t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 (osto kuvat)
Tuli Omegaan tarkotettu soittimen kehys mutta meni tohonki, on vaan musta kun orkkis mankka on hopee. Mutta mutta pitää maalailla kun siltä tuntuu. Alustan kaa tuli taas takapakkia kun ensin etittiin rahoja, rahat löyty ni alusta pitää tilata tehtaalta
Ensin pari päivää kaivettiin rahoja ja nyt sitte 2vk että alusta tulee tehtaalta ja luultavasti n. 1vk että alusta on täällä.
Mikä päivä huomenna on?

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Tänää on taas tällänen päivä
Tossa vähän kuvia siis tälläsestä päivästä:

Elikkä siis RH P Radit. 18" ja 3osaset ja eessä tällä hetkellä 8 ja takana 9. Mukaan sain kuvien mukaset kehät mistä kapeemmat on samanlevyset ku nyt on noilla takavanteille. Niillä tosin ei tee yhtään mitään on niin paskaks ajettu, mutta noista leveemmistä ois tarkotus talven aikana koittaa askarrella jos sais kohtuu kuntoset. Vanteitten et:stä ei ole varmaa tietoa mutta jossain 35-42 välillä on. Jostain pitäis kaivaa täks kesäks jotku kumit ennenku menee talvella purkuu ja saa maalia kylkeen!

Elikkä siis RH P Radit. 18" ja 3osaset ja eessä tällä hetkellä 8 ja takana 9. Mukaan sain kuvien mukaset kehät mistä kapeemmat on samanlevyset ku nyt on noilla takavanteille. Niillä tosin ei tee yhtään mitään on niin paskaks ajettu, mutta noista leveemmistä ois tarkotus talven aikana koittaa askarrella jos sais kohtuu kuntoset. Vanteitten et:stä ei ole varmaa tietoa mutta jossain 35-42 välillä on. Jostain pitäis kaivaa täks kesäks jotku kumit ennenku menee talvella purkuu ja saa maalia kylkeen!
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04
Ihan kivathan ne on. Mut joku rivo väri niihin sit niinkuin puhuttiin!!

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Kyllä ehdottomasti joku hiukan erillainen väri tuon mustan ja valkoisen rinnalle. Kuten tässä impussa, mustassa toimii kaikki erikoinen.

Paitsi tuo putkiG.T.S kirjoitti:Kyllä ehdottomasti joku hiukan erillainen väri tuon mustan ja valkoisen rinnalle. Kuten tässä impussa, mustassa toimii kaikki erikoinen.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
No joo en edes ajatellut tuota putkea. Et nuo vanteet tuossa oli mielessä.juzze kirjoitti:G.T.S kirjoitti:Kyllä ehdottomasti joku hiukan erillainen väri tuon mustan ja valkoisen rinnalle. Kuten tässä impussa, mustassa toimii kaikki erikoinen.
Paitsi tuo putkiSaattaahan se toimia mutta ruma se on..
No tää kesä mennään varmaanki noilla 8" ja 9". Talvella jos ne purkais ja maalais sisäkehät ja keskiöt ja kunnostais ne leveemmät kehät. Tänään jo vähän kyllä alotin kehien kunnostuksen mutta se että ne on valmiit niin se on sitten toinen tarina
Hommaa meinaan on ihan riittämiin kun ovat hapettuneet ja kanttarikolhuilla
Aika vaan ei taas tunnu riittävän mihinkään, saatika sitte rahat. Eikö kyllä nappaa sitte yhtään toi kiillottaminen taas, olisko vapaa ehtosia??? 
Tänään tuli taas hinkattua kehää. On se kyllä H*mojen hommaa hio niitä kun ovat niin lommoilla sun muilla. Kävi mielessä että mitäs jos maalais vanteet ja kehät mustalla?
Onko kellään noita määräaikaishuoltoja tiedossa?? Lähinnä se jakopää kiinnostaa!!
Sitten vielä kolmas asia. Kun tähän tulee se teknarin alusta niin aattelin etten ees pura vakio etuiskareita vaan hommaan uudet osat suoraan siihen teknariin. Elikkä tarviiko hommata sinne mitään muutakun yläpään tukilaakerit?
Onko kellään noita määräaikaishuoltoja tiedossa?? Lähinnä se jakopää kiinnostaa!!
Sitten vielä kolmas asia. Kun tähän tulee se teknarin alusta niin aattelin etten ees pura vakio etuiskareita vaan hommaan uudet osat suoraan siihen teknariin. Elikkä tarviiko hommata sinne mitään muutakun yläpään tukilaakerit?
Eikö kellään ole ihan oikeasti tietoa noista ylläolevista??
Joo mutta asiaan tänään tuli taas hinkattua kehää ja nyt on hinkattu n.8h yhtä kehää kun ovat niin ruvella. Tässä vielä todistusaineistoa, eli yksi kehä vasta hinkattu ja toinen pitäis viel tehä kuhan kiinnostaa
Lähtökohta, ajettu kanttariin melkein koko kehä ruvella ja pienellä lommolla. Hapettumaa oli ihan kiitettävästi ja on menny jo aika syvälle, tossa siis otettu ko lakat pois:

Sitte kehä siis ensin suoristettu viilalla. Sitten 60-80-100-240-320-400-600-800-1000-1200-1500-2000 papereilla. Ei ole vieläkään täydellinen mutta riittää kun käyttöautoon tulee niin niitä pieniä kolhuja ja naarmuja kuitenkin jossain välissä tulee.

Ja työpaikka sitte:

Joo mutta asiaan tänään tuli taas hinkattua kehää ja nyt on hinkattu n.8h yhtä kehää kun ovat niin ruvella. Tässä vielä todistusaineistoa, eli yksi kehä vasta hinkattu ja toinen pitäis viel tehä kuhan kiinnostaa
Lähtökohta, ajettu kanttariin melkein koko kehä ruvella ja pienellä lommolla. Hapettumaa oli ihan kiitettävästi ja on menny jo aika syvälle, tossa siis otettu ko lakat pois:

Sitte kehä siis ensin suoristettu viilalla. Sitten 60-80-100-240-320-400-600-800-1000-1200-1500-2000 papereilla. Ei ole vieläkään täydellinen mutta riittää kun käyttöautoon tulee niin niitä pieniä kolhuja ja naarmuja kuitenkin jossain välissä tulee.

Ja työpaikka sitte:

Tuostahan tuli niinku uusi. 
Niinku tuolla luki että ei se ihan täydellinen oo mutta välttää mun käyttöön 
öö siis mitä?? ei sitä ketjua ole tarkoitus vaihtaa koskaan.t3mu kirjoitti:
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Jaa jakopäässä ei ole siis muita osia 
Ketjukoneissa taitaa jakopää olla täysin huoltovapaa. Tai niin ne ainakin väittää...
Viitaten siis noihin 2.2 vapareiden ketjunkiristinongelmiin. Mutta eikös niihin juuri vaihdeltu turbon kiristimiä...?
Voihan se jakopään vaihtaa, mutta taitaa olla melko kallista lystiä toisin kuin hihnakoneissa.
Voihan se jakopään vaihtaa, mutta taitaa olla melko kallista lystiä toisin kuin hihnakoneissa.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.