Astra G Sport 2.0
Re: Astra G Sport 2.0
Itse olen käyttänyt meguiarsin gold classiä mutta tuo step 3 olisi kanssa kokelemisen arvoinen.
[url=ttp://www.meguiars.fi/tuotteet/kiillotus_ja_vahaus/]valmistajan sivut[/url]
[url=ttp://www.meguiars.fi/tuotteet/kiillotus_ja_vahaus/]valmistajan sivut[/url]
Chemical Guys Butter Wet Wax:ia kopasin tuohon emännän autoon ja aika kivalta näytti. Pohjat tehty ensin Menzernan 106FA:lla ja Lake Countryn valkoisella laikalla.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Pakoäänistä videoo:
http://tzoni.kuvat.fi/kuvat/Roinaa/20110605_002.mp4
Tarttis paremmalla kameralla ku kännykkä ottaa vireo ni kuuluis kunnolla muutki ku pörinät
Mitähän tälle tekis
Hiukan ku sais tota korkeeta pärinää jotenki rauhottumaa ni vois kuulostaa melkee siedettävältä.
Pahoittelen videossa olevaa traktoria ja sen kamalaa louskutusta.
http://tzoni.kuvat.fi/kuvat/Roinaa/20110605_002.mp4
Tarttis paremmalla kameralla ku kännykkä ottaa vireo ni kuuluis kunnolla muutki ku pörinät
Mitähän tälle tekis
Hiukan ku sais tota korkeeta pärinää jotenki rauhottumaa ni vois kuulostaa melkee siedettävältä.
Pahoittelen videossa olevaa traktoria ja sen kamalaa louskutusta.
Pitäs tosiaan kokeilla jotain vahasettiä, ite vaan pesin ja kiskasin vahat pintaan ilman sen kummempia valmisteluitasampeli kirjoitti:Itse olen käyttänyt meguiarsin gold classiä mutta tuo step 3 olisi kanssa kokelemisen arvoinen.
Räps

http://tzoni.kuvat.fi/kuvat/Roinaa/AstraPano.jpg/full
Kuvassa on jotain outoja kohtia, kännykkälaatu
En oo vieläkäääään saanu etulippaa maalauksesta, prkl! Halvalla tuttavalla ku maalauttaa ni saa odotella

http://tzoni.kuvat.fi/kuvat/Roinaa/AstraPano.jpg/full
Kuvassa on jotain outoja kohtia, kännykkälaatu
En oo vieläkäääään saanu etulippaa maalauksesta, prkl! Halvalla tuttavalla ku maalauttaa ni saa odotella
- Ahvenjarvi
- 'Admiral'

Ile90 kirjoitti:Tuli lämästyä oman omistusajan ekat vahat auton pintaan ja ai ku kiiltää, tekis mieli kiskasta saman tien toisen kerran jos tulis viel paremmaks ja menenki tässä kohtapuolin emännän kans kiskasemaanMikähän vaha on paras tommoselle hopeen väriselle pinnalle?
Hyvältä näytti livenä
Omega -95 2.5L V6 Automaatti
ex: Omega MV6 -94 3.0L V6 Automaatti
ex: Omega MV6 -95 3.0L V6 Automaatti
Onko kellään kokemuksia tommosesta RVS-käsittelystä? Kuulostaa ainaki aika kiinnostavalta ja moottori varmasti tykkäis, jos se siis oikeesti toimii. Jos edes hiljenis moottorin hulinat hyrinät yms nii se ois jo unelmien täyttymys, semmonen mekkalamötikkä toi on. Mistä kaikista voi muuten tommonen hulina johtuu? en osaa kuvailla sitä mitenkään eikä se hirveen kovin kuulu mutta vi**ttaa kuitenki, helppo ehdottaa näillä tiedoilla mistä vois johtua
Edit: Mömmöt tyrkätty sisään kokeiluna, suattaapi olla että auto rullaa hiukan kevyemmin. Lisämuutoksia odotellessa
Edit: Mömmöt tyrkätty sisään kokeiluna, suattaapi olla että auto rullaa hiukan kevyemmin. Lisämuutoksia odotellessa
Tämmöstä tänään, vihdoin!

Saa nähä miten kauan pysyy, voipi olla et tuli hiukan liian varovaisesti laiteltua sikaa
Ihmettelin ensin et miten se ei muka osu keskelle mut sitte tajusin et rekisterikilpi se on mikä ei oo keskellä
Olikohan tossa jotai säätövaraa sivuttais suunnas, pitää ihmetellä joku päivä ku jaksaa.

Saa nähä miten kauan pysyy, voipi olla et tuli hiukan liian varovaisesti laiteltua sikaa
Ihmettelin ensin et miten se ei muka osu keskelle mut sitte tajusin et rekisterikilpi se on mikä ei oo keskellä
Ei se ilman liimaa ja ruuveja pysy.
Hyvältä näyttää keula.
Juu on siellä toki ruuvitki vielä kummassaki päässäNilemma kirjoitti:Ei se ilman liimaa ja ruuveja pysy.Hyvältä näyttää keula.
- Ahvenjarvi
- 'Admiral'

Hyvältä näyttää
En tiiä hämääkö tien kaltevuus vai tuliko sulla oikeesti yhtä pieni maavara kun mun ooppelissa, katotaan kummalla kolahtaa ekaa kunnolla töyssyyn
Ja kyllä se niillä kahella päätyruuvilla pysyy ihan hyvin kiinni, jos mömmö on hyvää. Ite oisin ehkä safetynä vetäny kunnon koriliimalla ton kiinni. Ite sellasella leikkiny ja on kyllä hyvää kamaa (20€ purkki suhteilla)
En tiiä hämääkö tien kaltevuus vai tuliko sulla oikeesti yhtä pieni maavara kun mun ooppelissa, katotaan kummalla kolahtaa ekaa kunnolla töyssyyn
Ja kyllä se niillä kahella päätyruuvilla pysyy ihan hyvin kiinni, jos mömmö on hyvää. Ite oisin ehkä safetynä vetäny kunnon koriliimalla ton kiinni. Ite sellasella leikkiny ja on kyllä hyvää kamaa (20€ purkki suhteilla)
Auto on montussa tossa et kyl se hiukan hämääAhvenjarvi kirjoitti:Hyvältä näyttää![]()
En tiiä hämääkö tien kaltevuus vai tuliko sulla oikeesti yhtä pieni maavara kun mun ooppelissa, katotaan kummalla kolahtaa ekaa kunnolla töyssyyn![]()
- Ahvenjarvi
- 'Admiral'

Ajattelinkin että ei kai sentään jonkun autosta voi tulla matalampaa keulasta ku mun, ja eihän siitä tullukkaaIle90 kirjoitti:Auto on montussa tossa et kyl se hiukan hämääAhvenjarvi kirjoitti:Hyvältä näyttää![]()
En tiiä hämääkö tien kaltevuus vai tuliko sulla oikeesti yhtä pieni maavara kun mun ooppelissa, katotaan kummalla kolahtaa ekaa kunnolla töyssyyn![]()
Ja kyllä se niillä kahella päätyruuvilla pysyy ihan hyvin kiinni, jos mömmö on hyvää. Ite oisin ehkä safetynä vetäny kunnon koriliimalla ton kiinni. Ite sellasella leikkiny ja on kyllä hyvää kamaa (20€ purkki suhteilla)Joku päivä ruikin lisää mömmöä tonne lipan ja puskurin väliin alhaalta päin jos siel viel ois rakoo jossain, samalla ku vaihdan öljät ja tulee lainattua kaverin ramppia
Oisko seuraava operaatio ajovalonpesimien poisto?
Ei ne tälläkää hetkel käytössä oo ni ei sekä sit enää harmita. Hemmetin rumat ne kyllä on. Ei välttämät viittis reikiä kitata umpeen ja maalata, jotkut korin väriset nabbulat reikien paikalle ois kätevät. Onko joku noita repiny irti joskus, minkä muotoset reiät tohon jää, ettäkö ihanko pyöreetkö reiätkö siihenkö jääkö
Pesureiden alla puskurin sisällä on sokka, jota kampeamalla ne irtoaa. Sokkaan pääsee käsiksi etuvalot irroittamalla. Itse en tätä tiennyt, joten revin ne vain väkivaltaa käyttäen irti. Sormen pään kokoinen reikä jää alle. Suht huomaattomat pelkän teippiviritelmänkin kanssa -> http://i377.photobucket.com/albums/oo21 ... alvoa1.jpg Myös pyöreät antennin peitelevyt sopivat tuohon tarkoitukseen.
- Ahvenjarvi
- 'Admiral'

ite ostin toisen ajovalojen alle tulevan muovinpalasen missä oli joskus ollut ajovalojenpesurit ja omassa ei ollut, eikä sillä jolta sen ostin. ja siihen oli pistetty just peiteprikka. pikkunen perfektionisti kun olen tällästen kanssa niin eihän sitä prikkaa voinut siihen jättää joten kuidutin umpeen ja maalasin pääl. (okei kaveri maalas, mut ite kuidutin)Nilemma kirjoitti:Pesureiden alla puskurin sisällä on sokka, jota kampeamalla ne irtoaa. Sokkaan pääsee käsiksi etuvalot irroittamalla. Itse en tätä tiennyt, joten revin ne vain väkivaltaa käyttäen irti. Sormen pään kokoinen reikä jää alle. Suht huomaattomat pelkän teippiviritelmänkin kanssa -> http://i377.photobucket.com/albums/oo21 ... alvoa1.jpg Myös pyöreät antennin peitelevyt sopivat tuohon tarkoitukseen.
voin toki auttaa tuossa kuiduttamisessa jos apua tarviit