Astra H Wagon -07 'opc looker'

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Akus
'Senator'
'Senator'

Re: Astra H Wagon -07

Viesti Kirjoittaja Akus »

Mr_Bisnes kirjoitti:Hieman sivuan aihetta, mutta kuinka nuo palat irtoavat? Onko jollain klipseillä vai kuinka?
Varovasti vaikka veitsellä kampeat nurkka kerrallaan niin lähtee irti. Semmoset (tapit) pitää noita kiinni katossa.
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Akus
'Senator'
'Senator'

Siinä se nyt on, en nyt tiedä onko niin hieno mutta olkoon...

Kuva
caravan16v
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja caravan16v »

olisko tietoo miten tuo keskikonsooli lähtee irti kun meinasin sen kalvottaa tai maalata.tuo katto sydeemi näyttää ihan hyvälle :yes:
Akus
'Senator'
'Senator'

caravan16v kirjoitti:olisko tietoo miten tuo keskikonsooli lähtee irti kun meinasin sen kalvottaa tai maalata.tuo katto sydeemi näyttää ihan hyvälle :yes:
http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=167057 tuossa yksi kuvallinen ohje
Akus
'Senator'
'Senator'

Uusia kuvia näytille

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
caravan16v
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja caravan16v »

Akus kirjoitti:
caravan16v kirjoitti:olisko tietoo miten tuo keskikonsooli lähtee irti kun meinasin sen kalvottaa tai maalata.tuo katto sydeemi näyttää ihan hyvälle :yes:
http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=167057 tuossa yksi kuvallinen ohje
hyvät kuvat löysit :peukku: melkoinen palapeli :roll:
Akus
'Senator'
'Senator'

Käviköhän tässä nyt niin että laitoin rahani paskaan kun ta technix alustan hommasin? Ensimmäisillä n.200km aikana ei mitään (kolinaa), sitten alkoi kuulumaan ääniä jotka helpottui kun säädettiin ohjauskulmat. Nyt sitten on menty varmaan 1500km ja kuuluu taas ääntelyä alustasta. Etupäästä molemmin puolin kuuluu selvimmin hitaissa nopeuksissa ja pienillä epätasaisuuksilla ihan kuin joku hankautuisi jotain vasten. Jos ajan hidasteen yli niin eipä silloin kuulu mitään. Viikko sitten otin renkaat pois molemmilta puolilta eikä näkyny mitään jälkiä hankautumisesta.. Nyt en kyllä ymmärrä.. Oliskohan sitten niin että etuiskarit olis paskana ? Pakko kattoo viel kerran että jos näkyisi jotain mikä aiheuttaisi tuo ääntelyn. Kohta alkaa menee hermot :banghead:

Perkele ku olisin sen v-maxx alustan hommannu, olis ollu reilu satasen kalliimpi..
Omenapomena
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Omenapomena »

Kaverin kolopalloon laittelin ta:n alustasarjan, ensimmäiset 1000km kuulu eestä kolinaa/nitinää, sitten se loppu. Todettiin että jousen alimmat kierrokset oli päällekkäin ja jousessa olevasta maalista tuli se kitinä kun hankautu. alkuperäsissä jousissa oli muoviset suojat kierteiden päällä, ei vaan tajuttu laittaa niitä uusiin. Kyllä ne äänet sieltä häviää kun alusta asettuu paikoilleen.
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Akus kirjoitti: Perkele ku olisin sen v-maxx alustan hommannu, olis ollu reilu satasen kalliimpi..
Kun itse ostin oman TA:n niin myyjä väitti kivenkovaan että Ta-technix, v-maxxx, GTO ja muitakin näitä halpiksia on täysin sama setti eri nimellä.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Akus
'Senator'
'Senator'

Omenapomena kirjoitti:Kaverin kolopalloon laittelin ta:n alustasarjan, ensimmäiset 1000km kuulu eestä kolinaa/nitinää, sitten se loppu. Todettiin että jousen alimmat kierrokset oli päällekkäin ja jousessa olevasta maalista tuli se kitinä kun hankautu. alkuperäsissä jousissa oli muoviset suojat kierteiden päällä, ei vaan tajuttu laittaa niitä uusiin. Kyllä ne äänet sieltä häviää kun alusta asettuu paikoilleen.
Niinhän ne alimmat jousen kierteet tosiaan on päällekkäin, olen jo parikin kertaa laittanut rasvaa kierteiden väliin ilman että olisi helpottanut.
Akus
'Senator'
'Senator'

Alpha kirjoitti:
Akus kirjoitti: Perkele ku olisin sen v-maxx alustan hommannu, olis ollu reilu satasen kalliimpi..
Kun itse ostin oman TA:n niin myyjä väitti kivenkovaan että Ta-technix, v-maxxx, GTO ja muitakin näitä halpiksia on täysin sama setti eri nimellä.
Samaa olen itse kuullut. Tiedä sitten...
Omenapomena
'Senator'
'Senator'

Akus kirjoitti:
Alpha kirjoitti:
http://www.vwcaddy.com/showthread.php?t=43745

tuosta jokainen näkee että ei ne oo samat.. kierteet toisessa harvemmassa, hitsausjäljet ihan eriluokkaa, ynnä muuta.
Akus
'Senator'
'Senator'

Omenapomena kirjoitti:
Akus kirjoitti:
Alpha kirjoitti:
http://www.vwcaddy.com/showthread.php?t=43745

tuosta jokainen näkee että ei ne oo samat.. kierteet toisessa harvemmassa, hitsausjäljet ihan eriluokkaa, ynnä muuta.
Tässä sarjassa toteutettu etupää yhdellä jousella, siis nuo valkoiset jouset kuvassa
Kuva
Omenapomena
'Senator'
'Senator'

Olikin esimerkki volkkarin sarjoista. Samat erot löytyy varmasti myös opelin sarjoista.
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Akus kirjoitti:Käviköhän tässä nyt niin että laitoin rahani paskaan kun ta technix alustan hommasin? Ensimmäisillä n.200km aikana ei mitään (kolinaa), sitten alkoi kuulumaan ääniä jotka helpottui kun säädettiin ohjauskulmat. Nyt sitten on menty varmaan 1500km ja kuuluu taas ääntelyä alustasta. Etupäästä molemmin puolin kuuluu selvimmin hitaissa nopeuksissa ja pienillä epätasaisuuksilla ihan kuin joku hankautuisi jotain vasten. Jos ajan hidasteen yli niin eipä silloin kuulu mitään. Viikko sitten otin renkaat pois molemmilta puolilta eikä näkyny mitään jälkiä hankautumisesta.. Nyt en kyllä ymmärrä.. Oliskohan sitten niin että etuiskarit olis paskana ? Pakko kattoo viel kerran että jos näkyisi jotain mikä aiheuttaisi tuo ääntelyn. Kohta alkaa menee hermot :banghead:

Perkele ku olisin sen v-maxx alustan hommannu, olis ollu reilu satasen kalliimpi..
En usko että mitään merkittävää laadullista eroa on tuossa v-maxx alustassa.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Vastaa Viestiin