rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com
Re: rengas-online.com & camskill.co.uk
Kun kävin hakee äsken renkaat terminaalilta niin kysyin tuosta soittamisesta. Vastauksena sain että eivät soita eikä heidän numeroakaan yleensä edes anneta. Tässä tapauksessa olivat luvanneet antaa sen numeron siksi että jos en löydä terminaalille kun menen itse hakemaan ne paikan päältä.
Eivät soita vastaanottajalle sen takia että siitä tulee heille kuluja.
Todennäköisesti väärässä.
Niin, kumpi sitten on kustannus tehokkaampaa... Soittaa tai ajella edestakas samojen romujen kanssa...
Kyllä mulle kuski soitti, kun oli tuomassa. En ollut kotona, mutta kuski tarjoutui tuomaan toiseen osoitteeseen, jos olisi ollut hänen jakoalueellaan.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Jep, matkahuollon kuski on pari kertaa tehnyt noin itellekki.Nalen kirjoitti:Kyllä mulle kuski soitti, kun oli tuomassa. En ollut kotona, mutta kuski tarjoutui tuomaan toiseen osoitteeseen, jos olisi ollut hänen jakoalueellaan.
Mulla tais olla ihan DHL:n kuski. Varmaks en tiedä, mutta DHL:n lentokenttäterminaalista ne hain sitten muutaman tunnin myöhemmin.CTi kirjoitti:Jep, matkahuollon kuski on pari kertaa tehnyt noin itellekki.Nalen kirjoitti:Kyllä mulle kuski soitti, kun oli tuomassa. En ollut kotona, mutta kuski tarjoutui tuomaan toiseen osoitteeseen, jos olisi ollut hänen jakoalueellaan.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Äsken kävin hakemassa sunnuntaina tilaamani renkaat kuopion dpd:n terminaalista. Kysyin samalla että soittaako kuski kun on tuomassa lähetystä niin sanoi että soittavat aina jos vain numero on selvästi esillä niiden lapuissaomega16T kirjoitti:Kun kävin hakee äsken renkaat terminaalilta niin kysyin tuosta soittamisesta. Vastauksena sain että eivät soita eikä heidän numeroakaan yleensä edes anneta. Tässä tapauksessa olivat luvanneet antaa sen numeron siksi että jos en löydä terminaalille kun menen itse hakemaan ne paikan päältä.
Minkä ..keleen puhelinnumeron ne tarvii tuohon tilauslappuun ko ei hyväksy millään?
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Ootko laittanu alkuun maatunnuksen eli sen +358 miinus 1. nolla?juzze kirjoitti:Minkä ..keleen puhelinnumeron ne tarvii tuohon tilauslappuun ko ei hyväksy millään?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Tai vaihtoehtoisesti 00358. En muista kumpaa muotoa itse käytin, mutta eipä siinä ongelmia ollut.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Itselle soitteli sunnuntaina iltapäivällä, että ovat tuomassa renkaita maanantaina, olenko kotona.DEAD kirjoitti:Äsken kävin hakemassa sunnuntaina tilaamani renkaat kuopion dpd:n terminaalista. Kysyin samalla että soittaako kuski kun on tuomassa lähetystä niin sanoi että soittavat aina jos vain numero on selvästi esillä niiden lapuissaomega16T kirjoitti:Kun kävin hakee äsken renkaat terminaalilta niin kysyin tuosta soittamisesta. Vastauksena sain että eivät soita eikä heidän numeroakaan yleensä edes anneta. Tässä tapauksessa olivat luvanneet antaa sen numeron siksi että jos en löydä terminaalille kun menen itse hakemaan ne paikan päältä.
Kerroin että olen töissä 60km päässä, toivat sitten sinne (UPS).
mistä oot tilaamassa? rengas-onlinelle kelpasi ainakin ihan perinteisellä tyylillä ilmoitettu numerojuzze kirjoitti:Minkä ..keleen puhelinnumeron ne tarvii tuohon tilauslappuun ko ei hyväksy millään?
camskill:stä. +358 oli numeron alussa mutta ei nii ei.. Toisella foorumilla meinas että pitää olla lankapuhelimen numero?!DEAD kirjoitti:mistä oot tilaamassa? rengas-onlinelle kelpasi ainakin ihan perinteisellä tyylillä ilmoitettu numerojuzze kirjoitti:Minkä ..keleen puhelinnumeron ne tarvii tuohon tilauslappuun ko ei hyväksy millään?
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Ei se tilauslomake tiedä onko se lankapuhelin vai kännykkä. Kokeile laittaa plussan sijasta 00358.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Tilasin renkaat rengas-onlinesta 1.7 ja olivat perillä 8.7. Dpd:n kuski ei soittanut vaikka hänellä oli numero... outoa. Sattumalta bongasin kuljetuksen parkkipaikalla, kun tulin töistä. Pääasia, että sain renkaat.
edit: tarkoitan siis 8.7 enkä 9.7...
edit: tarkoitan siis 8.7 enkä 9.7...
rengas-onlinelta ostin renkaat. pitäis tulla 8.8.2011
IG: opel_Andr34s