Luotettava, mutta edullinen huoltamo?
Luotettava, mutta edullinen huoltamo?
Katsastuksessa tuli iso vikalista ja pitäis viedä huoltamolle auto.
Olin eka menossa RS-Konalan huoltamolle, mutta luinkin täältä että eivät osaa hommiansa. + Vittuilua tulee perään.
Mietin myös pohjois helsingin autoa, mutta siitäkin suurimmaks osaks lukenut huonoa palautetta.
Onko vielä halpoja ja luotettavia pikkupajoja?
Pitäisi vaihtaa alapallonivelet kummaltaki puolen. Hinnaks RS-Konala arvioi 320e.
Pakoputkikin vuotaa kuulemma ja "jossain" siellä on reikä katsastusmiehen mukaan. Itse en ole löytänyt. RS-Konalan korjausarvio 320e jos pitää takaa vaihtaa äänenvaimennin.
Myös MIL valo on alkanut palaa ja siitä en tiedä mistä johtuu. Veikkaisin, että EGR venttiilissä vikaa. Päästöissäkin sai liikaa happea. Veikkaan, että MIL valolla on jotain tekemistä noitten päästöjen kanssa. Jos osaisin, niin korjaisin niin paljon ku mahollista ite, mutta en ole niin paljoo vielä perehtynyt autoihin.
Eli mahtaakohan kukaan tietää tästä pääkaupunkiseudulta jotain halpaa mestaa? Suurimmaks osaks oon huomannut vaan ton P.helsingin auton ja RS-Konalan + Tietenki merkkiliikkeet.
Edit: Eli autona toimii Opel Vectra b vm. 2000
Olin eka menossa RS-Konalan huoltamolle, mutta luinkin täältä että eivät osaa hommiansa. + Vittuilua tulee perään.
Mietin myös pohjois helsingin autoa, mutta siitäkin suurimmaks osaks lukenut huonoa palautetta.
Onko vielä halpoja ja luotettavia pikkupajoja?
Pitäisi vaihtaa alapallonivelet kummaltaki puolen. Hinnaks RS-Konala arvioi 320e.
Pakoputkikin vuotaa kuulemma ja "jossain" siellä on reikä katsastusmiehen mukaan. Itse en ole löytänyt. RS-Konalan korjausarvio 320e jos pitää takaa vaihtaa äänenvaimennin.
Myös MIL valo on alkanut palaa ja siitä en tiedä mistä johtuu. Veikkaisin, että EGR venttiilissä vikaa. Päästöissäkin sai liikaa happea. Veikkaan, että MIL valolla on jotain tekemistä noitten päästöjen kanssa. Jos osaisin, niin korjaisin niin paljon ku mahollista ite, mutta en ole niin paljoo vielä perehtynyt autoihin.
Eli mahtaakohan kukaan tietää tästä pääkaupunkiseudulta jotain halpaa mestaa? Suurimmaks osaks oon huomannut vaan ton P.helsingin auton ja RS-Konalan + Tietenki merkkiliikkeet.
Edit: Eli autona toimii Opel Vectra b vm. 2000
Re: Luotettava, mutta edullinen huoltamo?
Mikä Opel tai mitäs se mulle kuuluu, käy tuolla, eikös se ole jossain sielläpäin, kysyminen ei maksa mitään...
http://www.helsinginruostehitsaus.fi/
http://www.helsinginruostehitsaus.fi/
Tuo helsingin ruostehitsaus menee aika rivakasti sinne nyrkkipaja kategoriaan.
Itse sinne vein kerran sovittuna päivänä aamulla, eikä koko putka ollut edes auki kyseisenä päivänä.
Pohjois-helsingin auto oli vielä jokunen vuosi sitten melko huonossa maineessa, mutta nykyään tuntuu olevan ihan asiallinen paikka.
Onhan siinä konalassa vielä AD-korjaamokin ristipellontiellä. Kannattaa sieltäkin kysellä hinta-arviota.
Itse sinne vein kerran sovittuna päivänä aamulla, eikä koko putka ollut edes auki kyseisenä päivänä.
Pohjois-helsingin auto oli vielä jokunen vuosi sitten melko huonossa maineessa, mutta nykyään tuntuu olevan ihan asiallinen paikka.
Onhan siinä konalassa vielä AD-korjaamokin ristipellontiellä. Kannattaa sieltäkin kysellä hinta-arviota.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
Omenapomena
- 'Senator'

Otsikkoon ois kyllä hyvä lisätä mistäpäin suomea hakee.
-
Omenapomena
- 'Senator'

Turhaa klikkailua.Rookeri kirjoitti:Lukeehan se melko selkeesti tekstissäkin. Jos ei ole antaa neuvoa nii nämäkin voisi pitää itsellään.
-
Omenapomena
- 'Senator'

Sinä?Rookeri kirjoitti:Aiheeseen, kyllähän täältä forumiltakin varmaan löytyy ihmisiä jotka vaihtavat osas.
-
Omenapomena
- 'Senator'

Joten edelleen se OTSIKOINTI!Rookeri kirjoitti:No jos kysyjä ajaisi Tampereelle niin mikä etteiOmenapomena kirjoitti:Sinä?Rookeri kirjoitti:Aiheeseen, kyllähän täältä forumiltakin varmaan löytyy ihmisiä jotka vaihtavat osas.Mutta tarkoitin lähinnä että kerta pk-seudulta hakee korjaamoa niin varmaan täällä on jäseniä sieltäpäin.
Toi Oplia vaikuttaa suhkot hyvältä paikalta. Sen vähän palautteen perusteella mitä kyseisestä paikasta löysin.
Ps. Itse asiassa varmaan oonki tulossa tampereelle lähiaikoina. Kesäloma meneillään ja 90% elämästäni siellä asunu.
Mutta todennäkösempää on, että vien sen tonne Oplialle ja syön makaroonii ens kuun. (:
Ps. Itse asiassa varmaan oonki tulossa tampereelle lähiaikoina. Kesäloma meneillään ja 90% elämästäni siellä asunu.
Mutta todennäkösempää on, että vien sen tonne Oplialle ja syön makaroonii ens kuun. (:
Ei selvinny se auto, mutta vikalistasta veikkaisin kokemuksesta jotain RS-Octaviaa.. 
Sait yksityisviestiä.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Miten metro-auton huollot toimii?? Ylihinnoiteltua? Työt tehdään sovitussa ajassa? Länsi-autosta jäi jotenkin huono fiilis. Pitäis jo valmiiks hieman tietää hyviä valtuutettuja merkkikorjaamoja. Kun vasta 3pvä ollut elämän ensimmäinen opel:
On se opel ihan eri luokkaa rellun kanssa ei voi edes samana päivänä puhua Renault Meganesta ja Opel Astrasta:P
Opel Astra Wagon Enjoy 1,9, CDTI 150hv 2008.
^Kannattaa ottaa sekin huomioon huoltoa valittaessa, että takuuseen ei vaikuta onko huoltoliike maahantuojan valtuuttama huoltoliike.
Tuo aiemmin mainittu p-helsingin auto on tietääkseni valtuutettu merkkihuolto.
Tuo aiemmin mainittu p-helsingin auto on tietääkseni valtuutettu merkkihuolto.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Mä suosittelen edelleen Opliaa omien kokemusten perusteella, ei ole ollut tarvetta kokeilla muita. 
Ei kait luotettavaa ja edullista olekkaan.