ilmastoinnin kompressori
ilmastoinnin kompressori
tietääkö kukaan onko missään firmaa mikä korjais ilmastontilaitteen kompressoria tai pystyykö kompuran rungon tiivisteitä vaihtaa itse : Hyvää kesän jatkoa ... piili on Astra G 2.0 l XEV v.2000
Re: ilmastoinnin kompressori
Harvassa on Suomessa paikat, jotka noita korjaavat(mahtaako olla ainuttakaan). Tuppaa yleensä menemään suoraan vaihtoon.
Rapakon takana löytyy useampiakin puljuja, jotka kompuroita korjaavat ja jenkkilästä myöskin noita tiivisteitä ja varaosia saa melko kattavasti kompuraan kuin kompuraan.
Kannattaa kyllä miettiä sitäkin, että kuinka kannattavaa rahallisesti on vanhan kompuran tiivareitten vaihto(vaikka itse tekisikin), meinaan saattaa jo muutenkin olla tuossa iässä sisuskaluiltaan ehtoopuolella.
Saksasta taitaa uusia kompuroita saada jollain 250€:lla, joten uuden hommaminen kannattaa pitää myös mielessä.
Rapakon takana löytyy useampiakin puljuja, jotka kompuroita korjaavat ja jenkkilästä myöskin noita tiivisteitä ja varaosia saa melko kattavasti kompuraan kuin kompuraan.
Kannattaa kyllä miettiä sitäkin, että kuinka kannattavaa rahallisesti on vanhan kompuran tiivareitten vaihto(vaikka itse tekisikin), meinaan saattaa jo muutenkin olla tuossa iässä sisuskaluiltaan ehtoopuolella.
Saksasta taitaa uusia kompuroita saada jollain 250€:lla, joten uuden hommaminen kannattaa pitää myös mielessä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri