Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Re: Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
Ja kun tähän vielä lisätään se, että kyseessä on tuollainen tapaus joka on jo kerran käynyt samasta syystä vankilassa... johan tuo jo kertoo aika paljon siitä sopiiko tuollanen yksilö yhteiskuntaan.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
Eihän tuo ole vasta kuin pari viikkoa ollut karkuteillä.
Varmaan ovat odotelleet että kyllä se sieltä takaisin tulee ihan itse.
Ei hyvää päivää Suomi!
Ei hyvää päivää Suomi!
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
^
"Poliisi löytää yleensä pian karkuteillä olevat tai vangit ilmoittautuvat itse."
"Ei ole mitään erityisiä joukkoja, jotka etsisivät Tervashonkaa, vaan jos hänet tavataan ratsioissa tai muissa vastaavissa tilanteissa, hänet otetaan kiinni."
"Heikkosen mukaan poliisi ei ole tiedottanut Tervashongan etsintäkuulutuksesta, koska poliisin tiedossa ei ollut, liittyikö karkaamiseen erityistä dramatiikkaa."
lähde: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/paloi ... 56287.html
Kyllähän sitä ei tietenkään ihan heti löydy jos ei sitten vihoissaa laita ketään lihoiksi ja saa sitä kautta etsijöitä perään.. saattaahan se toki itekki ilmottautua..
"Poliisi löytää yleensä pian karkuteillä olevat tai vangit ilmoittautuvat itse."
"Ei ole mitään erityisiä joukkoja, jotka etsisivät Tervashonkaa, vaan jos hänet tavataan ratsioissa tai muissa vastaavissa tilanteissa, hänet otetaan kiinni."
"Heikkosen mukaan poliisi ei ole tiedottanut Tervashongan etsintäkuulutuksesta, koska poliisin tiedossa ei ollut, liittyikö karkaamiseen erityistä dramatiikkaa."
lähde: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/paloi ... 56287.html
Kyllähän sitä ei tietenkään ihan heti löydy jos ei sitten vihoissaa laita ketään lihoiksi ja saa sitä kautta etsijöitä perään.. saattaahan se toki itekki ilmottautua..
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
No eihän se nyt tietenkään kolmatta kertaa ketään voi tappaa, eihän?- Jos hänet on avovankilaan sijoitettu, niin ei voi katsoa, että hän olisi erityisen vaarallinen.
E: Hesarin uutisesta poimittu:
Vaikka vuonna 2007 tehty henkirikos ei ollut naisen ensimmäinen, katsottiin hänet ensikertalaiseksi, sillä edellisestä vankeustuomion suorittamisesta oli rikoksen teon aikaan ehtinyt kulua yli kolme vuotta.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Eipä poliisilla ole resursseja etsiä aktiivisesti noita avolaitoksista lähteneitä, eihän sieltä luvatta poistuminen ole edes rikos. Aika moni jää kuitenkin kuukauden sisällä kiinni ihan normaalissa liikenneratsiassa tai liikkumalla siinä vanhassa hörhöporukassaan joka jostain syystä ratsataan. Osa noista palaa itse takaisin suoraan suljetun vankilan porttia kolkuttelemaan siinä vaiheessa kun promillet haihtuu verestä ja alkaa tajuta mitä on tullut tehtyä.TJT kirjoitti:Eihän tuo ole vasta kuin pari viikkoa ollut karkuteillä.
Ei hyvää päivää Suomi!
Ai, no siinä tapauksessahan ei ole mitään huolta, kyllä se sieltä itse tulee kiltisti takaisin niinkuin kaikki muutkin vankikarkurit tähän mennessäEnochian kirjoitti:Eipä poliisilla ole resursseja etsiä aktiivisesti noita avolaitoksista lähteneitä, eihän sieltä luvatta poistuminen ole edes rikos. Aika moni jää kuitenkin kuukauden sisällä kiinni ihan normaalissa liikenneratsiassa tai liikkumalla siinä vanhassa hörhöporukassaan joka jostain syystä ratsataan. Osa noista palaa itse takaisin suoraan suljetun vankilan porttia kolkuttelemaan siinä vaiheessa kun promillet haihtuu verestä ja alkaa tajuta mitä on tullut tehtyä.TJT kirjoitti:Eihän tuo ole vasta kuin pari viikkoa ollut karkuteillä.
Ei hyvää päivää Suomi!
Aika kova resurssipula pitää kyllä ollakin, että melkein kaksi viikkoa menee ennenkuin kukaan ehtii moisen väärinymmärretyn kiltin likan karkaamisesta ilmoittaa.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... rikoksesta
uusi buumi, vangit tajusi ettei ketään kiinnosta kiinniotto niin otetaas vähä lomaa.
(toisaalta onhan noita näköjään vähän poimittukin takasin)
uusi buumi, vangit tajusi ettei ketään kiinnosta kiinniotto niin otetaas vähä lomaa.
(toisaalta onhan noita näköjään vähän poimittukin takasin)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/venei ... 98742.html
Pah, käsijarru pettäny.. opelissahan on paras käsijarru ikinä!
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
juzze kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/venei ... 98742.html
Missä määrin toi on uudehko?Paikalle osunut mies kertoo uudehkon henkilöauton olleen parkissa veneenlaskupaikan vieressä, kun sen käsijarru oli ilmeisesti pettänyt.
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Omistaja yrittäny päästä epätoivoisesti eroon ooppelistansa ja se perkele olikin niin tiivis, että lähti kellumaan paremmin ku buster ja sitten joku saatana kerkes vielä pelastamaanki sen... mahtaa vituttaa
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
Jep, ja kunnon idioottikin näköjään. Kuka valopää jättää vaihteen vapaalle, kun pysäköi auton? Käsi pystyyn?maritus kirjoitti:juzze kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/venei ... 98742.html
Pah, käsijarru pettäny.. opelissahan on paras käsijarru ikinä!Missä määrin toi on uudehko?Paikalle osunut mies kertoo uudehkon henkilöauton olleen parkissa veneenlaskupaikan vieressä, kun sen käsijarru oli ilmeisesti pettänyt.Mun astrakin taitaa sit olla uudehko
"Auton omistaja ei ollut paikalla onnettomuuden sattuessa."
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- Paska Omena
- OCF Member

Timonen kirjoitti:Kuka valopää jättää vaihteen vapaalle, kun pysäköi auton? Käsi pystyyn?
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Jos ei mäkiä ole niinTimonen kirjoitti:Jep, ja kunnon idioottikin näköjään. Kuka valopää jättää vaihteen vapaalle, kun pysäköi auton? Käsi pystyyn?maritus kirjoitti:juzze kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/venei ... 98742.html
Pah, käsijarru pettäny.. opelissahan on paras käsijarru ikinä!Missä määrin toi on uudehko?Paikalle osunut mies kertoo uudehkon henkilöauton olleen parkissa veneenlaskupaikan vieressä, kun sen käsijarru oli ilmeisesti pettänyt.Mun astrakin taitaa sit olla uudehko
"Auton omistaja ei ollut paikalla onnettomuuden sattuessa."
mutta aina käkkäri päälle, oli pakkasta tai ei!
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Miksi te ette sitten voi pistää aina, myös tasamaalla, sitä 1-vaihdetta päälle, kun parkkeeraatte auton? Mulla on hämärä muistikuva, että oisin oppinut ton tavan autokoulussa.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Mä paan aina vaihteen päälle, jos nokka on alaspäin niin pakki päälle ja jos nokka on ylöspäin niin ykkönen päälle. Sitten jos on jyrkkä mäki niin kaveriksi käsijarru, mutta jos on tasamaata niin pelkälle vaihteelle yleensä jätän, ei tarvi turhaa kuluttaa käsijarrua