Radio a-omegaan
Radio a-omegaan
Miten olis järkevin tapa tehdä radio toimivaksi ilman että joutuu poraan reikiä peltiin ja sillai et antenni olis piilossa... en nyt vaan keksi miten ?
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
- kadett90
- OCF Member 2024

Re: Radio a-omegaan
Eikös A-Ompussakin ole käytetty sitä takalasinlämmitysvastusta antennina.
kadett90 kirjoitti:Eikös A-Ompussakin ole käytetty sitä takalasinlämmitysvastusta antennina.
mites se oikein kytketään.. tai miten olis helpoin ratkastu ilman antenin laittoa koriin..
mua kiinnostais kans tuo takalasinlämppäri antenni juttu JA kuuluuko radio noin kunnolla? 
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
kaupunkipaikoissa mahtaa kuulua niillä elektroonisilla anteeneillaki.
Sellanen vaan jemmaan jonnekki kojetaulun sisään ja eiku baanalle musoja luukuttamaan.
Sellanen vaan jemmaan jonnekki kojetaulun sisään ja eiku baanalle musoja luukuttamaan.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
- kadett90
- OCF Member 2024

B-Ompussahan tuo sama järjestelmä,eikä radion kuuluvuudessa koskaan ole ollut ongelmia.OCF2945 kirjoitti:mua kiinnostais kans tuo takalasinlämppäri antenni juttu JA kuuluuko radio noin kunnolla?
kadett90 kirjoitti:B-Ompussahan tuo sama järjestelmä,eikä radion kuuluvuudessa koskaan ole ollut ongelmia.OCF2945 kirjoitti:mua kiinnostais kans tuo takalasinlämppäri antenni juttu JA kuuluuko radio noin kunnolla?
Mites A-omega ?
- kadett90
- OCF Member 2024

Mulla oli A-Ompussakin kyllä lasissa antenni mut nyt en kyllä muista et olikos se etu vai takaikkunassa.
Eikä siinäkään radion kuuluvuudessa ollut ongelmia.
Eikä siinäkään radion kuuluvuudessa ollut ongelmia.
Eli antennin johto tinataan kiinni takalasin lämppärin johtojen liitäntään?
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
- kadett90
- OCF Member 2024

Tarvii ainakin sen antennivahvistimen sinne väliin.