....enkä kyllä taija mitään sanoakkaan ni eipähän saa sakkoja.
Sammale-Vekara [Omistaja vaihtu!]
Re: Sammale-Vekara [Omistaja vaihtu!]
se on varmaan emännys kurruutellu sillä, kyllä mä olin tietonen siitä mittarivirheestä mutta enpä tuolle eukolle oo siitä mitään puhunu....
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Mittari virhettä saa pois sillä kun ruuvaa vaan mittariston lasin irti ja pistää mittarin lepo asennon toiseen kohtaan. tolla tavalla oman nopeusmittarin säädin mittarinpohjien vaihdon jälkeen navin kanssa.
noniin korjasinpa tuossa joutessaan sen "ruosteen" sieltä helmasta veks, oli niin naurettavan näkösiä räpöstyksiä sinne helmaan hitsattu että pistin lentävän laulamaanKaddu87 kirjoitti:Missä kohdassa helmassa sanomista?? ku mua edellinen omistajan on hitsannu siihe helmoihin jo meleko palasetkenties kuskinpuolella kaaren alussa vai??
ja suhautin vanhat paikat helvettiin ja joka suunnasta vielä riittävästi ylimäärästä.
liekkö jotaki jääkaapinovea hitsattu sinne ku oli niin ohutta peltiä. ite hitsasin sinne nyt millin paksusta lootua ni kestääpähän ainaki tunkata, samalla vetäsin sen kaaren alun uuteen uskoon minkä
ilmeisesti kaddu oli tehny "myyntikorjaukseksi" ja tein teräksestä siihen uuden kaaren alun. nyt on massat päällä ja ei muutaku siinäpähän katastusmies hakatkoon vaikka kirveellä jos siltä tuntuu
ei varmasti mene rikki, ennemmin lahoaa muu auto ympäriltä ku tuo kohta.
nyt todenäköisesti saapi tuo sammale mun osalta olla ku leimaa on tulossa jne ja siirryn tuon gsi:n kimppuun ni saapi itelle pirssin alle kesäksi, on niin nuhasen olonen tuo 1.8 ykspisteruisku
että ei oikein nappaa ajella muutaku pakolliset.
ei voi ihan sanoo et myynti korjaukset mut ne pohjat tehtii muutaman tunnin aikana.. hiottii mataks kokoauto ja kitattii kriittiset paikat, hektiset ajat ei sitä kerenny hitsaileen 
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
Joo ei tätä autoa mun osalta ainakaan tosissaan ole rakennettu, muute ois aihio jääny mustalaiselle jolla se ennen mua joskus oli 
no sen kyllä huomaa että mustilaiset vetäny jollaki ydinjätelangalla sitä pakastearkkua sinne helmaan. eikö se ollu jotenki silleen että pitäs olla paikat 70% kiinni, nämä oli pisteillä sieltä täältä.Kaddu87 kirjoitti:Joo ei tätä autoa mun osalta ainakaan tosissaan ole rakennettu, muute ois aihio jääny mustalaiselle jolla se ennen mua joskus oli
noh tuli siitä kaaresta ( tai ainaki alkuosasta ku en jaksanu taakse asti sitä kuitenkaan aukoa) vitun hyvä vaikka aattelin että tehään tähän semmonen 60 / 60 korjaus ( katsojaa kuudenkymmenen metrin päästä kuuttakymppiä ohi ni ei huomaa mitään )
mutta piti sitte hipistellä vähä paremmaksi.
kumpi teistä muuten on sen sitte maalannu, sehän on ihan suhteellisen hyvä se maali ( jos aatellaan edelleen sitä 60/60 hommaa)
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Nii joo, mulla ois sulle toi maalipänikkäkin.. Voin lauantaina käydä nakkelee sinne hallin pihalle maskin seuraksi. 
ai sulla ois maaliaki, no perkele ku meinasin jo yks päivä muhokselta savolaiselta lähtä kyseleen että löytyykö armeijan harmaata eli vihreetä.
Henkka sen maalas ja pinta on omasta mielestä pihalla maalatuksi saatanan hyvä 
tommonen mattavärihän antaa vissiin aika paljo anteeksi.
oisitte tuosta konepellistä tuon lommon oikassu, pistääpi aina silmään ku kattoopi tuota autoa, ( en sillä etteikö siinä mikään muu pistäs silmään
)
oisitte tuosta konepellistä tuon lommon oikassu, pistääpi aina silmään ku kattoopi tuota autoa, ( en sillä etteikö siinä mikään muu pistäs silmään
Se lommo on mun tekemä jo maalauksen jälkeen. Meni hermot niin tuli potkittua sitäFullMetal kirjoitti:tommonen mattavärihän antaa vissiin aika paljo anteeksi.
oisitte tuosta konepellistä tuon lommon oikassu, pistääpi aina silmään ku kattoopi tuota autoa, ( en sillä etteikö siinä mikään muu pistäs silmään)
riippuu kuin tarkasti kattoo, antaahan se aika paljonFullMetal kirjoitti:tommonen mattavärihän antaa vissiin aika paljo anteeksi.
minusta oli aika hauskaväri, tuolla vois vielä joskus maalailla jotai
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut