Tummat takavalot A-veccuun
Eli auto on A-Vectra '94 CDX (sedan)
ja pitäisi saada noihin takalamppuihin vähän tummempaa väritystä! (tässä mallissa on myös ne jatkot siinä peräkontin puolella)!!!
Saakohan noita mistään ostettua valmiina????
Vai pitääkö yrittää alkaa tummentaan itse, mielellään en kyllä alkas sotkeen niitä millään maalilla mutta kalvolla tuo tuskin onnistuu???
Kertokaa, Tack
ja pitäisi saada noihin takalamppuihin vähän tummempaa väritystä! (tässä mallissa on myös ne jatkot siinä peräkontin puolella)!!!
Saakohan noita mistään ostettua valmiina????
Vai pitääkö yrittää alkaa tummentaan itse, mielellään en kyllä alkas sotkeen niitä millään maalilla mutta kalvolla tuo tuskin onnistuu???
Kertokaa, Tack
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Yksi vaihtoehto on vaihtaa takavalot vuosimallin 95 mallisiksi. Niissä on tummennettu vilkku ja pakkivalo. Myös keskikoriste pitää vaihtaa 95-malliseksi jos sen haluaa pitää. Minulla on nuo 95-malliset valot omassa 94-mallisessa Vectrassa ja näyttävän paljon paremmalta kuin alkuperäiset lamput. Original GM-osa, eli poliisilla tai kenellään ei ole mitään sanomista. Myös Turbo-Vectran valot käyvät, niissä tuo vilkku ja pakkivalo ovat vielä tummemmat, mutta ne on hinnoiteltu kalliimmiksi eikä ole "normaali varaosa".
Facelift-mallisia tuning-takavaloja ei ole valmiina, sileitä takavaloja kyllä löytyy mustiakin mm. Irmscheriltä, mutta ei tuollaista keskikoristetta joka on mm. CDX:ssä.
Facelift-mallisia tuning-takavaloja ei ole valmiina, sileitä takavaloja kyllä löytyy mustiakin mm. Irmscheriltä, mutta ei tuollaista keskikoristetta joka on mm. CDX:ssä.
Minä ostin omat alkuperäiset 95-loppuvuoden tummennetuilla vilkuilla ja pakkivaloilla varustetut takavalot uusina Osatoimituksesta. Eivät ole hyllykamaa sielläkään, vaan tilataan Saksasta. Mutta sitä kautta ainakin saa uusia. Ja kyllä nuo uudet ja kiiltävät takavalot antoivat aika lailla uutta näköä auton perälle. Nuo tummennettuvilkkuiset takavalot tosin maksavat uutena 2 kertaa tavallisten kirkkaan oranssivilkkuisten valojen verran. 
Mä oon tummentanu vectran valojen -95 keskiraidan dupli-colorin tummalla tummennusspraylla. Tuli ihan siistin näköinen kun jätti punaiset osat punaisiksi. Duplicolor on hyvää maalia jolla tulee kiiltävä pinta. Joskus olen nähnyt tummennuksia joissa on matampi pinta, oiskohan ne sitten maalin ja lakan sekoituksia.
http://www.orum.fi ja http://www.hella.de mutta tuskin löydät kuvaa tai tietoa juuri noista valoista näiltä sivuilta? Soita maahantuojalle tai pistä niille sähköpostia. Luulisi niiden kertovan hinta ja lähin jälleenmyyjä. Spraylla ei todellakaan kannata tummentaa, jos meinaa ajella liikenteessä. Tiedän tapauksen, kun kaverin perään ajettiin liikennevaloissa ja hän joutuikin syyttömänä maksumieheksi, koska oli itse tummennetut takavalot. Kannattaa ostaa lailliset.