Kingis_ kirjoitti:Nehän tulikin nopeasti perille, toivottavasti vastasivat odotuksia.
Joo aamulla 8:30 tuli viesti että noudettavissa... nopiaa toimintaa! Ja joo hintalaatusuhde oli kohdillaan. Varsinkin kun hiukan tinkasit pyytämättä.
Kiitos vaan kaupoista. Nyt mie oon taas vähän aikaan tyytyväinen.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
NO niin nyt on Ronalin Irmscherit alla. 225/45R17 kumeilla. Tässä muutama kuva. Mun makuun just hienot. Nyt täytyy vielä pudottaa tonttiin auto niin kelpaa päästellä. On meinaan entisiin kumeihin verrattuna aivan toista maata.
Liirumlaarum alla pyörii paska Barum.
Opel Corsa E -16
Ja tärinä loppui kaikissa nopeuksissa eli entiset vanteet oli epätasapainossa. Kiitos luojalle että säästy kardaanin irroitukselta ja saa keskittyä kesään rauhassa.
Opel Corsa E -16
Aivan soikeat ne oli ja rengas-asentaja sanoi että ei noilla voi ajaa kun niin vippas, mutta kun tasapainotti niin en mä ainakaan mitään tärinöitä tms huomaa. Hyvin pelaa. Että kiitosta vaan!
Opel Corsa E -16
Hävis kotimatkalla kesäpartyiltä jarrut... Eli ABS valo palaa, poljin menee aina lattiaan paitsi kun nopeasti polkasee ni silloin ottaa kiinni. Pumppaamalla ei lainkaan. Mahtokohan mennä pääsylinteristä tiivisteet sököks!? Oli aika jännää kyytiä Tampereelta kotiin...
Opel Corsa E -16
Ja kun polkasee jarrut sillai että menee lattiaan niin vain takajarrut toimii. Jättää lakua asfalttiin mutta etupää ihan pimeä... sunnuntaina pitää lähteä takas lappiin. Tulee kiire korjata...
Opel Corsa E -16
Joo edestä ilmasin mutta takaa ei saa ilmattua kun joku on vienyt ilmaruuvit. (ruoste). Ja letkujen välistä ei saa kun ei aukea sitten rukoilemallakaan. Haen eteen ja taakse uudet levyt, satulat ja jarrupääsylinteriin uudet tiivisteet ja kumit ja ilmaan sit uusilla nesteillä. Katotaan kuinka sit käy. Muuten saa olla kolhunen paska, mutta jarruista en tingi.
Opel Corsa E -16
Joo edestä ilmasin mutta takaa ei saa ilmattua kun joku on vienyt ilmaruuvit. (ruoste).
mulla oli joskus sama ongelma vanhassa omegassa, loppu ongelmat vasta kun vaihdoin ehjän abs anturin, putsasin kaikki abs kehät ja ilmasin ristiin kunnolla.. (oikee etu, vasen taka, vasen etu oikee taka...)
Tulihan tämäkin pongattua. Ajelin äsken sun perässäs Jämsästä Jyväskylään ja oltiin viereisissä liikennevaloissa, koitin sieltä valakosesta l*dasta huitoo ja tööttäillä mutta et vissiin huomannu?
Muija soitti kaupan pihalta. Oli muksu samaan aikaan nostanut takaoven kahvaa kun eukko avas avaimella oven ja keskuslukko paukahti takalukkoon ja lukkoja ei saa auki nyt. What to do now sano venäläinenkin? Sulakekko sieltä meni vai hajosko jotain muuta?! Vittu krapulassa ei jaksais alkaa miettimään vikaa kaupan pihalla... prrrrkl.
Opel Corsa E -16