On 2003-09-05 21:06, Zeni wrote:
Toinen mikä kannattanee boikotoida on tuo http://www.autovaruste.net , tilasin FK:n duplex putkiston Astraan,lisää voi lukea yleinen osastolta. Saapa nähdä palauttavatko rahoja koskaan vaikka ainakin lupasivat ottaa tuotteen takaisin ja maksaa tilille.
Ei ymmärrä mikä näitä tilpehööri firmoja vaivaa. Tilauksia ja rahaa tulisi , mutta silti palvelu ei pelaa !
Itsellä on todella hyviä kokemuksia autovaruste.net:istä. Tavarat tulleet nopeasti ja myyjä on ottanut auton peräänsä tavarat ja soittanut kun on jyväskylässä päin. olen hakenut hänen kotipihasta tavarat. On tullut tilattua jo dietrichin etupuskuri, vaihdekepin nuppia, konepellin kaasujouset jne... ja aion jatkossakin tilata sieltä. Myös nettisivut saavat plussaa kun tavarat ovat selvästi esillä ja hinnat myös. Joillakin firmoilla ikävä tapa laittaa linkit valmistajien kotisivuille ja hinnat pitää kysellä.
Se miksi palvelu monella firmalla ei pelaa on se että sähköposti tukkeutuu "onx lasikuituhärpäkkeitä mun dx:ään??!?" joista harva kuitenkaan ostaa mitään. Noita tulee varmasti kymmenittäin päivittäin ja selvittämiseen menee aikaa, jolloin muu palvelu kärsii, yksi kun ei ehdi kaikkea tekemään. Tietenkin ratkaisuna on palkata useampi työntekijä, mutta tällöin hänen palkkaansa pitää jostain maksaa ja osiin tulee lisää katetta... Parhaiten palvelu pelaa kun soittaa ja tekee selväksi että on todella ostamassa. Näin ainakin minulla on homma toiminut.
<font size=-1>[ This Message was edited by: SaliTheVirus on 2003-09-19 14:52 ]</font>