No huhhuh kylläpä täällä on taas sellasta settiä ettei mitään rajaa

Onko joidenkin mielestä sääntöjen noudattaminen oikeasti natsismia? Minusta se on ihan normaalia, että sääntöjä noudatetaan jos sellaiset on tehty.. Tämä on siitä hyvä foorumi, että täällä kun ottaa asiallisesti yhteyttä ylläpitoon jos haluaa muutosta johonkin niin sieltä saa myös asiallisen vastauksen takaisin ja syyn sille miksi joku muutos ei välttämättä onnistu tai jos se on mahdollista niin asialle tehdäänkin jotain.
Jos pistät ilmoituksen joka lukotetaan ja syynä on ainoastaan linkki foorumin sääntöihin niin se tarkoittaa vain sitä, että et ole lukenut niitä sääntöjä tarpeeksi hyvin ja ne on hyvä kerrata siinä vaiheessa.
Joku sanoi upanneensa myynti-ilmoituksen päivää etuajassa ja kitisi kun sen takia piti lukottaa, tottakai lukotettiin koska se on säännöissä sanottu, jos siellä on 7 päivän minimi ja silti annetaan upata 6 päivän kohdalla niin mikä järki siinä säännössä olisi jos sitä ei noudatettaisi, eikö se olisi sama laskea siihen 6 päivään tai ottaa kokonaan pois niin saa porukka uppailla milloin haluaa ja kaikki olisi vielä enemmän vituillaan.
Minä laitan aina myynti-ilmoitukseen seuraavat tiedot vähintään:
Oma nimi
Puhelinnumero ja sähköpostiosoite
Postinumero ja paikkakunta
Tarpeeksi tarkka kuvaus osasta, että selviää mikä osa on kyseessä tai mihin se kuuluu/minkäkuntoinen se on.
Ja omalla kohdallani voisin pistää vaikka tarkan osoitteenkin kun vielä ei ole yksikään navigaattori meidän pihaan löytänyt ilman lisäohjeistusta eikä kartatkaan näytä oikein
Mutta siis oikeasti tyypit ajelee tienpäällä omat henkilötiedot auton etu- sekä takaosassa
(Kilvet joilla saa kyllä kaikki tarvittavat tiedot ko. autosta ja sen olinpaikasta), myy autojaan/osiaan omilla tiedoillaan nettiautossa/-markkinassa/-varaosassa/-motossa jne. eikä sitten kuitenkaan kehtaa yhdelle foorumille omaa nimeänsä laittaa, täytyy kysyä, että miksi helvetissä? Jos jotakuta kiinnostaa joku tietty auto/auton osa varastaa niin se kyllä sen vie ihan sama oliko sun nimi netissä vai ei.
Mulla on tarkat yhteystiedot ilmoituksissa, mutta ei multa ole koskaan varastettu mitään kotipihasta/autosta, huijatuksi olen tullut vaan onneksi minulla on ollut myyjän tiedot ylhäällä niin asia on saatu selvitettyä, joskus joutunut setvimään asioita myös huijarin vanhempien ja poliisinkin kanssa kun ei alkanut myyjä yhteistyöhön ja kyseessä oli alaikäinen vanhempien luona asuva henkilö vaikka toista väittikin. Vastapainoksi taas eräältäkin tutulta on varastettu/yritetty varastaa auto ainakin sen puolenkytä kertaa vaikka se ei kyllä koskaan tietääkseni laita mihinkään internetiin mitään tietoja itsestään ja kuvissa auton kilvet on piilotettu ja autossa on toimivat hälyttimet. Ja ennenkuin meillä oli edes tietokonetta niin joku oli yöllä saanut päähänsä käydä hajottaan entisen Omegan takalasin ja viedä tavarat sisältä, ei hitto varmaan joku oli laittanu silloinkin auton omistajan nimen johonkin foorumille ku varas tiesi tulla just oikeaan paikkaan siihen rivarin pihaan Oulussa..
Jos joku tuntee omat tavaransa niin arvokkaiksi, että pelkää niiden varastamista niin silloin ne tavarat pidetään sellaisessa paikassa mistä niitä ei saa noin vain vietyä, järkikin sen jo sanoo.
Turhaa itkemistä minusta

Olen puhunut ja toivottavasti modeilla on nyt tooooooooooodella puhdas perse, koska perseennuolemistahan tämäkin varmaan on jonkin viisaamman mielestä..