Opel Omega B2 Facelift -00 Kesäkuvat s.16 MYYDÄÄN UUDESTAAN!
Re: Opel Omega B2 Facelift -00 Kesäkuvat s.16
Spacerit tarvii pidemmät pultit jos meinaa laittaa alle ne, mutta katsotaan niitä sitten kun on motivaatiota siihen. Onko kellään tietoa noista fk highsportin jousien painoista ja pituuksista vakiona. Kun aikasemmin ajattelin ottaa apujouset edestä pois mutta en jätä niitä väljiksi sinne jousilautasten väliin niin aattelin jos tilais uuden jouset. Mitään tietoa tosin ei oo että millä painoilla ja pituuksilla pitäis olla. Completosilta ajattelin tilata mutta sielläkin on sen seittemää sorttia noita jousia ettei niistä tiiä mikä ois hyvä.
Re: Opel Omega B2 Facelift -00 Kesäkuvat s.16
Tänään meni pois tää ooppeli eli myyty. Vaihossa tuli 1jz mikä lähtee luultavasti samaa kyytiä myyntiin...
Re: Opel Omega B2 Facelift -00 Kesäkuvat s.16 MYYTY
Mitä oot suunnitellu tuon japanin hirvityksen tilalle?
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Astra j 1.4t sport tourer. Ex:Vectra C 2.2 gts ,Kadett c 1.2 , ascona c 1.6 , Omega A 2.0I , Astra GSI , Omega B 2.5 v6, Omega b2 3.0v6 stw sport.
AHHAAGHAHAHAHHAH :DDD Teki saman ku mä
auto vaihtoo ja samaa kyytiä myyntii! Kattoo nyt minkä sitä seuraavaks...
E: Tarkemmin ku perehdyin tohon ilmotukseen niin niin en tiiä mitä sitä sanois
* koiranluut
* raitisilmasuodatin
* tulpat
* pissapojat moottori
Noi on vaihettu joku 10tkm sitte
*ilmastointi
toimi mun aikana hyvin eikä huollettu koskaan
* jarrupalat
Takapalat joo viime syksynä
* laatikko,perä & moottoriöljytt
Ite vaihoin moottoriöljyt ku oli mittarissa 174tkm
Perä vuoti, etten usko että sinne mitään on vaihettu.
* jakopää (vesipumppu ja hihna uusittu samalla)
Tosta puhuin että pitäis 180tkm mutta ostaja oli sitä mieltä että eiköhän sillä tovin ajele.
Mittarissa oli tosin 176800 kun ton pois myin
Että siitä luotettava Omega missä on kuitenki 150hp vaikka mun aikana oli 144hp 
Muutenkin lähes kopioitu siitä mun ilmotuksesta
http://www.nettiauto.com/opel/omega/4021140
E: Tarkemmin ku perehdyin tohon ilmotukseen niin niin en tiiä mitä sitä sanois
* koiranluut
* raitisilmasuodatin
* tulpat
* pissapojat moottori
Noi on vaihettu joku 10tkm sitte
*ilmastointi
toimi mun aikana hyvin eikä huollettu koskaan
* jarrupalat
Takapalat joo viime syksynä
* laatikko,perä & moottoriöljytt
Ite vaihoin moottoriöljyt ku oli mittarissa 174tkm
Perä vuoti, etten usko että sinne mitään on vaihettu.
* jakopää (vesipumppu ja hihna uusittu samalla)
Tosta puhuin että pitäis 180tkm mutta ostaja oli sitä mieltä että eiköhän sillä tovin ajele.
Mittarissa oli tosin 176800 kun ton pois myin
Muutenkin lähes kopioitu siitä mun ilmotuksesta
Re: Opel Omega B2 Facelift -00 Kesäkuvat s.16 MYYDÄÄN UUDESTAAN!
No juu niin mä vähän muistelin et aikas samanlainen ilmoitus kun sulla

Astra j 1.4t sport tourer. Ex:Vectra C 2.2 gts ,Kadett c 1.2 , ascona c 1.6 , Omega A 2.0I , Astra GSI , Omega B 2.5 v6, Omega b2 3.0v6 stw sport.
No mikä järki koko kaupoissa oli jos kumpikaan ei halunnu toisen autoa mutta silti piti vaihtaa? 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Luulin että kaveri halus omegan kun oli niin innoissaan siitä. Itse halusin vähän vaihtelua ja aattelin että toi toyota ois helpompi myyä ku omega noitten tuhannen muun joukosta...
Katos katos on muuten ilmotuksesta unohtunu että on kaksikilpinen kolari auto 
ei oo soarerikaa helppo myytävä, velipojalla oli helevetin kauan nettiauton halvin ja alle 200 000km ajettu myynnissä, loppupeleissä se sitte meni kaupaksi mutta kauan sai sitä kaupitella 
No joo eipä se nyt ressaa, jos toi jää ittelle ni sitte se jää. Tosta nopeesti ku katoin ni nettiautossa kuitenki -00 omegaa n.100 ja soarereita 23. Toki se verottaa kun ns. kesäauto ja oikeelta ajettava. Mutta niinku todettu jos jää käsiin niin talveks vaan talliin ja joku talvirassi talveks. Katotaan ens keväänä sitte mitä senkaa tekee...
Ja lähinna naurattaa toi että tossa ilmotuksessa on niin paljon paskapuhetta ja asioita jääny laittamatta
Ja lähinna naurattaa toi että tossa ilmotuksessa on niin paljon paskapuhetta ja asioita jääny laittamatta
mitäs sä oot aatellu tosta soarerista? velipoika jossain välis etti tilalle takas tommosta ni vois vinkata jos on oikeesti hyvä!t3mu kirjoitti:No joo eipä se nyt ressaa, jos toi jää ittelle ni sitte se jää. Tosta nopeesti ku katoin ni nettiautossa kuitenki -00 omegaa n.100 ja soarereita 23. Toki se verottaa kun ns. kesäauto ja oikeelta ajettava. Mutta niinku todettu jos jää käsiin niin talveks vaan talliin ja joku talvirassi talveks. Katotaan ens keväänä sitte mitä senkaa tekee...
joo pitääpä lukasta tu tulee 
Ei tuo minusta ole yhtään pöllömpi laite...hieno pelihän tuo näyttäis olevan, sen mitä nettiauton kuvista kattelin.Wlle kirjoitti:Mitä oot suunnitellu tuon japanin hirvityksen tilalle?
Todennäköisesti väärässä.