t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!

Esittele Opel-projektisi tai autosi
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!

Viesti Kirjoittaja t3mu »

MIKÄ HELVETTI SAA IHMISEN OSTAMAAN NÄITÄ OPELEITA?????

Noniin asiaan. Eli Omega myytiin, vaihdossa tuli Soarer. Soarer myytiin vaihdossa tuli Sierra. Sitten meni hermo ja hain tollasen 2.0T Vectra vuosimallia -04.
Ihan ei riittänyt omat eikä naapurinkaan rahat ni paritonnia piti ottaa rahotuksella mikä ei juurikaan ressaa :lol:

To do listalla mm:
-ALUSTA ei kahta sanaa säädettävä mutta en tiiä vielä mikä. Tarjota saa ja ehdotuksia enemmän ku mielellään halvoista säädettävistä ja mistä hommata. Suomessa teknari halvin tais olla 385e että sellanen jos ei muuta nyt löydy (Saksa??????). Alusta tarkotus hommata vielä tänä vuonna muut kalliimmat jää sitte myöhemmäks.

-Xenonit?
-Vanteet, jotku 8,5 ja 10 varmaan? Et:tä saa ehdottaa. (tarkotus mankeloida kaaret jossain välissä kun mankelin saan eli ainakin kaarentasalle olevalla et:llä.)
-Soitin vaihtoon, pystyykö tähän vaihtamaan ihan minkä soittimen vaan? Kun joskus luin että sen can väylän kaa on jotain shittii. Onko tässä?
-Subi ja eteen erkkasarja
-Etuvaloille pitää tehä jotain
-Haaleet kalvot takalaseihin, 50% tai 35%(kummat paremmat?????)

Tossa nyt pääsääntösesti jotain mitä tulee.

Ajo ominaisuuksilta on kyllä ihan kiva ajaa. Toi turbo ja 6 pykäläinen laatikko toimii yllättävän hyvin vaikka saiski vähän pitemmät välit lootassa olla.
Tosiaan ajettu 160tkm ja huoltokirjaan viiminen merkintä muistaakseni jotain 150tkm alkupuolella. Tekniikka jää vakioksi koska ei oo tarkotus repiä tollasesta perheautosta tehoja :lol:

Kertokaas joku että mitä meinaa kun auton käynnistää ni vähän aikaa ja kuuluu sellanen BLING ja ajotietokoneessa lukee message?
Oon aivan hukassa tän vehkeen kanssa(yllätyskö? no ei.) että neuvokaa ja auttakaa :peukku:
Nyt ei tuu nopeesti mitään muuta mieleen, kertokaas vähän mielipiteitä noihin muutoksiin kun ei oma järki enää riitä punnitsemaa vaihtoehtoja...
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Tähän pystyt vaihtamaan soittimen ihan normaalisti,sieltä löytyy isoliitin mankan takaa.Tosin adapterin tarvii että saa rattinapit toimimaan jos välttämättä niitä nappeja tarviit.
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Hyvä tietää, ei niitä nappeja tarvi. Tässä olis nyt tähän hätään vähän vaihtoehtoja alustaan:
Kellään kokemuksia?
http://www.tuningkauppa.com/Opel-Vectra ... lustasarja
Tai sitte varma teknari:
http://tuningdesign.shop.wosbee.com/Pub ... =EVOGWOP07
Tai sitte teknari saksasta:
http://www.stwtuning.de/gewindefahrwerk ... -c/a-3684/

Edittiä: Hittokun on niin malttamaton että alusta lähti tilaukseen :banghead:
Deme79
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

Tästä tulee vielä hieno :D ei tuunata ei, kuten ei edellistäkään :lol: :lol: no, mutta siisti pirssi on nyt, vähän vain alustaa ja vannetta ja jtn ja jtn... :thumbsup:
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Wlle »

ASIAA! :wink: Pientä ehostusta ja alkaa olla asia peli. Tekniikka ja väri :thumbsup:
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
marqus
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja marqus »

Tästä tulee taas hieno seurattavaa 8)
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

t3mu kirjoitti:
Edittiä: Hittokun on niin malttamaton että alusta lähti tilaukseen :banghead:
:lollis:

Mahtuiskohan ne mun rh:t tähän :D
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Hahahaha :DD Ei oo mahtumassa :worship: Mutta joo se edellinen Omega karkas vähän mutta tän en anna karata käsistä. Alusta tänä vuonna ja sitte maksetaan auto pois ja sitte vanteita sun muuta kuraa... Tänään tuli soitin vaihettua ja tilattua Omegan soitin kehys jos se vaikka sopis :D saman kokoselta vaikuttaa kun tuo Vectranki. Subin irrottelin kanssa Sierrasta ja pitäis johottaa jossain välissä kun jaksaa :hammer:
Vaikka ostin auton "kiinteä" koukkusena että ei pitäny avainta olla niin löysin kuitenki autosta avaimen ja koukkuki lähti menemään. Tässä sentää fiksusti suunniteltu toi perä ku putket on piilossa ja koukun kiinnityski on piilossa ni ei jää mitään törkykasoja näkyville.

Katotaan nyt tuleeko tästä mitään, samsaki sano jo että vaihtoon menee kun talvi tulee mutta en usko tohon sitte ollenkaa :arque:
Nile_
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Nile_ »

t3mu kirjoitti:Omega karkas vähän mutta tän en anna karata käsistä.
Tää lause on niin "WANHA"! :lol: :lol:

Mut ei mitään asiallinen kampe taas alla, onnea! -(z)-
Signum 2.0t -03
Omega B2 Caravan 3.0 V6 sport -00
Kadett d 5d farkku 1.8 ohc -84
MB Sprinter w906 315 CDi -09
mikkojoo
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja mikkojoo »

Ostitko fk:n vai teknarin alustan?
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

etkös sä olllu näitä takatuuppari foreva miehiä et mites tuo etuveto.. suosittelen kyllä vakavasti vaikka BSR:n ohjelman laittamista, koska tuo on vakiona perheautoksikin niin lussu että itku tulee.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

No siis etuvedolla opettelin ajamaa ja sitte 5 seuraavaa autoa onki ollu takavetosia ja nyt tää. Ei se mulle se tärkein asia autossa oo... Mitähän tollasen vastaavan ohjelman sais Lahden alueelta ja mihin hintaan? Teknari tulee kun oli isompi säätöalue eikä ollu kun 80e kalliimpi.
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

On muuten vectra tolla F40cr laatikolla mielestäni ihan pirun hyvä ajettava. Ja menee suoraan ku luotijuna verrattuna esim. näihin palosammuttimen kokosiin astroihin. eikö toi mallimerkintä pitäs muuten olla 2.0t, koska saabilla käyttivät isoa T-mallia vain korkeapaineturboissa? nus nus -(z)-

aika monet ohjelmathan saa nykysin itse ohjelmoitavalla pulikalla sisään, joten voi tilata mistä vaan ja turata ite. Esim. EDS:ltä.. http://www.eds-motorsport.de/shop/de/Op ... steigerung tai BSR:ltä doc-powerin kautta.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Ezki80
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ezki80 »

Myös MapTun:lta saa ohjelmoitavaa palikkaa. Siinä mukana myös vikakoodien luku/poisto ja nopeusmittarin kalibrointi.
Itsellä MapTun:n ohjelma toiminut hyvin ja potkua tuli vakioon verrattuna hyvin lisää..

ohjelman lataus 3min eikä tarvi laturia varmistamaan jännitetasoa kuten jotkut muut ohjelmoitavat palikat.
Vectra 2.0T -07 BioPower
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Oli mikä oli :D Mutta joo ei oo ohjelma ensimmäisenä edessä... Täytyy sitä kattoa sitte joskus, ensin ulkopuolelle vähän ehostusta.
Vastaa Viestiin