Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Pinkki vectra meni hannikaisenkatua tänään jossain 15.30-15.45 välillä ku allekirjottanut otti rennosti veturin terasilla. Kyseisen masinan omistajan nimimerkkiä en muista.
Nilemma osti lasagnea halpa-hallista
Tuliko hyvää?
Tuliko hyvää?
Vectra GTS 2.0T
Kyllä maistui.
No nytpäs tiedän minäkin, minkälaista Vectraa pitää alkaa bongailemaan. 
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Jaahas... Saitko muutakin kuin hyvää juttuseuraa? 
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Juheksi.N3ON kirjoitti:Pinkki vectra meni hannikaisenkatua tänään jossain 15.30-15.45 välillä ku allekirjottanut otti rennosti veturin terasilla. Kyseisen masinan omistajan nimimerkkiä en muista.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Mannion ruokaa hakemassa? 
Jep, piti käydä leffamässyt hakemassaTeemu J kirjoitti:Mannion ruokaa hakemassa?
OCFormulatietäjä 2011
Useampikin kerholainen tänään Apparalla
JiiPee
JiiPee
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
no nyt en kyllä tiiä missä luulet ollees, mutta minä olin vaimoni kans powerparkissa eilen(lauantaina) ja nähtiin sut siellä anniskelualueellaRookeri kirjoitti:Motorparkissa tuli tuttuja vastaan mutku en perkele muista nimimerkkejäveljeksistä se toinen paremmalla puoliskolla
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
tainnu rookeri olla sooseistimok kirjoitti:no nyt en kyllä tiiä missä luulet ollees, mutta minä olin vaimoni kans powerparkissa eilen(lauantaina) ja nähtiin sut siellä anniskelualueellaRookeri kirjoitti:Motorparkissa tuli tuttuja vastaan mutku en perkele muista nimimerkkejäveljeksistä se toinen paremmalla puoliskolla
seli seliRookeri kirjoitti:Eiku mä olin kuskina!jarkkis kirjoitti:tainnu rookeri olla sooseistimok kirjoitti:no nyt en kyllä tiiä missä luulet ollees, mutta minä olin vaimoni kans powerparkissa eilen(lauantaina) ja nähtiin sut siellä anniskelualueellaRookeri kirjoitti:Motorparkissa tuli tuttuja vastaan mutku en perkele muista nimimerkkejäveljeksistä se toinen paremmalla puoliskolla
Olin vielä illanki mutta yöllä pääs sit baariin
![]()
Pieni typo
WIlle bongattu kaupungilla 
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
En ole ollut minä. Tiedän kyllä tuon Minin, tullut pari kertaa vastaan kun Karaporttiin on ajellut.Stobe kirjoitti:Ajeliko ioni tänään lepuskin mormonikirkon valoissa karamalmin suuntaan tuossa ennen viittä. Kovin samannäkönen mini pukkas menee sinne.
TBD
Empäs taaskaan huomannuthudu79 kirjoitti:"Sininen" perjantaina rusan valoissa neljän aikaan
Ajoit kai sunnuntaina Ilolan ABC:n kohdalla Koivukylän suuntaan, 12 jälkeen, oltiin Rouvan kanssa fillareilla!! liikkeellä
Ex: Astra Sports Tourer Innovation 1.4t aut.-18 Black Edition, Hobby 720 ufKe -20