veggu b mipa gemini
veggu b mipa gemini
ajattelimpa laittaa tästäkin kikottimesta tänne jotain... kuvat kertokoon... http://minunauto.com/auto/26426 elikkäs jotai pientä tarinaa autosta... ostin itse auton melkeimpä tuossa kunnossa joulun alla. entinen omistaja asennellut korisarjan,siloitellut kyljet,jatkanut konepeltiä yms muuta. nyt olisi tarkoitus parannella ja keksiä jotain uutta..
Re: gemini vekkuli
laittakaahan mielipiteitä sun muuta... kuvat vaan enemmän kuin hunoja ja alla upeet peltivanteet.. 
Re: veggu b mipa gemini
Siisti peli, kunnon vanteet ja verkot mustaksi
Ja kilvelle upotus takapuskuriin.
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
No joo,,vois olla enempi tuota kertomustakin
, kun kuiteskin "projektit ja esittelyt" osiolla. Ihan vaan et oletko ite rakennellut kokonaan vai valmiina ostanu, mitä suunnitelmia tulevaisuutta ajatellen yms. Ainakin itseä kiinnostaa myös lukea, eikä vaan katsoa kuvia ja luulen, että myös muutamaa muutakin.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
no nyt olisi pientä alku tietoa laiteltu... joo tosiaan olisiko mustat vferkot puskuriin parempi kun tällä hetkellä verkot kokonaan pois..? alle olisi tulossa nyt 18" tag kromi vanteet kunhan kumit kotiutuu..
ja nyt olisi sitten auto malarille menossa... väri ehdotuksia vai samalla?
- iso.kunkku
- OCF Member

Onko tuo konepelti kiero vai näyttääkö vain?

Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
joo se oli hieman kiero.. itse asiassa tosta kuvasta vasta huomasin itsekkin.. . väänty vissiin kun joutu talvella kerran työntämään.. mutta sain onnek suoristettua ihan kädellä vetämällä 
Onks tää se sama auto mikä oli ihan överi hintaan joku aika sitte nettiautossa?
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
voinu ollakkin_Jape_ kirjoitti:Onks tää se sama auto mikä oli ihan överi hintaan joku aika sitte nettiautossa?
Ei kyllä sovi B Vectraan huonostikkaan nuo silotetut kyljet, näyttää aivan pulskalta virtahevoselta. Tämä siis minun mielipide.
Opel Omega 3.0 executive manual -00
ex Opel Vectra B CD Sport 2.0 -97
ex Opel Vectra B CD Sport 2.0 -97
Joo, on jotenkin alastoman näköinen kun ei ole kahvoja tai listoja. Mut etupuskuri onpomppa kirjoitti:Ei kyllä sovi B Vectraan huonostikkaan nuo silotetut kyljet, näyttää aivan pulskalta virtahevoselta. Tämä siis minun mielipide.
Johnny, la gente esta muy loca.
Itellä kyl iskee toi konepelti silmään, ois ehkäpä hienompi ilman venytystä ja korinvärissä.
Väri kyllä on hieno siitä propsit
Väri kyllä on hieno siitä propsit
Puhun vähän ja silloinkin vain täyttä sontaa.
kiitos mielipiteistä. toiset tykkää toiset ei.. 
konepellistäki saa siistin ku viistää valojen päällä menevät osat suoraksi, ettei mee nuon pyöreesti ja sit jatkaa lokasuojan päitä samalle tasolla 
kylkilistaa kyllä kaipaa niinku eellä jo sanottu , ei ole montaa a tai b vectraa näkyny johon nuo silotetut kyljet sopis... mutta väri on mielenkiintoinen 
ja konepelti korinväriin olis mun tuomio
ja konepelti korinväriin olis mun tuomio
Nykyinen käyttis: Insignia Sports Tourer 2.0cdti AT6 -11
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/