Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea

Lokakuun miitti 1.10. paikka.

Äänestys päättyi 13 Syys 2017, 11:52

Karting centre
1
50%
Keilailu
0
Ei ääniä
ABC Marjala
1
50%
muu
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 2

CableGuy
OCF Member 2020

Re: Pohjois-Karjalan miitit kuun 1:n sunnuntai marjalan ABC

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

heikki1982 kirjoitti:
CableGuy kirjoitti:Eiku miittiin ens kerralla niin otetaan kissa pöydälle ja aletaan suunnitella...

Hyvä idea kyllä ja on noita pidettykin pienessä mittakaavassa, aktiivisten -(z)- -harrastajien kanssa on kyllä kiva rupatella ja viettää aikaa.
Näin tehdään.
Mitä mieltä porukka olis jos käytäis ajamassa vähän rallia ?
Katso sivut jos et tiedä kyseistä paikkaa.
ARI VATANEN RALLY CENTER:
http://www.travel.fi/int/hobbies/vatane ... tanen.html
Katotaan miitissä onko mitä porukka mieltä. Ja kuka tekee mitä tekee yms yms yms. Järjestelyvastuut ja sen semmoset jos oikeesti on jotain simo kalliita aktiviteetteja kyseessä niin varmaan kannattaa vielä varmistella onko tarvetta järjestää.
Jatketaan siellä keskustelua aiheesta - kokoontuminen kun sekin jo itsessään on. Mietitään siihen asti päissämme mitä vois porukalla tehä.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

heikki1982 kirjoitti:
CableGuy kirjoitti:Eiku miittiin ens kerralla niin otetaan kissa pöydälle ja aletaan suunnitella...

Hyvä idea kyllä ja on noita pidettykin pienessä mittakaavassa, aktiivisten -(z)- -harrastajien kanssa on kyllä kiva rupatella ja viettää aikaa.
Näin tehdään.
Pitää varmaan mikolta kysyä et mihin hintaan pääsee tonne... Sen tiedän että tuo paikka ei ole kovinkaan "ilmainen"
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
CableGuy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

J.Toivanen kirjoitti:
heikki1982 kirjoitti:

Näin tehdään.
Pitää varmaan mikolta kysyä et mihin hintaan pääsee tonne... Sen tiedän että tuo paikka ei ole kovinkaan "ilmainen"
Selvitelkää hintoja jos saatte ideoita niin puidaan läpi tuolla miitissä sitten. Tuo vatanen centeri ei kyllä todellakaan oo kovin huokea paikka, mut hyvä vaihtoehto sekin.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

mulla on kädet täynnä hommia pesueen/remontin/töiden yhdistämisestä. pitäs nuo kotterotkin jossain välissä ottaa tarkastelujen alle. Voikos heikki1982 kysellä hintoja centteriin tai ylämyllyn jokkisradalle?
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

heikki1982 kirjoitti:Lahjoitetaan nopeimmalle puoli vuotta vanhat Pioneerin 6 x 9 kaiuttimet irroitus "palkalla" :hypocrite:
Onko yhä? Voin noutaa tänään.
heikki1982
Minut on bannattu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja heikki1982 »

Kingis_ kirjoitti:
heikki1982 kirjoitti:Lahjoitetaan nopeimmalle puoli vuotta vanhat Pioneerin 6 x 9 kaiuttimet irroitus "palkalla" :hypocrite:
Onko yhä? Voin noutaa tänään.
On vielä, tule vaikka huomenna iltapäivällä hakemaan. Tosin joudut irroittamaan ne autosta. Ota työkaluja mukaan. Ainakin pieniä hylsyjä ja räikkä tai pieni jakari ja ristipää- ja tasapääruuvarit ainakin.
Joensuun UA
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

eikös muuten sun kautta pääsisi ajaan tohon ylämyllylle tai sille testiek:lle mistä lukee Ua:n sivuilla?
heikki1982
Minut on bannattu!
Viesti:

J.Toivanen kirjoitti:mulla on kädet täynnä hommia pesueen/remontin/töiden yhdistämisestä. pitäs nuo kotterotkin jossain välissä ottaa tarkastelujen alle. Voikos heikki1982 kysellä hintoja centteriin tai ylämyllyn jokkisradalle?
Voin kysellä hintoja.
Ainakin viimeinen tieto tuolta Ylämyllyn Rallicross/Jokkisradalta oli se, että radalle pääsee ajamaan vaan Joesuun UA:n jäsenet. Voin kysellä ja jos se onnistuu, että sinne pääsee muitakin kun jäseniä ajamaan niin sitten pitää mun varata se rata viimeistään viikkoa ennen ajopäivää. Mä saisin ehkäpä järjestettyä myös kymmenen jokkisautoa lainaan sille päivälle niin vois ottaa kunnolla kisaa ja ei tarviis pelätä auton kolhuja ja ei olisi ainakaan raha kenellekään este kuin tarviis ostaa vaan bensat.
Hyvällä tuurilla saataisiin myös käyttöön se ralliharjoitteluun tarkoitettu EK koko päiväksi, mutta sinne varmaan pitäis hankkia jostain tai joltakin lainaan kunnon ralliauto. Mä en ainakaan omalla autollani sitä voi ajaa kun alusta on ihan liian jäykkä ja matala sille pätkälle. Siinä on kyllä sen verran töyssyjä ja uria, että sitä ei kannata ruveta ajamaan katuautolla tai paikat vaan hajoaa. Sinne kun sais lainaan esim vaikka jonkun N-ryhmän nelivedon lainaan. Siitäkin voin kysyä, että mihin hintaan kaverilta saisin kaksi Evo Mitsua päiväksi lainaan.
Mut ilmoittelen tarkemmin asiasta ja hinnoista täällä tai sitten kerron siellä kokoontumisessa jos vaan pääsen sinne paikanpäälle mut uskoisin että se kyllä onnistuu.
Palataan asiaan.
Joensuun UA
heikki1982
Minut on bannattu!
Viesti:

Siitä EK:n kunnosta ja reitistä saa melko hyvän kuvan kun katsoo tuolta www.joeua.fi osoitteesta videon missä se pätkä ajetaan läpi ralliautolla ( Turbo Volvo ). Kannattaa käydä katsomassa :yes:
Joensuun UA
heikki1982
Minut on bannattu!
Viesti:

heikki1982 kirjoitti:Siitä EK:n kunnosta ja reitistä saa melko hyvän kuvan kun katsoo tuolta http://www.joeua.fi osoitteesta videon missä se pätkä ajetaan läpi ralliautolla ( Turbo Volvo ). Kannattaa käydä katsomassa :yes:
Rallycross/Jokkis radasta saa hyvän kuvan kun katsoo Youtubesta siitä videoita.
Löytyy esim nimellä Jonsuun UA Wintercross

Ja jos siellä haluaa omalla autolla ajaa niin seuraavat varusteet on pakollisia:

Renkaat: Siviilirenkaat. Renkaiden tulee olla tieliikennelain mukaiset,
henkilöautoon tarkoitetut tehdasvalmisteiset nastoitetut talvirenkaat tai kitkarenkaat.
Renkaan on oltava yleisesti Suomessa myynnissä oleva merkki ja malli.
TLL:n mukaan nastan ulkonema on 1,2mm ±0,1.
Renkaan kantavuuden pitää riittää auton kokonaispainon mukaisesti.

Itsenastoitus, kaikenlainen renkaiden jälkikäsittely, pakettiauton nastat, rallirengasrungot jne.
ehdottomasti kielletty.

Ajokortti ( voimassa oleva )

VARUSTEET:

Turvakehikko:
JM-sääntöjen mukaan

Päävirtakatkaisija:
FIA hyväksytty

Istuin:
Kilpailukäyttöön tarkoitettu, korkeaselkänojainen istuin. ( ei tarvitse FIA hyväksyntää )

Turvavyöt:
6-piste turvavyöt. FIA-leimattu, saa olla vanhalla päiväyksellä, mikäli ehjät ja siistit.

Sammutin:
vähintään 2kg jauhesammutin

Kypärä:
kilpa-autokäyttöön tarkoitettu kypärä.

Ajoasu:
Tulelta suojaava ajoasu, kengät ja hanskat.

Mutta kyselen onnistuisiko tuo ja ilmoittelen asiasta.
Joensuun UA
Themazgu
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Themazgu »

mitä v*****
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

sitä juuri :lollis:
teamoutlaw
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja teamoutlaw »

Themazgu kirjoitti:mitä v*****
Mikä ?
Mä lähetin Heikille tuon sähköpostin minkä se tänne liitti. Eli tuo koskien näitä Pohjois-Karjalan tapaamisia.
Itse en ole ennen Opelia omistanut ja nyt on OPC Astra hankittu ja ajattelin ruveta käymään näissä miiteissä.
Kävin aamulla Heikin luona auttamassa sen äitin auton jäähdytysjärjestelmän puhdistuksessa ja hyvin näytti siellä Astra projekti etenevän. Oli tullut postissa jo Eibach säädettäväalusta ja oli Astrasta jo takapenkki irroitettu ja osa lattiamatostakin poistettu ja Sparcon uudet penkit matkahuollossa odottamassa. Heikki kertoi siinä, että kun hän yritti tänne kirjautua niin tuli viesti "olet antanut vääriä tietoja ja tunnuksesi on poistettu pysyvästi" tai jotain tuonnepäin kumminkin. Ei ole saanut foorumin ylläpitäjiltä mitään lisätietoa tai syytä miksi. Itsekin sanoi, että mitään väärää tietoa ei ole tänne kirjoittanut. Oli kaveri aika vittuuntunut :roll:
Oli muuten hieno evo mitsu 6.5 jätkällä lainassa ja sanoi et sen auton saisi lainaksi jos päästäisiin porukalla ajamaan tuonne Ylämyllyn radalle, mut sanoi etteihän tuota kiinnostusta täältä ole näyttänyt löytyvän. Miksi teitä ei kiinnostaisi tuo? Minä ainakin olen lähdössä jos porukka saadaan kasaan. Itse kysäisin naapuriltani, joka on noita rallimiehiä tuosta radalla ajamisen mahdollisuudesta ja se sanoi että ne ketkä ei oo kerhon jäseniä niin ajaminen toteutetaan Joensuun uan wintercross sääntöjen mukaan. Lukasin säännöt tuolta kerhon sivuilta ja niihän se näköjään onkin siellä ihan selvästi nähtävissä. Lukekaa tuolta kerhon sivuilta, mut toisaalta tuossahan nuo näköjään jo on Heikin kirjoittamana. Ja jos joku ylläpitäjä vois kertoa mulle tai sitten sähköpostilla Hessulle miksi tuo sen tunnus poistettiin kun hänhän on kumminkin clubinne jäsenmaksun maksanut. :cry:
"En välitä siitä mitä jengi musta ajattelee, itse tiedän parhaiten mitä mä teen.
Miksi rikkoisin unelman mun lasisen kun jokainen meistä rakentaa oman sellaisen"
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

On näkyyn vaatinut maksua takaisin.

Ei ei kukaan ole ollut asiaa vastaan. jahka vaan autot/hinnat jne selvittää ja hoitelee asiat oikein että pääsee ajaan.
teamoutlaw
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja teamoutlaw »

J.Toivanen kirjoitti:On näkyyn vaatinut maksua takaisin.

Ei ei kukaan ole ollut asiaa vastaan. jahka vaan autot/hinnat jne selvittää ja hoitelee asiat oikein että pääsee ajaan.
Niin on kuulemma tehnyt, koska hänen tunnuksensa on poistettu ilman, että syytä hänelle on kerrottu ja ette ole vastanneet hänen sähköposteihin. Siksi asiaa hänen puolestaan kyselinkin. Kyllä minäkin vaatisin maksua takaisin jos maksaisin jostain ja parin päivän päästä maksusta kyseinen taho poistaisi foorumin käyttöoikeudet, eikä vastaisi kyselyihin eikä jäsentuotetilauksiin. Mut laittakaa sille Heikille nyt ihmeessä selvitys asiasta ja jne. Hänellehän se kuuluu, eihän nyt ketään voi potkia pois ilman että henkilöön ollaan yhteydessä. Olisi minusta kohtuullista. Heikki kyllä varmasti autot ja asiat selvittää niin, että päästäisiin porukalla ajelemaan tuonne radalle jos se vaan on ratahenkilökunnan mukaan mahdollista. Hessulla on sen verran kokemusta noista tapahtumien järjestelyistä tosin lähennä festareista ja konserteista. Mua kyllä kiinnostais lähteä sinne Ylämyllylle ajamaan, mutta tuli vaan mieleen että onkohan se rata jo ihan loskan peitossa kun on niin lämmintä ollut.
"En välitä siitä mitä jengi musta ajattelee, itse tiedän parhaiten mitä mä teen.
Miksi rikkoisin unelman mun lasisen kun jokainen meistä rakentaa oman sellaisen"
Vastaa Viestiin