Anteeksi OT.
Opel Kadett D 1.3i 81vm "Ohjus"
Re: Opel Kadett D 1.3i 81vm "Ohjus"
Ei hyvää päivää nimittäin kommentoinin taso. Siis saatana
Ei pitäs olla teiltä pois jos toinen tekee toisella viisiin kuin toinen? Pitää näköjään oppikirja hakea ja ruveta poikia/tyttöjä, miehiä ja naisia antamaan palautetta jos ei mee niinkuin pitää.
Anteeksi OT.
Anteeksi OT.
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Re: VOI POISTAA.
Kritiikki ja vittuilu on kaksi eri asiaa.L.ossi kirjoitti:no jokainen tyylillään... mutta jos haluaa pitää proojektia esillä niin on se kritiikki myös kestettävä.
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: VOI POISTAA.
^ Komppaan! Ja herranjumala kyseessä on 30v vanha kadetti, siisKeme kirjoitti:Kritiikki ja vittuilu on kaksi eri asiaa.
Zafira B 1.9 CDTI 120 -07
Ex: Astra G 2.0 DTI -02, Corsa A 1.0 TR -83
Ex: Astra G 2.0 DTI -02, Corsa A 1.0 TR -83
Harvinaisemmaksi käyvä bmw malli?? Kerro ihmeessä minullekkin kun tuolla korilla on jotain todellista arvoa|vectraman| kirjoitti:Ihan yhtä järkevää kuin missä tahansa muualla foorumilla. Vai meinaatko, että BTCF porukka taputtelis olkapäälle ja kehuis kun joku sälli jo pikkuhiljaa jotakin vähän harvinaisemmaksi muodostuvaa bmw mallia kasailee poppareilla ja jääkaapin palasilla? Tai toyotamiehet kun vanhaa harvinaista rollaa tuunattais tällä tavallaTietty sitten jos tuota menis mainostamaan BTCF:lle kun Ooppelia tuollain korjataan niin sitten kyllä ropisisi kehuja joten jos ainoa toive on saada paljon kehuja niin sinne sitten mainostamaan miten korjataan oikeaoppisesti Ooppelia, kyllä ne siellä taputtaa olkapäälle varmasti
Kyllä ne on samallaisia ihmisiä jokapaikassa, tuntuu vaan välillä, että ainoastaan Ooppelimiehet on ärsyttäviä,vittuilevia,pilkunnussijoita,paskan omistajia ja mulkkuja kun täällä lukee näitä juttuja
Kyllä tiukka hyvä on mutta ei väljän voittanutta. Mitä kovempi ääni autosta lähtee sitä kovempaa se kulkee...
Ja jos nyt vain saisit ensin pidettyä sen oman 83vm porrasperä korsasi tienpäällä ettei se olisi kokoajan solmussa metsähallituksen puolla. Sen jälkeen voit tulla hyvillä mielin saarnaamaan minulle oman NS"Harvinaisen korimallin" huonosta pidosta/kunostuksesta.|vectraman| kirjoitti:Ihan yhtä järkevää kuin missä tahansa muualla foorumilla. Vai meinaatko, että BTCF porukka taputtelis olkapäälle ja kehuis kun joku sälli jo pikkuhiljaa jotakin vähän harvinaisemmaksi muodostuvaa bmw mallia kasailee poppareilla ja jääkaapin palasilla? Tai toyotamiehet kun vanhaa harvinaista rollaa tuunattais tällä tavallaTietty sitten jos tuota menis mainostamaan BTCF:lle kun Ooppelia tuollain korjataan niin sitten kyllä ropisisi kehuja joten jos ainoa toive on saada paljon kehuja niin sinne sitten mainostamaan miten korjataan oikeaoppisesti Ooppelia, kyllä ne siellä taputtaa olkapäälle varmasti
Kyllä ne on samallaisia ihmisiä jokapaikassa, tuntuu vaan välillä, että ainoastaan Ooppelimiehet on ärsyttäviä,vittuilevia,pilkunnussijoita,paskan omistajia ja mulkkuja kun täällä lukee näitä juttuja
Kyllä tiukka hyvä on mutta ei väljän voittanutta. Mitä kovempi ääni autosta lähtee sitä kovempaa se kulkee...
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Jollakin tais mennä palkokasvi todella syvälle sieraimeen.. 
Tuskimpa nyt sentään. Ajatuksena on että, porukka katsoisi omat asiat ensin kuntoon ja tulisivat vasta sitten huutelemaan.|vectraman| kirjoitti:Jollakin tais mennä palkokasvi todella syvälle sieraimeen..
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Ajatuksena on se, että sä puhut mulle asiasta josta et tiedä yhtään mitään. Jos mä kerran ajan auton valotolppaan niin se ilmeisesti tarkoittaa, että se on kokoajan metsähallituksen puolella solmussa ja mä olen aivoton ja kädetön idiootti..
Mä en edes puhunut sinusta vaan ihan yleisellä tasolla vaan tais ottaa henkisesti melko koville kun piti heti päästä sanomaan vastaan jostakin minua koskevasta asiasta joka meni sekin päin vittua
Nyt on niin hyvä mieli kun on saanut nauraa, että on hyvä pistää pää tyynyyn 
Tämä menee nyt ihan naurettavalle tasolle kummankin osapuolen kohdalta.|vectraman| kirjoitti:Ajatuksena on se, että sä puhut mulle asiasta josta et tiedä yhtään mitään. Jos mä kerran ajan auton valotolppaan niin se ilmeisesti tarkoittaa, että se on kokoajan metsähallituksen puolella solmussa ja mä olen aivoton ja kädetön idiootti..Mä en edes puhunut sinusta vaan ihan yleisellä tasolla vaan tais ottaa henkisesti melko koville kun piti heti päästä sanomaan vastaan jostakin minua koskevasta asiasta joka meni sekin päin vittua
Nyt on niin hyvä mieli kun on saanut nauraa, että on hyvä pistää pää tyynyyn
Nuo ovat omia johtopäätöksiäsi asiasta. Kenelle tahansa sattuu vahinkoja liikenteessä (rapatessa roiskuu)
Kenties otin hiukan nokkiini? Pääasiallisena tarkoituksena on vain oikaista asioita.
Katkeroitumista??
Onko asia nyt puitu läpi vai jatkammeko asian parissa vielä tovin?
- iso.kunkku
- OCF Member

Kyllähän tuo jääkaapin/pakastimen pelti on ihan hyvää värkkiä, itekki tullu siitä tehtyä ku ei sattuuneesta syystä oo uutta peltiä ottaa hyllystä. Tuota popniiteillä kasaamista ei vaan ymmärrä, vaikka kuinka yrittää myötätunnolla ajatella
Eikö se ois voinu vaikka seisoa josain lumikasan alla sen aikaa, että ois ollu senssit hitsata? Tuskinpa se ois merkittävästi kärsiny siinä ajassa...
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Auto seisoo täysipäiväisesti lämpimässä ja kuivassa hallissa, kiirettä pidän auton kanssa koska ei käytössäni päivisin muita autoja ole.|777| kirjoitti:Kyllähän tuo jääkaapin/pakastimen pelti on ihan hyvää värkkiä, itekki tullu siitä tehtyä ku ei sattuuneesta syystä oo uutta peltiä ottaa hyllystä. Tuota popniiteillä kasaamista ei vaan ymmärrä, vaikka kuinka yrittää myötätunnolla ajatellaEikö se ois voinu vaikka seisoa josain lumikasan alla sen aikaa, että ois ollu senssit hitsata? Tuskinpa se ois merkittävästi kärsiny siinä ajassa...
No ei kannata kiireellä kuitenkaan pilata. Ku kuitenki saattaa käydä niin että joudut mahdollisesti tekemään jo tehtyjä hommia toiseen kertaan autossasi... Niin siinä saattaa se kiire kostautua.jerzy kirjoitti: Auto seisoo täysipäiväisesti lämpimässä ja kuivassa hallissa, kiirettä pidän auton kanssa koska ei käytössäni päivisin muita autoja ole.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kannattaisi harkita tuon auton säilömistä vielä ja hommata jokin toinen auto millä voi vain ajaa, jos se 18v on siellä hallissa jo seisonut niin tuskin muutamasta kuukaudesta pariinkin vuotta enää kauheasti hallaa tekee, että on aikaa,rahaa ja etenkin innostusta tehdä tuo auto kunnolla
Jos aiot auton itselläsi pitää niin se on satavarma, että ennemmin tai myöhemmin nuo paikat joudut uudestaan tekemään.
Villi veikkaus, että ekan katsastusyrityksen jälkeen pääsee kokeilemaan, et miten kiva on hitsata tuonne sikamössön keskelle....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
Totta, aikaa ja innostusta kyllä löytyy mutta rahaa ei : DDD Hyvin mahdollista että joudun myöhemmin paikat uusimaan|vectraman| kirjoitti:Kannattaisi harkita tuon auton säilömistä vielä ja hommata jokin toinen auto millä voi vain ajaa, jos se 18v on siellä hallissa jo seisonut niin tuskin muutamasta kuukaudesta pariinkin vuotta enää kauheasti hallaa tekee, että on aikaa,rahaa ja etenkin innostusta tehdä tuo auto kunnollaJos aiot auton itselläsi pitää niin se on satavarma, että ennemmin tai myöhemmin nuo paikat joudut uudestaan tekemään.
Nyt kun sain lyötyä pakkelit parin paikan päälle, tuli todella vahva tunne siitä että ei jää tuo katsastus yritykseksi, ainakaan näiden paikkojen suhteen. Sillä kohta on kuin siinä ei mitään paikkaa olisikaan, popniiteistä puhumattakaanKillroy kirjoitti:Villi veikkaus, että ekan katsastusyrityksen jälkeen pääsee kokeilemaan, et miten kiva on hitsata tuonne sikamössön keskelle....