Astra J 1,4T TM kestotesti
Re: Astra J 1,4T TM kestotesti
eihän opel ole autoja osannut tehdä 80luvun jälkeen 
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Tänään ilmestyneessä uudessa TM:ssä 22/2011 s.126 löytyi vika tehon puutteeseen.
Ahtimen pakopesässä oli hukkaportin kohdalla hiusmurtuma joka aiheuttaa ahtopaineen alenemisen alhaisilla hierrosnopeuksilla.
(maahantuoja oli vian löytänyt)
Ahtimen pakopesässä oli hukkaportin kohdalla hiusmurtuma joka aiheuttaa ahtopaineen alenemisen alhaisilla hierrosnopeuksilla.
Ihme vika mutta pointsit siitä että olivat vaivautuneet etsimään. Olen jopa hieman yllättynyt että vaivautuivat...Joikema kirjoitti:Tänään ilmestyneessä uudessa TM:ssä 22/2011 s.126 löytyi vika tehon puutteeseen.
Onkohan ainut tapaus, vai alkusarjan ongelmia?
Eiköhän tuollainen, koko kestotestin ajan "päällä" ollut vika, johon ei testin aikana mitään järkevää syytä löytynyt, anna jo aihetta tutkimuksiin. Itse olisin ollut sitävastoin yllättynyt, mikäli olisivat sivuuttaneet asian vaan olan kohautuksella.Himmeli kirjoitti:Ihme vika mutta pointsit siitä että olivat vaivautuneet etsimään. Olen jopa hieman yllättynyt että vaivautuivat...Joikema kirjoitti:Tänään ilmestyneessä uudessa TM:ssä 22/2011 s.126 löytyi vika tehon puutteeseen.
Tervehdys. Tuli itse kanssa tilattua Astra ST 1.4T manuaali Sport-varustetasolla ja näin palattua Opelien pariin. Tuleva Astra on värilltään musta ja siihen tuli lisäksi lämpöpaketti 0€, Sport Pro paketti 2 149€ ja tilaa säästävä vararengas 100€. Auto noudetaan liikkeestä 13.1.2012. Opeliin päädyin siksi, koska sain ehdottomasti parhaan vaihtohyvityksen, 3000€ paremmin kuin mistään muualta. Muut ehdokkaat olivat Octavia, Avensis ja Golf.
kovin tyypillistä opelille, ettei vikoja viitsitä tutkia kunnolla. Vaikka tekisi mitä.
Tarkalleen samat kokemukset itselläkin takuunalaisten opeleiden kanssa. Ja kun takuuaika on ohi, ketään ei kiinnosta.
Tarkalleen samat kokemukset itselläkin takuunalaisten opeleiden kanssa. Ja kun takuuaika on ohi, ketään ei kiinnosta.