Hauskat tarrat autojen takalaseissa..
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

Vieläkö tämäki topik hengissä..
Keskisellä Punaine 850GL volvo, jossa takapuskurissa "SAIRAAN NOPEE"..
jotenki musta rupes tuntuu ettei se tarra sovi siihen kun kuski rynttäs sitä parkkiruutuun: tallapohjassa (n. 4000-4500rpm) ja lyhyet edestakaiset liikkeet (20-30cm). ja kirsikkana paskanpäälle: kun se oli sen siihen muutaman minuutin rynttääyksen jälkeen saanut niin kuski otti ja kiersi auton ja rupes siirtää sitä taas, mutta ihme kyllä se kyllästy parin minuutin jälkeen ja meni ruokakauppaan =)
Keskisellä Punaine 850GL volvo, jossa takapuskurissa "SAIRAAN NOPEE"..
jotenki musta rupes tuntuu ettei se tarra sovi siihen kun kuski rynttäs sitä parkkiruutuun: tallapohjassa (n. 4000-4500rpm) ja lyhyet edestakaiset liikkeet (20-30cm). ja kirsikkana paskanpäälle: kun se oli sen siihen muutaman minuutin rynttääyksen jälkeen saanut niin kuski otti ja kiersi auton ja rupes siirtää sitä taas, mutta ihme kyllä se kyllästy parin minuutin jälkeen ja meni ruokakauppaan =)
Amica (vai mikä se oli?) mopoautossa oli takalasissa tarra: "SO LONG SUCKERS!" Oli muuten huvittava näky ja tämä tapahtui raisiossa.
Mulla on nykyään liikennevalotolpan kuva jossa palaa keltainen ja teksti: "Viel kerkee!" + Audin logo perään.
Mulla on nykyään liikennevalotolpan kuva jossa palaa keltainen ja teksti: "Viel kerkee!" + Audin logo perään.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Camryn takalasissa näin tekstin http://www.vonkaanpillua.com
Meillä oli perheessä muutama vuosi sitten autoissa seuraavat tarrat:
Vectra:ssa A.
Corsassa B.
Vaimon töissä kyselivät mitä tarkoittaa hänellä autoissa tuo B ja vastaus oli, että sehän merkitsee sitä, että se on perheen B - auto.
Vielä kauemmin ajassa taaksepäin sitten mulla oli NL - tarra. Se oli jossain vaiheessa, kun Neuvostoliitto vaihtui Venäjäksi. Sillä oli hyvä juksata muita.
Vectra:ssa A.
Corsassa B.
Vaimon töissä kyselivät mitä tarkoittaa hänellä autoissa tuo B ja vastaus oli, että sehän merkitsee sitä, että se on perheen B - auto.
Vielä kauemmin ajassa taaksepäin sitten mulla oli NL - tarra. Se oli jossain vaiheessa, kun Neuvostoliitto vaihtui Venäjäksi. Sillä oli hyvä juksata muita.
.www.pajalle.com

1.3OHC -81
You don`t need a reason to help people...
<font size=-1>[ This Message was edited by: NOesc on 2003-10-29 21:12 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: NOesc on 2003-10-29 21:13 ]</font>

1.3OHC -81
You don`t need a reason to help people...
<font size=-1>[ This Message was edited by: NOesc on 2003-10-29 21:12 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: NOesc on 2003-10-29 21:13 ]</font>