Tilasin 265/35/18 Nankangit ja juuri tilauksen tehdessä huomasin koon olevan väärä
Renkaat oli maksettukin, kun laitoin viestiä et voiko perua.
Samantien tuli perumisviesti, homma ookoo.
No sit tilaukseen oikea 255/35/18 koko.
Viikon verran meni et oli kotiovella.
Hyvää kaupantekoa.
Vaikka kyseessä onkin nyt eri rengasliike kuin otsikossa, niin silti ajattelin kysymyksen tänne laittaa, koska on niin paljon juttua siitä toisestakin... Eli kyseessä brittiläinen Camskill.
Onkos monikin nyt viime viikkoina/kuukausina sieltä tilaillut kumeja? Kuka mahtaa ne toimittaa Suomessa kotiin? Tilasin 14.3. kaksi kumia ja taisivat lähteä matkaan 16.3. Sähköpostilla saadun seurantapalvelun mukaan mun paketti olis jo Suomessa, mutta ilmoittaa "Failed Delivery". Eipä oo kuitenkaan kukaan soittanu tai jättäny viestii. Tuo tila on ollut siis jo 21.3. alkaen ja silloin on pakettin siis tullut Suomeen.
Tosiaan, mistähän kuriiripalvelusta mun kannattais lähteä kyselemään paketin perään? Tuon brittiläisen seurantapalvelun numero ei löydä mitään minkään suuremman kansainvälisen kuriiripalvelun seurannasta...
Ja tuolla seurantapalvelussa luki myös "Due Date 23/3/11" eli eikös tuo meinaa sitä, että tuohon päivään mennessä pitäisi olla perillä?
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
^ Ei kuule hätiä mitiä, kyllä ne sieltä tulee Tuosta failed delivery-kohdasta ei kannata välittää, se ei siitä muutu miksikään missään vaiheessa. Itsellekin renkaat toimitettiin 5 päivää tuon arvioidun ajankohdan jälkeen eli saanet renkaat jopa tällä viikolla Yleensä ne toimittaa joku ns. paikallinen kuriirifirma.
Mullakin just tuli tuolta kumit, Due date oli 16.3 ja näky et oli tullu suomeen jo 14. päivä. DHL:n ukkeli sit soitti 17. päivä että olis renkaita toimitettavana, ja kävi sit peräti noukkimassa mut ja fillarin motonetistä ja nakkas kotia
Vectra C Ecotech -06 Omega B Egotek -97 Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
VecculiOoppeli kirjoitti:^ Ei kuule hätiä mitiä, kyllä ne sieltä tulee Tuosta failed delivery-kohdasta ei kannata välittää, se ei siitä muutu miksikään missään vaiheessa. Itsellekin renkaat toimitettiin 5 päivää tuon arvioidun ajankohdan jälkeen eli saanet renkaat jopa tällä viikolla Yleensä ne toimittaa joku ns. paikallinen kuriirifirma.
Mulle toimitti DHL.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Kauhee hätähousu olin Tänään ennen puoltapäivää DHL:n kuski soitteli. Nyt olis paketti noudettavissa terminaalilta, kun en ollut kotona tuolloin enkä päässyt kuskin jakoalueelle hakemaan esim. jostain toisesta osoitteesta.
Mutta näköjään DHL nuo toimittaa pääsääntöisesti ainakin isommissa kaupungeissa.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
^ Juu niin toimittaa pääsääntöisesti täälläkin päin, itselle tosin tuli erään paikallisen Oulun läänissä toimivan rahtifirman kautta mut eniveis. Hyvä että gummit saapui perille
Tosiaan vähän ehkä vaan jänskätti, kun ekaa kertaa ulkomailta mitään tilasin ja kuitenkin melkein 300€ sinne tuli laitettua. Mut nyt hakemaan uusia takakumeja
Itselle tuli kumit tasan viikossa, kuten arvio olikin.
Renkaat toi jonkun pikkufirman kuriiri.
En ollut kotona kun soitti, vaan 65km päässä töissä. Kuski hujautti sitten sinne.
Viikossa ehtivät kesäkummit kotiovelle. Kolme kertaa olen ks.toimittajaa käyttänyt ilman ongelmia. Itse voi seurata lähetyksen kulkua netistä. Hinnat monessa rengasmallissa paljonkin edukkaampia kuin täällä. Tosin nettifirman myyntivolyymit ihan eri luokkaa kuin pienessä Suomessa.
Katselin itsekin noita Camskill:n sivuja ja edukkaita renkaita löytyy sieltäkin. Ilmeisesti sulle (Timonen) renkaat tulivat kommelluksitta tänne? Täytyy miettiä jos yhden rengassetin tuolta tilaisin jos toimitusajat ovat kohtuullisia.
Renex kirjoitti:Katselin itsekin noita Camskill:n sivuja ja edukkaita renkaita löytyy sieltäkin. Ilmeisesti sulle (Timonen) renkaat tulivat kommelluksitta tänne? Täytyy miettiä jos yhden rengassetin tuolta tilaisin jos toimitusajat ovat kohtuullisia.
Tuli joo, muistaakseni toimitus kesti n. reilun viikon.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)