Projekti, jonka idea on varmaankin saatu kännissä, se on toteutettu kännissä ja krapula iskee lopputulosta katsellessa.
Olen myös varma, että riittävä vaahto kompensoi katon poistamisen aiheuttaman korin heikentymisen.
Projekti, jonka idea on varmaankin saatu kännissä, se on toteutettu kännissä ja krapula iskee lopputulosta katsellessa.
Olen myös varma, että riittävä vaahto kompensoi katon poistamisen aiheuttaman korin heikentymisen.
Vaikka nyt joskus on huijjannut jotain....
niin melko pelle porukkaa tuola kirjoittelevee... juttujen taso on samaa ku naapurin ala-aste ikäisillä kersoilla: ha ha ha tuo ei osaa kirjottaa ha ha ha.... mitä hauskaa on siinä että jollain on joku sairaus....
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
_Jape_ kirjoitti:^^ juu todella idiootti porukkaa tuolla dynamiitti foorumilla.
Ja näitä sopii joka foorumille. Itse en tuossa ketjussa mitään pahaa silleesti näe,samanlaisia "kirjoitusvirhehuoria" löytyy tältäkin foorumilta ja voi olla ettei tuollaisella huijarilla ole pisteet enää kauhean korkealla.
_Jape_ kirjoitti:^^ juu todella idiootti porukkaa tuolla dynamiitti foorumilla.
Ja näitä sopii joka foorumille. Itse en tuossa ketjussa mitään pahaa silleesti näe,samanlaisia "kirjoitusvirhehuoria" löytyy tältäkin foorumilta ja voi olla ettei tuollaisella huijarilla ole pisteet enää kauhean korkealla.
Joo ei varmaan huijjaria kukaan kunnioita, mutta tuo keskustelu on tuola ku pikkupoikien nahistelua
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Onhan noita vanhoja poliisiautoja välillä myynnissäkin, tarrat kiinni. Naapurillakin oli ruosteinen mk1 mondeo, missä oli noi siniset raidat ainakin viä ympärillä. Kas ku nyt noin pienestä suuttuivat. Firman tarratkin viä kyljessä, eikä mitään posliini tms. tekstejä.
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"