Eiköhän tuota sokkaa niihin ole laitettu,ja niitähän oli kaksi,euron maksavat kappale muistaakseni.Itellä oli pakko laittaa kun ei mennyt enää pykälät päälle ja sen päälle sitten vaihteiston säätö.
Sokathan on siinä lähellä vaihteistoa,konehuoneeseen kurkkaamalla näkyy,näistä on juttua ollut paljon.
Vectra B vaihdekepin väljyys...
Re: Vectra B vaihdekepin väljyys...
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Joo tiedän kyllä ne, tarkoitin että onko kukaan tehnyt tuonne kabiinin puolelle mitään semmoista systeemiä millä sais väljyyden kokonaan pois.
Sikaflexiä se vaihdekepin pallonivel täyteen? 
Itse turvauduin kans väliaikaisesti tuohon nippuside ratkaisuun (3 nippusidettä sain mahtumaan) Ja nyt on mukavan jämäkkä tuntuma.
Kyllähän tuohon saattaisi jonkun metallisen holkin saada tehtyä...
Kyllähän tuohon saattaisi jonkun metallisen holkin saada tehtyä...
NYK.
: Calibra (c20ne)
EX
: Calibra AT (c20ne), Vectra A (c18nz), Vectra B AT (x20xev), Vectra B (x20xev), Vectra B (x20xev), Calibra AT (c20ne), Omega B AT (x25xe), Calibra (c20ne), Calibra (c20ne), Vectra A (c20ne)
EX
Ai saisitko itse tehtyä?gish kirjoitti:Kyllähän tuohon saattaisi jonkun metallisen holkin saada tehtyä...
En, mutta kaveri on metallipuljussa töissä niin pitäisi kysästä... Pidemmän päälle olisi varmaan parempi ratkaisu kun nuo nippusiteet...levanen kirjoitti:Ai saisitko itse tehtyä?gish kirjoitti:Kyllähän tuohon saattaisi jonkun metallisen holkin saada tehtyä...
NYK.
: Calibra (c20ne)
EX
: Calibra AT (c20ne), Vectra A (c18nz), Vectra B AT (x20xev), Vectra B (x20xev), Vectra B (x20xev), Calibra AT (c20ne), Omega B AT (x25xe), Calibra (c20ne), Calibra (c20ne), Vectra A (c20ne)
EX