Erottuu toi sun oranssi kadetti aika hyvin noiden perus mustien ja harmaiden autojen joukosta.CTi kirjoitti:Joo, ainakin siihen aikaan sielä ajelin.rala kirjoitti:Olikohan CTi joka ajeli vastaan tänään kolmen jälkeen vesijärvenkadulla, rautatiesillan alla? Oli ainakin vähän samanlainen oranssi kadetti.
-Allu
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Insignia A OPC, Vectra C 3.0, Vectra C GTS V6 ja Astra F gsi
Jos tapaa oman kaksoisolentonsa ja koskettaa sitä, molemmat katoavat olemattomiin! Tosin oman kaksoisolennon kohtaaminen pitäisi kai olla onneksi mahdotonta!maritus kirjoitti:Hahah, mulla on kaksoisolentoJoo en siis ollut. Hämeenlinnassa ja Tammelassa vaan tänään hengaillut
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksoisolento
Nalen ajeli vastaan Mankkaalla 

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
Ja taisin ajella silmät kiinniniklas89 kirjoitti:Nalen ajeli vastaan Mankkaalla
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Olikohan kenties J.S.T joka yritti peukalokyytiä kysellä eilen yöllä Oulun rautatieaseman kulmalla?
Piti viedä pari tyyppiä eka ja ku oltiin menossa kattoon takas niin ei näkyny äijää enää missään, yritin mä takapenkiltä huutaa, että oottelee hetkosen
rautsi_91 oli vapputunnelmissa torinrannassa ja Miksuli auton ratissa, kolmen eri auton ratissa ja meikä takapenkillä..
Thuuning ajeli myös BaijerilaisellaMutteriWiritelmällään marketeilla ja tuli tovi poristuakin, kumikin meinasi vähän palaa
Sitten ei klubilaisia, mutta hienoja Opeleita jälleen kerran useampaan otteeseen se sama valkoinen Calibra mistä monesti ennenkin olen sanonut ja sitten keltainen Coupemallin C Kadett marketeilla
Ja Tuirassa oli parkissa kerrostalon pihassa musta C1 Vectra ja 3.2 V6 lätkä takaluukussa ja joku tehdastekoinen? korisarjakin siinä taisi olla, mutta eikait C1 ole tehty GTS:nä ainakaan?
rautsi_91 oli vapputunnelmissa torinrannassa ja Miksuli auton ratissa, kolmen eri auton ratissa ja meikä takapenkillä..
Thuuning ajeli myös BaijerilaisellaMutteriWiritelmällään marketeilla ja tuli tovi poristuakin, kumikin meinasi vähän palaa
Sitten ei klubilaisia, mutta hienoja Opeleita jälleen kerran useampaan otteeseen se sama valkoinen Calibra mistä monesti ennenkin olen sanonut ja sitten keltainen Coupemallin C Kadett marketeilla
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Tulihan tuota itekki marketeilla pyörittyä.. No, etpä kyllä voinu tunnistaakkaa ku oliko samaan aikaan marketeilla 2 samanlaista carinaa ko mulla.|vectraman| kirjoitti:Olikohan kenties J.S.T joka yritti peukalokyytiä kysellä eilen yöllä Oulun rautatieaseman kulmalla?Piti viedä pari tyyppiä eka ja ku oltiin menossa kattoon takas niin ei näkyny äijää enää missään, yritin mä takapenkiltä huutaa, että oottelee hetkosen
![]()
rautsi_91 oli vapputunnelmissa torinrannassa ja Miksuli auton ratissa, kolmen eri auton ratissa ja meikä takapenkillä..![]()
Thuuning ajeli myös BaijerilaisellaMutteriWiritelmällään marketeilla ja tuli tovi poristuakin, kumikin meinasi vähän palaa![]()
Sitten ei klubilaisia, mutta hienoja Opeleita jälleen kerran useampaan otteeseen se sama valkoinen Calibra mistä monesti ennenkin olen sanonut ja sitten keltainen Coupemallin C Kadett marketeillaJa Tuirassa oli parkissa kerrostalon pihassa musta C1 Vectra ja 3.2 V6 lätkä takaluukussa ja joku tehdastekoinen? korisarjakin siinä taisi olla, mutta eikait C1 ole tehty GTS:nä ainakaan?
Yhessä vaiheessa me oltiin e carinalla liikenteessäSpeedvelvet kirjoitti:Tulihan tuota itekki marketeilla pyörittyä.. No, etpä kyllä voinu tunnistaakkaa ku oliko samaan aikaan marketeilla 2 samanlaista carinaa ko mulla.|vectraman| kirjoitti:Olikohan kenties J.S.T joka yritti peukalokyytiä kysellä eilen yöllä Oulun rautatieaseman kulmalla?Piti viedä pari tyyppiä eka ja ku oltiin menossa kattoon takas niin ei näkyny äijää enää missään, yritin mä takapenkiltä huutaa, että oottelee hetkosen
![]()
rautsi_91 oli vapputunnelmissa torinrannassa ja Miksuli auton ratissa, kolmen eri auton ratissa ja meikä takapenkillä..![]()
Thuuning ajeli myös BaijerilaisellaMutteriWiritelmällään marketeilla ja tuli tovi poristuakin, kumikin meinasi vähän palaa![]()
Sitten ei klubilaisia, mutta hienoja Opeleita jälleen kerran useampaan otteeseen se sama valkoinen Calibra mistä monesti ennenkin olen sanonut ja sitten keltainen Coupemallin C Kadett marketeillaJa Tuirassa oli parkissa kerrostalon pihassa musta C1 Vectra ja 3.2 V6 lätkä takaluukussa ja joku tehdastekoinen? korisarjakin siinä taisi olla, mutta eikait C1 ole tehty GTS:nä ainakaan?
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Joo tosiaan yksi auto oli E Carina millä ajeltiin, sitten hetki B Vectralla ja loppuyöstä Miksuli rääkkäs meikäläisen autoa 
Joo meikähä se|vectraman| kirjoitti:Olikohan kenties J.S.T joka yritti peukalokyytiä kysellä eilen yöllä Oulun rautatieaseman kulmalla?Piti viedä pari tyyppiä eka ja ku oltiin menossa kattoon takas niin ei näkyny äijää enää missään, yritin mä takapenkiltä huutaa, että oottelee hetkosen
![]()
Ei meillä menny ku about 10 minuuttia sillä reissullaJ.S.T kirjoitti:Joo meikähä se|vectraman| kirjoitti:Olikohan kenties J.S.T joka yritti peukalokyytiä kysellä eilen yöllä Oulun rautatieaseman kulmalla?Piti viedä pari tyyppiä eka ja ku oltiin menossa kattoon takas niin ei näkyny äijää enää missään, yritin mä takapenkiltä huutaa, että oottelee hetkosen
![]()
En oikein tienny että mihin asti lähitte viemään niitä tyyppejä nii ei oikein jaksanu jäähä ootteleenkaan, menin siihen taksi jonoon ja kerkesin taksin saaha ennen ku tulitte takas
prkl ku ois tienny ni ois jääny ootteleen 
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Mä huusin sieltä takalasista, että tullaan kohta
Kontinkankaalla pyörähdettiin ja lähettiin melkeinpä heti takas 
eikka88 ajeli muhoksella vastaan! ite olin menossa kohti oulua
joku poltti kumia marketteilla ei ihan nähnyt minkä lainen auto oli -
joku poltti kumia marketteilla ei ihan nähnyt minkä lainen auto oli -
pyörikö juzzen astra viikonloppuna tuossa rollon kylällä??
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Madiki ajeli lauantaina illalla kadetilla kaupungilla vastaan, oltiin kaverin vihreällä E Carinalla liikenteessä.