Ruotsin risteily
Re: Ruotsin risteily
Mä otan varmuuden vuoksi kaikki mahdolliset, kun mulla ja Marjalla on tapana jäädä kaikkiin tulleihin, turvatarkastuksiin ja muihin vastaaviin. 
On teilläkin tavat...maritus kirjoitti:Mä otan varmuuden vuoksi kaikki mahdolliset, kun mulla ja Marjalla on tapana jäädä kaikkiin tulleihin, turvatarkastuksiin ja muihin vastaaviin.
Mä en tiedä mitä viboja meistä oikein välittyy
Muistan ikuisesti sen Tallinnan reissun kun Tallinnassa oltiin laivaan tulossa ja ne tutki ihan kaiken meidän laukuista. Hyvä ettei kumihanskoja vetänyt käteen
Ja kerran sit Marja yritti salakuljettaa kampaa (sellain missä piikki päässä, okei moka.. Olis pitänyt laittaa ruumaan) lentokoneeseen ja sen takia ne virkailijat levitti sen tavarat Damin kentälle. Voitti kuvitella kuinka hauskaa mulla oli
No kampakin saatiin mukaan 
Kaikki kelpaa millä pystyy virallisesti todistamaan henkilöllisyytensä, jos satutaan kysymään
yleensä ei kysytä, mutta joskus voivat kysyä papereita satamassa lähtöselvityksessä..
yleensä ei kysytä, mutta joskus voivat kysyä papereita satamassa lähtöselvityksessä..
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Perjantai lähestyy nopeesti
Jänskättää.. 
Joo, mua kans jänskättää pääsenkö laivaan asti tai erehdynkö juoksemaan ulos laivasta Tukholmassa tai sammunko klo 22 hyttiin 
Janon rakennusta...JUKSU kirjoitti:Aloitan tänään suolaisen syömisen .
mua harmittaa vietävästi että en pääse mukaan kun nii paljo mukavaa porukkaaki lähdössä, mutta talous ja menot juuri tuona vkonloppuna ei salli lähtöä
toivottavasti tulee vastaavia reissuja vielä joskus ja pääsis sitten mukaan.
Hyvää reissua ja juokaa ja pitäkää hauskaa munki puolesta, mutta ei mun kustannuksella
toivottavasti tulee vastaavia reissuja vielä joskus ja pääsis sitten mukaan.
Hyvää reissua ja juokaa ja pitäkää hauskaa munki puolesta, mutta ei mun kustannuksella
Nykyinen käyttis: Insignia Sports Tourer 2.0cdti AT6 -11
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/
Kaikki ketkä tulee perjantaina mun luo ja tulee taksin kyydissä satamaan
niin tulkaa viimeistään kuudeksi mun luo, taksit tulee noutamaan klo:18.40
Ja jos otatte jotakin pohjia ottakaan juomaa mukaan..
Ai niin eihän siellä mitään oteta
siellä vaan
Mun luo saa tulla jo iltapäivällä
jos jollakin ei ole mun numeroa, niin se on 0400524935
Ensimmäisenä paikalle tullut saa katospaikan..
niin tulkaa viimeistään kuudeksi mun luo, taksit tulee noutamaan klo:18.40
Ja jos otatte jotakin pohjia ottakaan juomaa mukaan..
Ai niin eihän siellä mitään oteta
Mun luo saa tulla jo iltapäivällä
jos jollakin ei ole mun numeroa, niin se on 0400524935
Ensimmäisenä paikalle tullut saa katospaikan..
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Tänään ilmoitin siljalle että meille lähtee vielä yksi matkustaja lisää mukaan, eli nyt lähtiöitä on 26 
- heikki1982
- Minut on bannattu!
- Viesti:
Teitähän on lähdössä iso porukka
Hitto olis ollut kiva lähteä reissuun mukaan, mutta huomasin tän vasta nyt ja on hieman liian myöhäistä jo.
Kesällä tai syksyllä uusi tälläinen reissu ?

Hitto olis ollut kiva lähteä reissuun mukaan, mutta huomasin tän vasta nyt ja on hieman liian myöhäistä jo.
Kesällä tai syksyllä uusi tälläinen reissu ?
Joensuun UA
Kyllä toi Jartsa sut vielä jonnekin mahduttaa 
Ja eiköhän järkätä uudelleen, ainakin Jartsa vähän siihen malliin puhui?
- heikki1982
- Minut on bannattu!
- Viesti:
Siis olisko se lähtö nyt perjantaina ?maritus kirjoitti:Kyllä toi Jartsa sut vielä jonnekin mahduttaa
Tulis aika hiton kiire kun just on autokin alustan vaihdossa ja rahatilanteessa ei ole kehumista
Joensuun UA
Juuh, huomenna illasta. Hyvin ehtii 
No en mä kyllä oikeasti tiedä saisko Jartsa sua sinne ujutettua mukaan
No en mä kyllä oikeasti tiedä saisko Jartsa sua sinne ujutettua mukaan