Kyllä on jo hieman mietinässä uusi risteily.
Pitää vaan ensin käydä itsekseen pari reissua.
ja parisen kertaa Saksassa.
Mutta vois olla loppu kesästä tai alku syksystä uus risteily paikallaan
ja seuraava vois olla vaikka sellanen että ollaan päivä Tukholmassa..
Jos jollain on hyviä ajankohtia ja ideoita liityen risteilyyn, niitä otan vastaan mielelläni.
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
jartsa63 kirjoitti:Kyllä on jo hieman mietinässä uusi risteily.
Pitää vaan ensin käydä itsekseen pari reissua.
ja parisen kertaa Saksassa.
Mutta vois olla loppu kesästä tai alku syksystä uus risteily paikallaan
ja seuraava vois olla vaikka sellanen että ollaan päivä Tukholmassa..
Jos jollain on hyviä ajankohtia ja ideoita liityen risteilyyn, niitä otan vastaan mielelläni.
Tai jos Heikkiä motorsportti kiinnostaa ja haluaa juhlia synttäreitä jossain muualla niin ei muuta kuin Jartsan ja mun mukaan Saksaan katsomaan Berg-Cuppia.
13-14.8 Ajetaan Osnabrückissä mäkikisaa...tai no kilpailupaikka on Borglohin kylässä Osnabrückin kupeessa.
telwin kirjoitti:Tai jos Heikkiä motorsportti kiinnostaa ja haluaa juhlia synttäreitä jossain muualla niin ei muuta kuin Jartsan ja mun mukaan Saksaan katsomaan Berg-Cuppia.
13-14.8 Ajetaan Osnabrückissä mäkikisaa...tai no kilpailupaikka on Borglohin kylässä Osnabrückin kupeessa.
telwin kirjoitti:Tai jos Heikkiä motorsportti kiinnostaa ja haluaa juhlia synttäreitä jossain muualla niin ei muuta kuin Jartsan ja mun mukaan Saksaan katsomaan Berg-Cuppia.
Mä en oo varma onko toi Tallinnan risteily kuinka hyvä vaihtoehto.... Mua ihan pelottaa mitä siellä sit tulee käymään, kun nytkin oli jo tämmönen meininki