t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!

Esittele Opel-projektisi tai autosi
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04

Viesti Kirjoittaja t3mu »

Nyt on kehät valmiit! Ei kyllä tarvi kiillottaa mitään enää ikinä :lol: Oli niin järjetön homma tossa huonommassa kehässä että ei voi ees omia tunteja laskea kun tekee niin pahaa, jossain välissä tuntui että parempi ois ostaa vaan uudet kehät! Huomenna meen purkamaan vielä vanteet luultavasti ni pääsee vähän mittaamaa vanteitten leveyksiä ja kattoa jos et:n kattois niistä samalla.

Kuva

Saatiin vähän lisää kiiltoakin kehiin kiitos samsa87 neuvojen, aideiden, koneiden ja vittuilun :peukku:

Kyllä ne nyt sit varmaan tuleeki tälle kesälle jo vähän leveempinä alle mitä oli alkuun tarkotus. Nyt pitää vaan oottaa että alusta tulee joskus ja ihmetellä milloin sen kerkeis laittaa edes alle. Muutenki tota rahan menoa on taas että kattoo missä välissä kerkee renkaat tilailemaan sun muuta :banghead:

Kysymys tähän loppuun: mitä öljyä tähän kannattais koneeseen tyrkätä?
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Nopeestihan noi tuli :)
Kokeillaan niitä vahoja huomenna?? :wink:
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Vähän lisää monologia. Elikkä nyt on kasattu 3 vannetta ja neljäs vanne oottaa motivaation purkausta :lol: Ostin tosiaan vanteet 8" ja et 36 ja taakse 9" et 42, mutta nytkun vanteet on kasattu niin epäilen että nyt on vasta nuo et:t. Nyt levitettynä vanteet on 8,5" ja 10", sen verran kokeilin että taakse pitää laittaa ainakin 5mm spaceri kun ottaa kiinni vähän sisältä tukivarteen. Eteen taas joutuu laittaa jonkun verran enemmän spaceria mutta se selviää kuhan alusta joskus tulis kun ei oikein saanu selkoa miten tulee kun ei tolla vakio alustalla saanut vannetta nostettua niin ylös... Et:t pitää vielä koittaa mitata kunhan saa kaikki vanteet kasaan.
Renkaatki tuli tilattua ja on mallia mustat ja pyöreät, eteen achillesit kokoa 215-40 ja taakse 235-40.
Ärsyttää vaan mun vanteita ei oikein voi laittaa ennenkun alusta tulee ja siitä ei ole kuulunut vielä mitään. Tasan 2vk sitten tuli viesti että kestää 2vk tulla alusta tehtaalta mutta ei tänään vielä ainakaan tullu mitään viestiä että alusta ois tullu toimittajalle.

e: onko kellään pistää esimerkki kuvaa miten istuu 8,5 ja 10 vanteet ja millä et:llä c1 vectraan?
kepsa
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kepsa »

Mulle tuli tänään FK:lta meiliä,että eivät pysty toimittamaan sitä AK-streetin settiä. :evil:
Meinaa vähän kyrsiä,mutta onhan nuita muitakin valmistajia.
Vectra Wagon 1,9 CDTI -08 OPC-Line
Kuva
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Mietin itekkin sitä että sen fk:n ois hommannu, mutta saksasta sai samalla hinnalla teknarin niin tilasin sen sitte. Pitää ruveta ens viikolla kyselemään jos ei kuulu.
Nile_
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Nile_ »

t3mu kirjoitti:e: onko kellään pistää esimerkki kuvaa miten istuu 8,5 ja 10 vanteet ja millä et:llä c1 vectraan?
Tossa on "t3mu"lle pari kuvaa tosta omasta(sori isot kuvat.. :oops: ), missä 9,5x19 et 35 eessä ja 9,5x19 et 15 takana ja ympäriinsä 225/35 R19 kumet..

Kuva

Kuva
Signum 2.0t -03
Omega B2 Caravan 3.0 V6 sport -00
Kadett d 5d farkku 1.8 ohc -84
MB Sprinter w906 315 CDi -09
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Et:t oli justiinsa noi eli eessä 36 ja takana 42. Hyllyssä ois 20 ja 1o spacerit että kattoo mikä menee mihinkin kulmaan. Huomenna yrittää viiä renkaitten päälle laittoon jos kerkeää, vaikkei niillä niin kiire enää olekaan kun kyselin alustaa niin menee viel 2vk ennenkun saavat edes alusta :banghead: Vituttaa vaan kun haluis vanteet alle jo mutta turhaan niitä laittaa kun wheelcappia on n. 10cm :director:

E: Tossa laskeskelin että jos etee löy ton 10 ja taakse 20 niin edestä jää n. 4mm sisemmäks kun Nile_llä on ja takaa jää sen 1mm mutta kun ulkokehästä on otettu n. 1-2mm niin n. 3mm jää sisemmäksi. Tiedä sitte laskinko yhtään sinne päinkää :roll:

E2: Ja nytkun paperilla pyörittelin noita lukuja niin muistin että netissähän on laskuri :D Noh tulipahan tarkastettua mitat :lollis:
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Noniin tänään sain renkaat vanteille. Oli pientä ongelmaa kun noissa kehissä oli pienemmät venttiilin reiät ku "normaalissa" venttiilissä. Tuli pieni yllätys ku tänään menin renkaita hakemaan.
1kpl takavanne: suora
1kpl takavanne: melkein suora
1kpl etuvanne: melkein suora
1kpl etuvanne: KIERO

Keltä ostin niin ei ollut käyttänyt kertaakaan alla vaan oli vain vaihtanut ulkokehät kapeempiin. Nooh eipä hätä tämän näkönen ole, ei täristäny pienellä lenkillä juuri ollenkaan. Saa tosin nähä kun alusta tulee ja tulee muutenkin jäykistymään alusta niin mitä sitten tekee.
Vanteet piti tietenki saada alle ku alustasta ei taas tiiä milloin se on tulossa... Tai pitäis tulla n. 2vk päästä suomeen mutta saa nyt nähdä.

Et:t tulee muuttumaan jonku verran. Edessä Et tällä hetkellä 31 ja takana 32, kuvia kansalle:

Takavanne
Kuva

Etuvanne
Kuva

Kuva
Kuva
Kuva
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 "Wheelcap lovers"

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Jännä, kuinka tuo huuli tekee vanteista ainakin yhtä tuumaa pienemmän näköiset. Kyllä se madalluksen kanssa tulee näyttämään hyvältä. :peukku:
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Siellähän on kaaren ja kumin välis yhtä paljon tilaa kun mun kiinteistökoijaris :D himottaas jo kovasti ruuvata omaan se madallus ni näyttäis järkevältä 8)
HraBeigeV6
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja HraBeigeV6 »

Paremmin nuo orkkis vanteet (page 2) istuu Vekkulaan ku nämä pyöreyttä omaavat 5-puolaset. Lienee jostain Ompusta.. Ehkä jos tuon pudottaa alemmas ni voipi ilme muuttua.
jo_le
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja jo_le »

ajoitko tänää illal nuuttilantiellä (en varma tien nimestä) missä on huutokaupattavana jos jonkun näköisiä koneita?
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

jo_le kirjoitti:ajoitko tänää illal nuuttilantiellä (en varma tien nimestä) missä on huutokaupattavana jos jonkun näköisiä koneita?
Joo nuuttilantie se on. Siin isos mörskässä on aika paljon talleja..
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

HraBeigeV6 kirjoitti:Paremmin nuo orkkis vanteet (page 2) istuu Vekkulaan ku nämä pyöreyttä omaavat 5-puolaset. Lienee jostain Ompusta.. Ehkä jos tuon pudottaa alemmas ni voipi ilme muuttua.
joo no se on se teknarin alusta tulossa joskus kuhan saadaa suomeen se. se ruuvataa tappiin jos on vielä kesää jäljellä... joo kylähän noi orkkikset vois just mennä talvi vanteina mutta ei ne kyllä alle istu sitte mitenkää hyvin! :lol:

Niin siis mitkä on ompusta kotosin?

ajoin joo nuuttilantietä, just tulin vanteita laittamasta.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

vanteita en kyl kommentoi ennen kun toi on tontissa.. :lol: tod näk. näyttää kyl hyvälle sit. vois kyl ton emännän astran koittaa vaihella tälläseen kun on alkanu miellyttämään silmää 8)
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Vastaa Viestiin