Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Woody »

^ Mutta kun tahtoo kuitenkin olla auto kun auto niin on remonttia.... Siis tuossakin yks zafira mihin täys koneremontti tehty 165tkm, niin mihin autoon tarvii niin aikaisin tehdä? Et tahtoo se auto kun auto olla, niin kaikissa on vikansa, riippuu miltä kantilta katsotaan.
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja seeklima »

Onhan muissakin vikoja mutta pösöissä paljon enemmän. Pösöistä nauttii huoltoliike/varaosaliike. Mulla ja mun tutuilla olevista/olleista autoista kaikissa omat vikansa,mutta se pösö :no: :no: Oli elämäni suurin autonvaihtovirhe vaihtaa toimiva auto pösöön. Mutta ite päätät(ja myös maksat)
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

Kyllä mä suosittelen Pösöä jos vain on hyvin pidetty yksilö. Samanlaista kuraa pösö on kuin muutkin merkit, jos ei huolleta niin kyllä ne laukeilee. Hiukan on kärjistettyä parin auton otannasta nuo ylemmät kommentit. Jos Pösö olisi oikeasti noin paska, niin miten niitä niin paljon näkyy liikenteessä? Luulisi WOMin toimivan.

Jos itse valitsisin Zafiran ja 307 SW:n välillä, niin kyllä Pösö tulisi. Jos vaihtoehtona olisi Vectra niin sitten olisikin eri asia.
TBD
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

Ioni kirjoitti:Kyllä mä suosittelen Pösöä jos vain on hyvin pidetty yksilö. Samanlaista kuraa pösö on kuin muutkin merkit, jos ei huolleta niin kyllä ne laukeilee. Hiukan on kärjistettyä parin auton otannasta nuo ylemmät kommentit. Jos Pösö olisi oikeasti noin paska, niin miten niitä niin paljon näkyy liikenteessä? Luulisi WOMin toimivan.

Jos itse valitsisin Zafiran ja 307 SW:n välillä, niin kyllä Pösö tulisi. Jos vaihtoehtona olisi Vectra niin sitten olisikin eri asia.
Mun pösö oli edellisellä omistajalla huollettu säännöllisesti ja itse huollatin säännöllisesti ja noi pari yksilöä on esimerkkejä tiedän paljon muitakin pösöjä joissa paljon vikaa. Ne pösöt jotka tiedän prosenttiluku isoille/kalliille vioille on n.80% ja muut merkit kallit viat n.30%. Entisellä työkaverilla -06 C180 kompressori mersu joka seisoo vähän väliä KORJATTAVANA(mittarissa n.70tkm) ja kaikki viat kalliita,mutta ei vaihda pois kun pitää olla mersu,siinä esimerkki jos RAHAA ja AIKAA riittää niin voi ostaa minkä merkin vaan(Rahalla saa mitä vaan). Mutta jos haluaa auton jossa vaan "normaalin" auton verran vikoja,niin pösö ei ole ensimmäisenä listalla.
apusähis
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja apusähis »

^^^^ Kiitti tiedosta! :thumbsup: Tuota renaulttia täytyy tarkemmin tutkailla.
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Ioni kirjoitti:Kyllä mä suosittelen Pösöä jos vain on hyvin pidetty yksilö. Samanlaista kuraa pösö on kuin muutkin merkit, jos ei huolleta niin kyllä ne laukeilee. Hiukan on kärjistettyä parin auton otannasta nuo ylemmät kommentit. Jos Pösö olisi oikeasti noin paska, niin miten niitä niin paljon näkyy liikenteessä? Luulisi WOMin toimivan.

Vectrakin on mutta, ei nekään vakuuta....Ja niistäkin täytys maksaa, ja kun mie en autoisa vihtisi kauheesti maksaa...Sen mitä saa lompakosta kaivettua. Ja noista vectroistakin valtaosa liki 300tkm ajettuja.. Alkaa vaan ärsyttää kun ei ole autoa :D Oli mulla tuossa pari päivää -04 corollan verso koeajossa mutta en mie yli kymppiä autoon lyö. :D
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

apusähis kirjoitti:^^^^ Kiitti tiedosta! :thumbsup: Tuota renaulttia täytyy tarkemmin tutkailla.
Just teki mieli kysyä et mihin tällasta tietoa tarttet...
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Rookeri kirjoitti:Jos Tampereen Sokos ilmoittaa olevansa auki ilta 21 asti niin miksi klo 20.30 lihatiski on jo kerätty tyhjäksi ja lihat seisoo kelmujen alla kärryillä tiskin takana? Ei suostunu enää myymään :o

Eikai se tarkoita että kun kello lyö 21 nii voivat lyödä ovet kiinni ja lähteä kotiin! :evil:
Jep.
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

seeklima kirjoitti:

Mun pösö oli edellisellä omistajalla huollettu säännöllisesti ja itse huollatin säännöllisesti ja noi pari yksilöä on esimerkkejä tiedän paljon muitakin pösöjä joissa paljon vikaa. Ne pösöt jotka tiedän prosenttiluku isoille/kalliille vioille on n.80% ja muut merkit kallit viat n.30%. Entisellä työkaverilla -06 C180 kompressori mersu joka seisoo vähän väliä KORJATTAVANA(mittarissa n.70tkm) ja kaikki viat kalliita,mutta ei vaihda pois kun pitää olla mersu,siinä esimerkki jos RAHAA ja AIKAA riittää niin voi ostaa minkä merkin vaan(Rahalla saa mitä vaan). Mutta jos haluaa auton jossa vaan "normaalin" auton verran vikoja,niin pösö ei ole ensimmäisenä listalla.
No sulla on varmaan sitten otanta koko maailman pösöistä.. Turha tästä on enempää keskustella siis.
TBD
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

Ioni kirjoitti:No sulla on varmaan sitten otanta koko maailman pösöistä.. Turha tästä on enempää keskustella siis.
No no,otetaas se herne taas sieltä haistimesta pois... :lol: ,vaan mulla on otanta tuttujen ja kavereiden ja sukulaisten pösöistä joita on/on ollu n.20kpl ja niistä 80% on ollu isoja/kalliita vikoja,ja muut merkit samalta ryhmältä,niin isot/kallit viat on niissä 30%,niin kyllä tossa mun mielestä on jo hyvä näyttö vikaherkkyydestä. Ite ostin pösön kun uskoin että minulle osuu hyvä pösö ja huoltamalla säännöllisesti ei kauheasti vikoja ilmene,ja pidin vaan puheina että niissä muka enemmän vikoja,mutta todellisuus näkyy ja tuntuu RAHAPUSSISSA.
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

seeklima kirjoitti:
Ioni kirjoitti:No sulla on varmaan sitten otanta koko maailman pösöistä.. Turha tästä on enempää keskustella siis.
No no,otetaas se herne taas sieltä haistimesta pois... :lol: ,vaan mulla on otanta tuttujen ja kavereiden ja sukulaisten pösöistä joita on/on ollu n.20kpl ja niistä 80% on ollu isoja/kalliita vikoja,ja muut merkit samalta ryhmältä,niin isot/kallit viat on niissä 30%,niin kyllä tossa mun mielestä on jo hyvä näyttö vikaherkkyydestä. Ite ostin pösön kun uskoin että minulle osuu hyvä pösö ja huoltamalla säännöllisesti ei kauheasti vikoja ilmene,ja pidin vaan puheina että niissä muka enemmän vikoja,mutta todellisuus näkyy ja tuntuu RAHAPUSSISSA.
No, itselläni ei ole pahaa sanottavaa, eikä lähipiiristäkään löydy mitään maanantaikappaleita. Ihan hyvin voisin kuvitella ostavani pösön taas, jos heiltä löytyisi jotain omiin hakuehtoihini sopivaa.
Ei mulla herneitä ole, mutta sä olet nyt meuhkannut varmaan toistakymmentä viestiä kuinka paskoja pösöt ovat...
TBD
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

Niin ja kun luet ne uudestaan huomaat kuinka siellä sanotaan että on ollu myös pösöjä jossa ei ole ollu yhtään vikaa. Mulla on varaa meuhkata niistä kun olen "kipurahat" niistä maksanut.
mosir
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mosir »

|vectraman| kirjoitti:http://avt0mat.pic.fi/kuvat/jh%F6y/IMG_ ... _small.jpg

MIKÄ näissä tarroissa viehättää??!?!?!.....
Miks sulla on musta takaluukku?

:yawn:
a.tikkanen
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja a.tikkanen »

onkos kellään tietoa aurauskulman säätölaitteissa käytetyistä mitta asteikoista..
eli jos kulma on 1° ja aletaan pienentämään niin onko seuraaava numero 0°59 vai 0°99

selvennyksenä onko se 1° jaettu 60 osaan vai 100 osaan.??
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
lepOsimA
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja lepOsimA »

a.tikkanen kirjoitti:onkos kellään tietoa aurauskulman säätölaitteissa käytetyistä mitta asteikoista..
eli jos kulma on 1° ja aletaan pienentämään niin onko seuraaava numero 0°59 vai 0°99

selvennyksenä onko se 1° jaettu 60 osaan vai 100 osaan.??
Wikipedia kirjoitti:
60″ = 1′
3600″ = 1°
92 fastra caravan C20NE
Vastaa Viestiin