Calibra Kokoontuminen 2016 ?
Re: Calibra kokoontuminen 2011, paikka...? ehdotuksia
vaikka radalle ei päästäskään ni mulle kelpais ihan vaa vaikka joku random abc, jossai vois sitte kattella toisten pirssejä ja keskustella asioista, ja sit tietty joku letkassa ajo kylää ympäri jne.
jaa ovvai?
No mites olis tuo 11.6 tuolla dynopäivillä, http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 9&t=205039 ja http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 9&t=203929
siinä lähellä olis tuo Sieravuoren lomakylä johon Astraporukka on majoittumassa tuolloin, lukekaa ja miettikää asiaa
sieltä voi halukkaat sitten varata mökkiä tarpeen mukaan, itte oon tuonne menossa kahdella opelilla mutta en ole yöksi jäämässä
ja jos on nopee niin voi vielä keretä ilmoittautumaan dynolle 
Opeleita, onhan noita

DMD:n kanssa tehdään miitti korian aabeeceelle juhannukseksi 
no vähän huono ajankohta mulle, kun olen silloon justiinsa bulgaariassa
mutta eihän mun nyt joka kerta tarvi olla Calibrakokoontumisessa
kai,.. 
Opeleita, onhan noita

^no tuo mun kommentti oli niiku heitto.. ei kai sitä jussina kukaan aabeeceelle me kuin hakeen krapula olvit
eli meikäläisen laitokset pysyy tämän kesän talleissaan, katsotaan nyt jos isompi porukka innostuu miitistä niin mietitään uudestaan. kioskissa on lomat lyöty lukkoon ja pitkälle kesään jaeltu vkl vapaat joten ei ainakaan helpota asiaa
eli meikäläisen laitokset pysyy tämän kesän talleissaan, katsotaan nyt jos isompi porukka innostuu miitistä niin mietitään uudestaan. kioskissa on lomat lyöty lukkoon ja pitkälle kesään jaeltu vkl vapaat joten ei ainakaan helpota asiaa
no joo eihän tuota sun kommenttia kukaan tosissaan ottanukkaanbart kirjoitti:^no tuo mun kommentti oli niiku heitto.. ei kai sitä jussina kukaan aabeeceelle me kuin hakeen krapula olvit![]()
mutta eipä taira nyt ketään kiinnostaa tämä Calibratapaaminen
ehkä sitten summerpartyillä jokunen Calibra ilmestyy tallien pimennoista
Opeleita, onhan noita

näin tällä kertaa. maanantaina sitte tulee se odotettu
pidän sitte tuolla maalla oman kokoontumisen
kolmen kalikan kanssa
kolmen kalikan kanssa
Ois kyl kiva verrata omaa romua muiden rakennelmiin. Paljon asioita jotka mietityttää omassa autossa 
Pääseeköhän summerpartyille jos ei ole ocf jäsen?
Pääseeköhän summerpartyille jos ei ole ocf jäsen?
päivä tapahtumaan pääsee yleensä katselemaan vaikka ei ole jäsen. mutta jos on vaikka varttimailin ajoa tai vastaavaa, niin ne on vain jäsenille kohtuu hintaan. ja jäsenille on tietenkin illalla partyt leirintä alueella.adix kirjoitti:Pääseeköhän summerpartyille jos ei ole ocf jäsen?
ascona A 2.0i -74 kadett B coupe LS 1.1 SR -71 vectra B 1.8 -95
astra F cabrio 1.8 -96 astra G 2.0 TDI -98 -99 -00
kadett E 2.5 V6 -86
astra F cabrio 1.8 -96 astra G 2.0 TDI -98 -99 -00
kadett E 2.5 V6 -86
Pitäis vissiin liittyä jo ihan senki takia että täältä saa aina kivasti apua auton kanssa 
Järjestetään nyt jonkunlainen miitti... vaik johonki ABC:lle 
Joo kuulostais hyvältä tommonen Calibra kokoontuminen, täs olis itteni lisäks kahella muullakin kaverillani Calibrat eli 3 Calibran voimal oltais mukan. ( 2.0 8v, 2.0 16v ja 2.5 V6 Automaatti) Ois samalla ihan jees et näkis muittenkin autoi ja pääsis keskusteluu tarkemmin tekee.
mites se perinteinen Esikkotie miitti?? 
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Jaa-a... pitääpä miettiä_Jape_ kirjoitti:mites se perinteinen Esikkotie miitti??
Opeleita, onhan noita

jaahas, herrat kutsuneet itsensä esikkotielle. no ei paha jos isäntä innostuu. sitte vaan arpomaan viikonloppua joka osuu kaikille vapaaksi muusta toiminnasta
tässähän etuna johonkin abc-miittin on se että päästään samanhenkiset hemmot nenätysten ilman ylimääräistä seikkailua pitkin kahvilaa tyyliin kukas on kuka ja missä??
summerpartyt karkasi toisiaan aika pitkälle joten sinne turha haikailla yhteistä miittiä, luulen..
tässähän etuna johonkin abc-miittin on se että päästään samanhenkiset hemmot nenätysten ilman ylimääräistä seikkailua pitkin kahvilaa tyyliin kukas on kuka ja missä??
summerpartyt karkasi toisiaan aika pitkälle joten sinne turha haikailla yhteistä miittiä, luulen..