1.8 sportti g astra.

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Teemu J
OCF Member 2017

1.8 sportti g astra.

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

Tiedän että aiheesta on miljoona sivua juttua, mutta oon menossa huomenna kahtoo 99 1.8 g astraa. Mitäs lastentauteja näissä on? 1.8 kai aika kestävä, kun ei mitään tunnu moottorista olevan foorumilla. Ainkaan ei minun haku yrityksieni avulla tullu mitään. Onko tuo 270tkm jo liikaa moiselle? itellä tulee about 10-15tkm vuodessa. :roll: jos joku viihtis neuvoa enne huomis aamua :D
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: 1.8 sportti g astra.

Viesti Kirjoittaja ipa »

sähkö vikoja taitaa enimmäkseen olla. jos edes niitäkään.
kunto on melkein suoraan verrannollinen tehtyjen huoltojen määrään.
ite kävin testaamassa 5 g-astraa ja päädyin lopulta tuohon eniten ajettuun jonka mittarissa on 270tkm.
tosin siihen on vaihdettu takuuna 70tkm kohdalla kokonaan uusi kone. :o
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Teemu J
OCF Member 2017

Täytyypä huomenna käydä sitten yhtä kurkkaamassa.. Tosin tietää jo etu käteen mitä ne vectrasta tarjoo, eli ei tarvii haaveilla vaihosta.. Mut eihän kysyminen oo kielletty. Äkkiä vois jotenki kuvitella, että tuo 1.8 kestää paremmin nuo kilsat, ku 1.6set.
Terracid
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Terracid »

Mulla -01 1.8 sportti, nyt 212tkm mittarissa ja hyvin on pelittäny.

Mulla ei tuosa nyt liiemmin vikoja ole ollut, paitsi et lämmityslaitteen puhallin temppuilee. Välillä toimii/ei toimi. Hiilivikaa, korjaus liikkeessä maksais about 235 euroa.

Muistaa vaan huoltaa aina ajallaan niin ei hätiä mitiä ja huolettomia kilometrejä vielä pitkäksi aikaa. Tuo 125 hevosvoimaa mikä tossa 1.8 litrasessa on myöskin liikuttaa tuota autoa ihan mukavasti.
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
pasik77
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pasik77 »

Terracid kirjoitti:Mulla -01 1.8 sportti, nyt 212tkm mittarissa ja hyvin on pelittäny.
Meillä kans kyseinen astra ja melko samoilla kilometreillä.

Jätti alkuviikosta tienposkee kun bensapumppu laukes joten vaihtoon meni pumppu ja sen lisäksi myös rele.
Kaasupoljin on kans satunnaisesti temppuillu noin puolitoistavuotta joten ECU lähte korjauksee jp ollille ens viikolla.
vectra 2.0t sport -07, astra 1.8 sport-01
Teemu J
OCF Member 2017

Toi oli sillä vanhemmalla 1.8lla.. Ja loppupeleissä, näki kaukaa mikä pommi ois ollu.. Eli ei tullu moista... Kauhia kertakaikkiaan.. Ja sininen met väri :yawn: Miks ihmisiä ei kiinnosta pitää kiiltävänä ees kerran vuodessa.. Eli ei oo tulossa, onnee vaan sille, joka sen menee tyhmänä ostaa.. Voi olla niitä, ettei tuu ikinä ooppelia sen jälkee :lollis:
Late80
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Late80 »

täh? mitäs vikaa metalli-sinisessä muka on. Itselläni nimittäin on sellainen :hammer: makuasia.. mulla on kans x18xe 1.8 16v ecotec ajettu 430tkm ja väitän että autoni on hyvässä kunnossa. Olen samaa mieltä että auto on juuri niin hyvä, kun sitä on huollettu. Otetaampa esimerkkinä vaikka ilmavoimien lentokoneet. hawk harjoitushävittäjät taitaa olla palvelleet kolmisenkymmentävuotta ja varmasti ovat hyvässä kunnossa tänäkin päivänä. tämä oli kyllä täyttä offtopiccia eikä auto ja lentokone ole täysin vertailukelpoisia.
Astra G 1.8 16v -99
ex: Calibra 2.0 16v 4x4
ex: Kadett gsi 2.0 16v r.i.p
Teemu J
OCF Member 2017

Ei sinisessä värinä mitään vikaa oo sillon kun se on hoidettu. Jos sulla on metallivärinä. Niin tossa oli semmosia valkosia 10-20cm naarmuja, sitten konepelti muistutti matta/vaaleen sinistä. JA onneks oli märkä keli, ettei kaikkee kerenny näkemään... Ymmärrä ihmisiä, miks ei voi autoo sillon tällön pestä, tai ylipäätään kerran vuodessa vahata.. :( Ja toi huolto juttu on totta. Siks en ookkaa omaa hävittämässä, kun tiedän mitä siihen on 4vuoden aikana tehty ja mitä ei.. Toimii ku saksalainen kello.. :lollis:
Vastaa Viestiin