Jani_88 kirjoitti:muutamia clubilaisia bongattu jyväs cruisingeissa, tai cruisingin läheisyydessä. Kime ainakin oli ihan näyttelypuolella vectransa kanssa
Niin OCF.n autoja ainakin oli vectraa astraa ja OMASTA!! mielestä vähän ruma b2 omega siipi pois niin saa jo paljon aikasiks. Joo oli se mun ex calibra aika hirvee aikoinaan mut ei mennä siihen mut mun mielestä omegaan ei käy muukun steinmetz ja irschmer.
Kai sen omegan omistaja foorumilla on? Takaluukussa ainakin oli kerhotarra..
Hattuhyllyn kaiutin asennus oli kyllä komea
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Jani_88 kirjoitti:muutamia clubilaisia bongattu jyväs cruisingeissa, tai cruisingin läheisyydessä. Kime ainakin oli ihan näyttelypuolella vectransa kanssa
Niin OCF.n autoja ainakin oli vectraa astraa ja OMASTA!! mielestä vähän ruma b2 omega siipi pois niin saa jo paljon aikasiks. Joo oli se mun ex calibra aika hirvee aikoinaan mut ei mennä siihen mut mun mielestä omegaan ei käy muukun steinmetz ja irschmer.
Kai sen omegan omistaja foorumilla on? Takaluukussa ainakin oli kerhotarra..
Hattuhyllyn kaiutin asennus oli kyllä komea
Tod.näk. mutta eihän se toisaalta sitä kyllä automaattisesti meinaa että onko edes clubilainenkaan. Mullakin on clubin kilvenkehys ex omistajan toimesta ja oli joskus tarrojakin mut otin pois.
Hittolainen ei tullut hattuhyllyä katottua.
Sälli jonka nimimerkkiä en muista, samassa letkassa Pudasjärvelle mentiin, auto (musta a-vectra) ja naama oli tuttu mutta nimimerkistä ei hajuakaan bongattu Kaakkurin Cittarilla
Olikohan seeklima Jämsän Citymarketin pihassa tossa joskus varttia yli yks? Oli silmälasipäinen herrasmies savuketta naattimassa vihreän Sintran vieressä