astra h kylmäaineen säiliö
astra h kylmäaineen säiliö
Osaisiko joku sanoa, missä on astra H:n ilmastointilaitteen kylmäaineen säiliö?? Voisin aloittaa vian katsomisen tuolta...
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Re: astra h kylmäaineen säiliö
Ei ilmastointilaitteessa ole mitään säiliötä.
Vähän väärässä osiossa kysymys.
Vähän väärässä osiossa kysymys.
Periaatteessa kuivain toimii "säiliönä", mutta mitään varsinaista säiliötähän ei tosiaan ole.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
ja tuonnekko ei itse pääse kurkistamaan?
Juuei. Järjestelmä on suljettu.
Miksi sinne kurkata pitäisi?
Miksi sinne kurkata pitäisi?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Ei se ole "pönttö" josta näkee läpi onko nestettä tai tikusta katsoa pintaa.
Ainoa mitä itse pystyt tekemään on avata konepelti ja katsoa onko putket vielä tallessa ja pinnoilta tunnustella ovatko kylmiä ja kuumia kompuran ollessa päällä.
Ainoa mitä itse pystyt tekemään on avata konepelti ja katsoa onko putket vielä tallessa ja pinnoilta tunnustella ovatko kylmiä ja kuumia kompuran ollessa päällä.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Vian katsominen kannattaisi aloittaa sillä, että kertoo mikä on vialla.
Jännempää tämä näin on...TJT kirjoitti:Vian katsominen kannattaisi aloittaa sillä, että kertoo mikä on vialla.
toki siitä kuivaimelta voi ottaa ne putket auki...en kyl suosittele enkä yllytä...
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Kuten TJT mainitsikin, Astra H:ssa ei ole kylmäaineelle säiliötä erikseen. Äläkä missään nimessä mitään putkia tai liitoksia rupea suin päin availemaan koska ilmastointijärjestelmä on normaalisti aina paineistettu, ellei siellä sitten ole ollut vuotoja.
ECU ja TCU Stage 1-3 ohjelmoinnit vespasta valtamerilaivaan.
040-7049099 J.Aspinen
ex-Corsa E 1.0T -17 Innovation B10XFL
ex-Astra G 2.0 Sport -00 X20XEV
ex-Astra G Coupe 2.0 Turbo -02 Z20LET
ex-Omega A 4.0 24V -91 C40SE
040-7049099 J.Aspinen
ex-Corsa E 1.0T -17 Innovation B10XFL
ex-Astra G 2.0 Sport -00 X20XEV
ex-Astra G Coupe 2.0 Turbo -02 Z20LET
ex-Omega A 4.0 24V -91 C40SE
Saattaapa se olla paineistettu vaikka olisi vuotanutkin
Jos itse välttämättä haluaa liitoksia avata tyhjäksi olettamastaan järjestelmästä niin paksut nahkarukkaset käteen ja maski naamalle. Mieluummin jättää ammattilaisen hommaksi kun lakikin sitä (aiheesta) edellyttää.
Jos itse välttämättä haluaa liitoksia avata tyhjäksi olettamastaan järjestelmästä niin paksut nahkarukkaset käteen ja maski naamalle. Mieluummin jättää ammattilaisen hommaksi kun lakikin sitä (aiheesta) edellyttää.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B