t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04
Tuossa muuttuisi keulan ilme jo aika radikaalisti pelkillä tummapohjaisilla etuvaloilla ja merkittömällä maskilla. 
Arvaappa mitä tulin just tallilta 5min sitte tekemästä
Eli nyt on tummaa umpiota, en oikein tienny mitä sieltä sai maalata ni maalasin kaiken mikä vaikutti siltä että kaipaa maalia
Irmscherin maskia tekis mieli mutta niinku sanoin että alusta ja tältä vuodelta saa olla siinä.
Hei, multa löytyis tähän tähän, edukkaasti, imupuolelle vähän roinaa. BMC: carbon ilmanputsari ja siitä sitten eteenpäin isompaa putkea turbolle asti 
Pistä yv:llä hintaa+ kuvaa jos on.
Ja karkaa...
No mut jos halvalla saa 

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
No kai se nyt saatana karkaa ku painostatte mua ostamaa kaiken näköstäTerracid kirjoitti:CTi kirjoitti:![]()
Ja karkaa...
Ulkonäkö ennenkaikkea, jossei sitten ratailemaan ole menossa.
Kyllä tosta vielä näyttävän perhekuljettimen saa..
Kyllä tosta vielä näyttävän perhekuljettimen saa..
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
No perhe ja perhe
Minä ja muija eikä se sillä ees saa ajaa paljoo ku ajaa kuitenki paskaks johonki 
Pamahti tossa mieleen, että mikä näissä on jakopään vaihtoväli? Ja ketjukoneellahan tämä on kun ei jaksanu tarkemmin perehtyä noilla haulla löytyvii juttuihin?
Pamahti tossa mieleen, että mikä näissä on jakopään vaihtoväli? Ja ketjukoneellahan tämä on kun ei jaksanu tarkemmin perehtyä noilla haulla löytyvii juttuihin?
No nyt niitä kuvia:

Ja niistä etuvaloista:

Sen verran tänää vertasin ku sattu kaupan pihaa viereen ajamaan gts vectra niin tuli sieltä vähän enemmän laitettua väriin kun niissä oli.

Ja niistä etuvaloista:

Sen verran tänää vertasin ku sattu kaupan pihaa viereen ajamaan gts vectra niin tuli sieltä vähän enemmän laitettua väriin kun niissä oli.
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 (osto kuvat)
Diipadaapa. "Messagen" sain pois ajotietokoneesta kun poistin jonku iänikusen vanhan nokian handsfree hässäkän. Piti muokata vähän ekaa viestiä kun tuntuu että tota hankittavaa on niin helv*tisti kuhan vaan rahaa saa. Nyt kysymys: mistä kannattaa kattoa vanteita? Ebaysta en saa irti oikeen mitään viisasta... Oli tarkotus 18-19" vanteet hommata ens kesäks.
Eikö kenelläkään ole tietoa tosta jakopäästä? Muutkin määräaikaishuoltojen kilmoterit kiinnostaa!
Eikö kenelläkään ole tietoa tosta jakopäästä? Muutkin määräaikaishuoltojen kilmoterit kiinnostaa!
Vedikkö noi valot ihan spraylla vai oliko jotain hyvin tasottuvaa pensselimaalia? Näyttää heti paremmalta 
Vectra -07
Meriva -03
Meriva -03
Kehyksen vedin kilikolilla ja muut meni sitte hammerilla. Ei vaan paskat tasottunu kunnolla
Jos sitä vetäis kalvon vielä niskaa... Kattelin tänään noita kaaria niin jää mankeloimatta, on niin onneton se pokkaus että siitä hyötyis niin paljon.