Mistä JVC soittimeen adapteri?

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
kpn138
'Kapitän'
'Kapitän'

Mistä JVC soittimeen adapteri?

Viesti Kirjoittaja kpn138 »

Heipä hei,

Pitäis A-Vectraan saada vähän kätevämmin tuo soitin kiinni kun nyt on sokeripala + kilometri johtoja, meinaa myös työntyä koko ajan ulos paikaltaan. Autossa on paikallaan tuo ISO-liitäntä mutta mistään en tunnu löytävän JVC -> ISO adapteria enkä löydä enää alkuperäisiä liittimiä. Katoin Motonetistä niin siellä oleva JVC-adapteri on liian iso. Soittimeni on siis JVC KD-R401 jos jollekin sanoo jotakin.
Opel Vectra 1994 CDX 2.0 automatic
(ex) Opel Ascona 1988 1.6
|vectraman|
OCF Member 2021

Re: Mistä JVC soittimeen adapteri?

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Kenwoodin adapteri on oikea, niitäkin taisi olla kaksi niin toinen niistä. Ota malli mukaan ja mene hyllylle ihmettelemään. Nimimerkillä ostin sokkona kiireessä JVC:n adapterin joka ei sopinut kd dv4202 malliin ja kun vein takas vaihtoon ja mallin kans pällistelin hyllyllä niin Kenwoodilta löytyi sopiva.
kpn138
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kpn138 »

Juu tais olla Kenwood 1 se oikea Motonetistä. Ei kuitenkaan sopinu ihan suoraan eli joutu veistelemään vähä liittimiä kapeammaks. Tähän vielä lisäksi se että etu- ja takakaiuttimien johdot oli väärinpäin ni joutu vähä johtoja repimään irti kenwoodista. Tästä huolimatta oli kyllä hyvä löyty, eikä nyt oo ihan niin kauheesti noita johtoja tuolla soittimen takana :)
Opel Vectra 1994 CDX 2.0 automatic
(ex) Opel Ascona 1988 1.6
|vectraman|
OCF Member 2021

Ei mulla mtn tarvinnu veistellä, mutta mulla on myös etu ja takakajarit väärinpäin, hoksasin vasta kun kaikki oli nipussa.
|vectraman|
OCF Member 2021

Kenwood 2 oli mulle soppeli liitin, tarkistin kuitista. Eli sulla on joko väärä tai sitten JVC:llä on useampaa liitintyyppiä :D
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Mä laitoin tohon JVC KD-R201:sen, ei siinä mitään adaptereita tarvinnu. Kaiuttimien piuhat toiseen ISO-leegoon ja virrat sekä maa toiseen ja sitten palikat suoraan laatikon taakse kiinni. Virtalukkovirran ja maan nappasin siitä vierestä tupakinsytkästä.
|vectraman|
OCF Member 2021

Pitää siinä kuitenkin se liitin olla mankan takana.. Ne pinnit siellä mankassa on niin pieniä etten mä ainakaan saa sohittua niihin mtn liittimiä yksitellen. Minä ostin sen adapterin vain sen liittimen takia, katkasin sen ISO sovituksen pään pois kokonaan ja liitin yksitellen piuhat, eihän tuossa autossa ole edes soitinta koskaan alunperin ollut..
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

Joo ainoo Motonetin JVC-piuha ei sitten sopinut mun 4201:een, en sovittanut ennen kuin asentaessa vaikka johtosarja ja mankka oli 2kk tossa pöydällä. Oli liian massiivinen. Autostudiolta sitten löytyi sopiva.
|vectraman|
OCF Member 2021

Ite tein saman mokan, se JVC:n adapteri ei ole sinnepäinkään vaan Kenwood2 on oikea liitin motonetissä :)
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

On kätevämpikin tuo Autostudiolainen, siinä on virroille tuplapiuhat ja niissä abikot valmiiksi ettei tarvi puljata. Motonetin johdoissahan ei tätä ole vaan joutuu itse katkomaan.
|vectraman|
OCF Member 2021

Mitä tarkoitat tuplapiuhoilla? Ja paljonko tuolla adapterilla on hintaa?
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

|vectraman| kirjoitti:Mitä tarkoitat tuplapiuhoilla? Ja paljonko tuolla adapterilla on hintaa?
http://www.autostudio.fi/connects2-jvc- ... 13350.html
Se oli joko tämä tai se JV03.

Eli keltaisessa ja punaisessa on abikot, ja auton päästä tulee siis kaksi kumpaakin väriä ja mankalta yksi. Samasta pinnistä vaan haaroitettu. Maapiuhassa ei ollut abikoa välissä. Lisäksi mankan päästä lähtevissä parissa muussakin johdossa, esim. vahvarille herätteen antavassa on muistaakseni naaras-abiko valmiiksi.

Kuvaa en saa kun soitin ja piuha on jo asennettu.

20e
papuusi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja papuusi »

Tästä ketjusta tuli mieleen, että JVC:n soittimessa on se v*ttumainen puoli ettei soitin / kehysrauta ole täysin 1din sopiva. Mites tuota pikkuonkelmaa on porukka ratkonut, jotain pahvinpalaa sinne raudan ja keskikonsolin väliin? :E
ex: Vectra C GTS 2.0t -04, Astra G 1.6 16V -99
|vectraman|
OCF Member 2021

Timotee kirjoitti:
|vectraman| kirjoitti:Mitä tarkoitat tuplapiuhoilla? Ja paljonko tuolla adapterilla on hintaa?
http://www.autostudio.fi/connects2-jvc- ... 13350.html
Se oli joko tämä tai se JV03.

Eli keltaisessa ja punaisessa on abikot, ja auton päästä tulee siis kaksi kumpaakin väriä ja mankalta yksi. Samasta pinnistä vaan haaroitettu. Maapiuhassa ei ollut abikoa välissä. Lisäksi mankan päästä lähtevissä parissa muussakin johdossa, esim. vahvarille herätteen antavassa on muistaakseni naaras-abiko valmiiksi.

Kuvaa en saa kun soitin ja piuha on jo asennettu.

20e
Kalliit abikot on kun tulee 10e lisähintaa, mieluummin minä leikin tuohon hintaan vähän itse sähkömiestä kun tuo motonetin adapteri on 9.9e :D Kyllä mulla on JVC:n mankka pysynyt paikallaan ihan ilman pahvinpaloja?
Vastaa Viestiin