Opel Vectra-A 2.0i 8v -94 "2000 look"
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re: Opel Vectra 2.0i 8v -94 projekti
Onko hyvät istua ne penkit? 
Tää o muute hiton nätti nyt tummilla laseilla!! 
on ne kyllä much better ku vanhat penkit|vectraman| kirjoitti:Onko hyvät istua ne penkit?
joo kyllähän se toi ulkonäköä parempaan suuntaan... saas nähä kunka kauan sitäki iloa kestääThuuning kirjoitti:Tää o muute hiton nätti nyt tummilla laseilla!!
Opel Calibra c20let 4x4 -94 / Opel Omega B z22xe -03
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Sitten kun käytät verhoilut pois niin vääntele samalla niitä vänkärin sivutukiakin pystympään ja minusta tuntui että niitä kuskinkin sivutukia saisi vääntää enemmänkin sisäänpäin, selkänojasta en vääntänyt juuri ollenkaan niitä, tulee kunnon "kuppipenkit" 
Joo niin aattelinki tehdä, kunhan saa aikaseksi|vectraman| kirjoitti:Sitten kun käytät verhoilut pois niin vääntele samalla niitä vänkärin sivutukiakin pystympään ja minusta tuntui että niitä kuskinkin sivutukia saisi vääntää enemmänkin sisäänpäin, selkänojasta en vääntänyt juuri ollenkaan niitä, tulee kunnon "kuppipenkit"
himottas tähän kyllä lyyä c20let:iä pellin alle
Nii saiskos sitä joltaki tietoa vähän, jos joku olisi tehnyt joskus saman...
olisi kiinnostusta vaihtaa c20let tähän c20ne:n tilalle, eli mitä nyt oon lueskellu tätä foorumia niin sen pitis onnistua kunhan alustan osat vaihtaa vastaamaan turbo vectraa ja ei tarvisi siellä vtt:llä käyttää päästömittauksissa? mutta jos tuota c20let konetta ei saa laitettua niin c20xe:hän pitis ainaki saaha laittaa
olisi kiinnostusta vaihtaa c20let tähän c20ne:n tilalle, eli mitä nyt oon lueskellu tätä foorumia niin sen pitis onnistua kunhan alustan osat vaihtaa vastaamaan turbo vectraa ja ei tarvisi siellä vtt:llä käyttää päästömittauksissa? mutta jos tuota c20let konetta ei saa laitettua niin c20xe:hän pitis ainaki saaha laittaa
^^ jep turbo vectran alusta/jarrut jne tai v6 ja ei vtt mittausta, vain muutoskatsastus c20letille.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Näin juuri, eikä tartte mitään napojakaan alkaa vaihtaa poraa vaan levyihin uuden jaon. (Tosin jos haluaa ihan täysin pykälien mukaan mennä niin tarvisi kai? vaihtaa mutta tuskin sitä kukaan tulee kyseleen imo)
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
toivon ettei kukaa muu edes ajattele moisia virityksiä.kolkoti kirjoitti:Näin juuri, eikä tartte mitään napojakaan alkaa vaihtaa poraa vaan levyihin uuden jaon. (Tosin jos haluaa ihan täysin pykälien mukaan mennä niin tarvisi kai? vaihtaa mutta tuskin sitä kukaan tulee kyseleen imo)
itse etsisin jostain purkuautosta tolppineen jarruineen päivineen täydellisen paketin ja pulttaisisin sen kiinni, ei pitäs olla ees kallista ja suht helppo homma.
Superdiileri.
Kysehän on vain isommista jarruista.. Näin on moni tehnyt ja tulee tekemään._Jape_ kirjoitti:toivon ettei kukaa muu edes ajattele moisia virityksiä.kolkoti kirjoitti:Näin juuri, eikä tartte mitään napojakaan alkaa vaihtaa poraa vaan levyihin uuden jaon. (Tosin jos haluaa ihan täysin pykälien mukaan mennä niin tarvisi kai? vaihtaa mutta tuskin sitä kukaan tulee kyseleen imo)
itse etsisin jostain purkuautosta tolppineen jarruineen päivineen täydellisen paketin ja pulttaisisin sen kiinni, ei pitäs olla ees kallista ja suht helppo homma.
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
kerrohan sitten pari esimerkki nimeä/nimimerkkiä tai autoa jolle näin tehty ku mä en tiiä ketää kuka noin ois tehny vaikka aika paljon näitä opel harrastajia tunnen.kolkoti kirjoitti:Näin on moni tehnyt ja tulee tekemään.
Superdiileri.
Ei voi muistaa enkä ala haulla hakemaankaan, mutta viisas pääsee vähemmällä_Jape_ kirjoitti:kerrohan sitten pari esimerkki nimeä/nimimerkkiä tai autoa jolle näin tehty ku mä en tiiä ketää kuka noin ois tehny vaikka aika paljon näitä opel harrastajia tunnen.kolkoti kirjoitti:Näin on moni tehnyt ja tulee tekemään.
EDIT:
Hain nyt sitten nopsaan tämmösen esimerkin jos saat paremman mielen
vectraTBO kirjoitti:
...Levy oli itsellä viisipulttisesta tehty silloin kun mulla oli vielä nelipulttijako, eli porasin vaan sen nelipulttijaon siihen viisipulttiseen levyyn(yksi reikä osui samaan kuin 5 pulttisessa ja sitä joutui vain vähän viilaamaan). Lisäksi sorvautin holkit levyn ja navan väliin koska 5 pulttisessa on keskireikä 65.1 ja 4 pulttisessa 56.6, jolloin holkki keskitti levyt....
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
kyllä sen luulisi kestävän mun virityksillä kerta +500hp vectraki kestää
tuota letti vaan aika harvinainen vissii jo täällä suomen seudulla, oiskohan vaikka ruotsin puolella parempi valikoima ku en tiiä oikein nuita ruotsalaisia nettisivuja ja tämä muutenki nyt suunnittelu vaiheilla vielä... pitis eka täältä intistä päästä pois niin alkais olemaan varaaki tohon koneeseen 
tai sit saappaan kone jos ei meinaa lettiä löytyä kokonaisena
(mikä varmaan olis tarkotus)
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
oiskohan tommonen baas:n kone hintava? eikä niitä ole 150hp ja 180hp versioita siis 2.0l turbo koneet?