Mitä vit***?Omenapomena kirjoitti: Tasaseen tahtiin vaihdan 2päivän välein.
OCF Foorumin klassikkoquotet!
Re: OCF Foorumin klassikkoquotet!
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Sä et tiedäkkään kuule tyttörukka...maritus kirjoitti:Mitä vit***?Omenapomena kirjoitti: Tasaseen tahtiin vaihdan 2päivän välein.Ettekö te oikeasti vaihda niitä joka päivä.. ällöä. (Tai sinä, en tiedä onko tää kuinkakin yleinen tapa vaihtaa boksereita kahden päivän välein)
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Kahden päivän päästähän ne bokserit kuuluu vasta kääntää nurin ja sitten voi pitää toiset kaksi päivää. Yleensä tässä ajassa myös se toinen puoli hioutuu puhtaaksi.Juutas kirjoitti:Sä et tiedäkkään kuule tyttörukka...maritus kirjoitti:Mitä vit***?Omenapomena kirjoitti: Tasaseen tahtiin vaihdan 2päivän välein.Ettekö te oikeasti vaihda niitä joka päivä.. ällöä. (Tai sinä, en tiedä onko tää kuinkakin yleinen tapa vaihtaa boksereita kahden päivän välein)
Mä jo luulin että olo ei voi paljon huonommaksi tulla tän flunssan takia, mutta nähtävästi olin väärässä

No jopas. Kyllä bokserit menee sen kaks viikkoo mikä on normi peseytymisväli.
Ja seuraavana aamuna otat ne sieltä pois.Rookeri kirjoitti:Joka ilta ne menee sukkien kanssa pyykkikoriin.
TBD
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Marko.L kirjoitti:No jopas. Kyllä bokserit menee sen kaks viikkoo mikä on normi peseytymisväli.
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Rookeri kirjoitti:Munki kasseilla saa käydä.
maritus kirjoitti:Meinas lentää limut näytölle
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Nettisivupalaute osiosta tällanen helmi, mitä sanoa kun ei mitään järkevää keksi?

Mä en tiennytkään, että 15v asti pitäis kattoo pikkukakkosta. Saatika, että elämä alkaa vasta 15v ikävuoden jälkeenJeeRock kirjoitti:let 18v joten jos ajatellaan, että olet 15 vuotiaaksi asti ollut lapsi ja katellut pikkukakkosta telkkarista ja sen jälkeen alkanut kartuttaa kokemuksia tästä karusta ja ilkeästä maailmasta niin 3 vuoden elämän kokemuksella voidaan sinua kyllä pitää kovin nuorena. Sitten vielä hehkutat täällä asiasta...
Äläny teini ota ittees... 
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
glo kirjoitti:Koska ninjaKeme kirjoitti:Naurattaa toi lukotusvimma noinkin tärkeän asian suhteen.
JJ aatteli pelata hitlerkorttia? O OU!
Samasta topickista kun yllä oleva itku
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Kaverit lähössä virpomaan
Ei helvetti näitä keskusteluja
:
Katatonia kirjoitti:Tän viikon sunnuntainako virvotaan?
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... start=7020Marko.L kirjoitti:Juu, sunnuntaina oli tarkotus lähteä liikenteeseen.
Ei helvetti näitä keskusteluja
Rookeri kirjoitti:Mutta sit se saikin mua!|vectraman| kirjoitti:Halus vielä äsken, mutta sit se näki mutXciD kirjoitti:Toi tokavika kyl haluis mua. Oon ihan varma!bo-joinggg!
![]()
|vectraman| kirjoitti:Ja sen takia se ylistikin mua seuraavana yönä
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... start=3165Omenapomena kirjoitti:^ Ja sen jälkeen kaikki heräs muna kädessä.
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
Heh, hajoilin tolle kyllä vähän. 
Oletko homo -topicista:
Onko tullut möläytettyä mitään tyhmää -topic

Mitä eilen tapahtui -topic
Superi kirjoitti:Näköjään olen. Mitähän vaimo sanoo kun saa tietää?
Ehei, meikäläinen menee niin syvälle kaappiin että perse on Narniassa
Onko tullut möläytettyä mitään tyhmää -topic
Kuke kirjoitti:No tää ei oo varsinaisesti mikään möläytys mutta helvetin nolo homma kuitenkin... Eli kun tuo meidän pikkuneiti synty yöllä ja kävin sit aamulla kotona suihkussa ja vaihtamassa vaatetta tuli, kaapista tempastua paita päälle jossa lukee et daddy cool valkosella painettuna mustassa paidassa, mut tulikin huomaamatta vedettyä paita päälle mis lukee valkosel tekstillä että PANETTAA.... no enpä tuota huomannut vaan painelin tyytyväisenä synnytys osastolle ja ihmettelin et onpas vastaantulevilla kätilöillä hymy herkässä... siinävaiheessa huomasin vasta tuon erehdyksen kun muija sano et viittitkö painuu kotiin vaihtaan paidan tai käännä sen edes toisin päin.... vittu ko hävetti![]()
Mitä eilen tapahtui -topic
zoomer kirjoitti:ei tuo vielä mitään.... vaimo tuli yöllä baarista ja kehui että rahaa on 20€ enemmän kun lähtiessä ja perse kipeä.... mitähän tostakin nyt pitäisi sitten ajatella?
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07