mutta tästähän voisi väitellä koko päivän. ei jaksa. oli vain minun ehdotukseni koska toho yhtee kameleontti vecculiin mihi noi tehtii sopi niin hyvin.
Superdiileri. Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Kahvat pysyy Kahvoiksi kylläkin vaihtuu ne b-vectran lukottomat mallit joka oveen Ite tykkään enempi että kahvat kuitenkin autosta löytyy. Katotaan teme sitä akselihommaa, pitää ensin pakoputkea muuttaa ettei ota siihen vakaajaan kiinni pussit tyhjänä ja mietitään sitten mitä kivaa vielä keksitään
VecculiOoppeli kirjoitti:Tänks, kiva että edelliset pommitkin vielä miellyttää, näkisitpä missä kunnossa tuo nyt on Olihan tuo vähän tollanen räpellys...
Ei nyt ole ihmeempiä kuvia laittaa niin pistetään jonkunlainen kuva noista etupenkeistä. Tuolla teemalla siis verhoillaan melkeinpä koko sisusta Autokin oli eilen tarkoitus maalata hinkkavärillä mutta kompura sanoi työsopimuksen irti heti alussa, sain mä vähän maalia huiskastua sinne tänne mutta itkuhan siinä meinas tulla Noh, uusi yritys loppuviikosta ja päivitellään sitten lisää.
Jaha, pari kuvaa lisää. On se nyt vihdoin hiontamaalissa, voi tätä helpotuksen tunnetta. Ei oo yli vuosi mennyt ihan hukkaan ;D Kyl alkaa tuntua että voiton puolella jo ollaan. Suuri kiitos taas velipoijjaalle avusta tänään. Päivityksiä taas pian.... Pix:
VecculiOoppeli kirjoitti:Ei nyt ole ihmeempiä kuvia laittaa niin pistetään jonkunlainen kuva noista etupenkeistä. Tuolla teemalla siis verhoillaan melkeinpä koko sisusta Autokin oli eilen tarkoitus maalata hinkkavärillä mutta kompura sanoi työsopimuksen irti heti alussa, sain mä vähän maalia huiskastua sinne tänne mutta itkuhan siinä meinas tulla Noh, uusi yritys loppuviikosta ja päivitellään sitten lisää.
Ei mitään korisarjoja Ne irmelin helmat pilais noi kyljet jo viimeistään. A2 gt:n helmat siistittynä tulee paikalleen ja sillä hyvä Ja bart, tuu kattoo penkkejä livenä ja puhu sitte äitin tikkitakeista, mahtaa maksaa pelkät etupenkit enemmän ku äitis ikinä tulee tienaamaan... No vitsivitsi, otan ihan huumorilla tuollaiset kommentit... kyllä mua v*tuttas vakio callun rumia vakiopenkkejä kuluttaa tollasella ihrap*rseellä...
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)