita yli tonnin satseja.
Mulle ei oo vieläkään tullu rahoja takaisin FK:lta, mutta sain kumminki eibachit alle kun tilasin ne paikallisesta varaosaliikkeestä
Tuntuu aika nihkeästi olevan tarjolla mitään säädettäviä alustoja,jos ei lasketa noita yli tonnin satseja.
Vectra Wagon 1,9 CDTI -08 OPC-Line

Vielä tänään kysyivät tilinumeronki eriksee kun oli edellinen karvaturpa unohtanu kysyä sitä
Pistin vissiin 4 paikkaan kyselyn Suomessa että jos jollain olisi hyllyssä. Mulla nyt ei oo edes vaihtoehto mikään kiintee alusta vaan säädettävä sen olla pitää. Vaikkei tuo mikään tonnin alusta olekaan mutta just toi korkeussäätö ratkasee mulla eniten 
Onhan noita alle tonnin settejä vaik kui. D2, BC, K-sport jne.
Mut aika maukas voi tulla kun saat kunnolla madallettua. Näyttää tolla korkeudella noi vanteet aika pikkusilta.
Mut aika maukas voi tulla kun saat kunnolla madallettua. Näyttää tolla korkeudella noi vanteet aika pikkusilta.
- A5 coupe 3.0tdi
- Insignia wagon 1.6T
- Mk4 Golf wagon 1.9tdi
- Insignia wagon 1.6T
- Mk4 Golf wagon 1.9tdi
Näyttää tolla korkeudella ihan perseeltä
Mutta joo tänään tuli sovittua Kaitzun kanssa uudesta alusta toimituksesta, hoituu meinaan herralta helvetin paljon paremmin asiat kun tuolla saksanpäässä!! Toivottavasti saa alustan vielä tälle kesälle alle 
No johan pomppas! Nyt on uus teknarin alusta tulossa saksanmaalta, kiitokset edelleen Kaitzulle/Fabixille nopeasta toiminnasta!!
Ps. edelleen rahoja odotellaan Stw tuningilta, tosin tiistaina vasta maksoi...
Imupuolelle kaikki muut osat on paitsi suodatin, kuhan joku nyt vaan laittais ne kun on aika taas ihan kortilla! Koko ajan pitäis tehä sitätätäjatota mutta kun vkl:ätkin on niin ylibuukattu että en tiiä mitä näitten laitteitten kaa tekee
Imupuolelle kaikki muut osat on paitsi suodatin, kuhan joku nyt vaan laittais ne kun on aika taas ihan kortilla! Koko ajan pitäis tehä sitätätäjatota mutta kun vkl:ätkin on niin ylibuukattu että en tiiä mitä näitten laitteitten kaa tekee
pitäs ne rahat jo sillon torstaina näkyä jos tiistaina laitettu meneen.. tosin niillä voilla joku sydeemi et maksut lähtee tiettynä päivänä eteepäin..
hyvä siittä tulee kun sen tontittaa.
hyvä siittä tulee kun sen tontittaa.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Joo eilen oli tullut rahat, ihmettelin vaan että tasan 50e oli hävinny rahoista mutta tyytyväinen silti olen että sain edes jotain takasin. Alusta tuli maksamaan Fabixilta 80e enemmän kun saksasta mutta ei haittaa enää kuhan vaan alustan saa
Tuli jo pieni mutka alustan matkaakin tossa jo, Kaitzu hoiti senki kyllä hienosti ja soitti asiasta ennenku tiesin edes siitä (UPS sivuilta). Eli keskiviikkona alustan pitäis olla täällä
Vanteet pitäis kiillottaa kanssa uudestaan kun ruvennu tulemaan pieniä hapettumia kun on satanu koko ajan... On tosiaan vaan aika kortilla kun ois tallin siirto ja uuden tallin "rakennus" on niin vaiheessa. No mutta tästä on hyvä jatkaa!!
Vanteet pitäis kiillottaa kanssa uudestaan kun ruvennu tulemaan pieniä hapettumia kun on satanu koko ajan... On tosiaan vaan aika kortilla kun ois tallin siirto ja uuden tallin "rakennus" on niin vaiheessa. No mutta tästä on hyvä jatkaa!!
Tänää tuli tehtyä toi imupuoli. Vaikutusta en nyt niin huomannu, ehkä vähän kaasunvastaavuus parani mutta ei oikeestaa muuta tapahtunu
Alumiinikäyrä pitäis vielä kiillottaa mutta ei ollu nyt aikaa
Jäi vaa ärsyttävästi toi yks klemmari ylöpäin ku ei mahtunu vakioputsarin kaa kääntymää tonne alas toi pultti. Silikonit oisin halunnu mustana mutta en löytäny mistään tolla hinnalla... Kattoo mitä sitte käy kuhan nyt suodatin tulee joskus, mikä sekin on jossain päin Suomea mistä kukaan ei oikein tiiä missä päin menee. Posti vastaan ottanu Nummelassa mutta sen jälkee ei oo liikkunu mihinkää päin
Eli Silikoni sup. kulma 2,5"-3", 3" suora jatko, 2kpl aluvanteen venttiili letkulähtöihin, 3" alumiini käyrä ja sitte parit klemmarit
Täs parit kuvat:

Eli Silikoni sup. kulma 2,5"-3", 3" suora jatko, 2kpl aluvanteen venttiili letkulähtöihin, 3" alumiini käyrä ja sitte parit klemmarit
Täs parit kuvat:

Kun ahdistaa niin ahdistakoo sitte kunnolla. On kyllä tänkaa taas fiilis niin huipussaa!! Suodatin ei vieläkää oo tullu vaikka ois pitäny jo lähtee tulemaan, mutta eipä ole. Alusta tuli eilen mutta paketista puuttu kokonaan säätötyökalut
No tänää kuitenki laitettii alle ja kiristelin kaverin teknarin avaimella ja päin persettähän seki sitte loppujaan saatiin menemään
Kaveri unohti mainita ettei nosturin tassut käänny ihan auki ja toisee etuvanteesee ja siitä kahesta kohtaa pala pois... Eipä juurikaan harmita kun talvella oli muutenki mielessä pieni muutos vanteisiin ja nyt vaan vahvistu ajatus. Etupää jäi n. 1cm ylemmäs kun takapää ja madallusta tuli n. 10cm. Raapii tietenki jokapaikkaa nyt kun ei ole renkaita säädetty eikä yhtään tilaa vielä tehty ja saa nähdä kiinnostaako enää tänä vuonna tehdä.
Varmaan houomenna saatte kuvia kun tänään ei vaan yksin kertasesti jaksanu kiinnostaa kun päivä meni taas niin loistavasti!!
Kaveri unohti mainita ettei nosturin tassut käänny ihan auki ja toisee etuvanteesee ja siitä kahesta kohtaa pala pois... Eipä juurikaan harmita kun talvella oli muutenki mielessä pieni muutos vanteisiin ja nyt vaan vahvistu ajatus. Etupää jäi n. 1cm ylemmäs kun takapää ja madallusta tuli n. 10cm. Raapii tietenki jokapaikkaa nyt kun ei ole renkaita säädetty eikä yhtään tilaa vielä tehty ja saa nähdä kiinnostaako enää tänä vuonna tehdä.
Varmaan houomenna saatte kuvia kun tänään ei vaan yksin kertasesti jaksanu kiinnostaa kun päivä meni taas niin loistavasti!!
No nyt niitä kuvia sitten. Eli ekana se vanne, vaihtoehdot on ostaa 2,5" tuumaset kehät eteen tai sitten kunnostaa toisetn 2,25" kehät. Katsotaan katsotaan.

Sitte pari kuvaa alustan kanssa, takana nyt 20mm limppu ja eessä 10mm. Piti camperia kääntää lisää kun ottaa etukaaree vähän kiinni, mutta sää nähä kun käytän säädettävänä että miten kuuluis olla.

E. Eipää oo jaksanu kiillotella kehiä enään jos talvella pitää tehä kokonaan alusta asti uusiks...

Sitte pari kuvaa alustan kanssa, takana nyt 20mm limppu ja eessä 10mm. Piti camperia kääntää lisää kun ottaa etukaaree vähän kiinni, mutta sää nähä kun käytän säädettävänä että miten kuuluis olla.

E. Eipää oo jaksanu kiillotella kehiä enään jos talvella pitää tehä kokonaan alusta asti uusiks...