astra farmari 1.6 16v ecotec -00 nykii ja puutuu!!!!
Re: astra farmari 1.6 16v ecotec -00 nykii ja puutuu!!!!
Moi. Mulla on ihan samat ongelmat opel astra g 1.6 16v ja -99 x16xel. Oletko saanut auton kuntoon jo? Olen itse vaihdellut monta osaa ja tutkinut autoa monta päivää. Auto ollut pari kertaa merkkihuollossa ja jotain muita osia vaihdettu yksi kerrallaan. Eikä ne pahemmin mitään tiedä jos ei tule vikakoodeja. On tullut mielee imuvuoto tai lämpötila-anturi kun kaikki muut melkein kokeiltu jo???
Re: astra farmari 1.6 16v ecotec -00 nykii ja puutuu!!!!
Täällä samaa ongelmaa Vectran 1997 1.8 16V ecotec koneen kans , kylmänä löytää tehot komeesti eikä puudu , lämpenee ni nykiminen ja puutuminen alkaa heti...
maanantaina luettamaan sit mikä vikana kun kerran vikavalo mulla palaa tossa. mutta sekään ei pala kylmänä , vasta kun kone saa lämpöä..
Edit: Tänään uutena vikana ilmennyt tyhjäkäynnissä epätasaisuutta, nousee välissä kierrokset 3000 ja sit laskee liiankin alas ,koko auto tärisee ja ei meinaa pysyä käynnissä. Onneks vanha Kadetti kuljetti uskollisesti kauppaan ja takas
maanantaina luettamaan sit mikä vikana kun kerran vikavalo mulla palaa tossa. mutta sekään ei pala kylmänä , vasta kun kone saa lämpöä..
Edit: Tänään uutena vikana ilmennyt tyhjäkäynnissä epätasaisuutta, nousee välissä kierrokset 3000 ja sit laskee liiankin alas ,koko auto tärisee ja ei meinaa pysyä käynnissä. Onneks vanha Kadetti kuljetti uskollisesti kauppaan ja takas