no shou on tossa matkalla, harhaan ajelua, kiperiä ohituksia ja muuten vaan jännää kestääkö
laitos loppuun asti
festarigrillissä ainakin tilaa, DMD saa paistaa piffinsä kaikessa rauhassa..
ata kirjoitti:Juu, nyt Calibrakuskit hereille ja mukaan meettiin! Yhdeksänkö on edelleen rikkomaton ennätys?
Minä voin ottaa mukaan muutamia harvinaisempiakin Calibra-pienoismalleja jotta saadaan edes pienessä mittakaavassa enemmän nähtävää...Niitä kun löytyy yli 50 erilaista itseltäni (kokoelma ei silti suinkaan ole lähellekään täydellinen), kaikkia nyt en kyllä ole mukaan ottamassa, mutta jos muutaman nappaisi messiin.
Millainen liitin siihen tarvitaan, mulla on sellainen RC-auton laturi jossa on useita liittimiä, ei vain valitettavasti ole pikalaturi, vaan tavallinen muuntajatyyppinen, mutta voisihan siinä miitin aikana vähän latausta akkuun saada. Itselläni on ns. tamiya-liittimellä varustettu akku omassa Kadett B Coupé-RC-autossa, mutta laturissa on useammanlaisia liittimiä.DMD kirjoitti:ata kirjoitti:Juu, nyt Calibrakuskit hereille ja mukaan meettiin! Yhdeksänkö on edelleen rikkomaton ennätys?
Minä voin ottaa mukaan muutamia harvinaisempiakin Calibra-pienoismalleja jotta saadaan edes pienessä mittakaavassa enemmän nähtävää...Niitä kun löytyy yli 50 erilaista itseltäni (kokoelma ei silti suinkaan ole lähellekään täydellinen), kaikkia nyt en kyllä ole mukaan ottamassa, mutta jos muutaman nappaisi messiin.
Jos mie saan motivaatiota ni voisin kaivella sen R/C calibran varaston perukoilta messiin näyteltäväksi. Se ei ikävä kyllä ole toimintakunnossa, kun ei ole sattunut sopivaa laturia löytymään...
tuo se miittii ni korjataan.adix kirjoitti: Noh kuitenkin, en saa sitä kuntoon parissa päivässä.