mittaa kumin paksuus ja sitten vaan yleismallinen kumipusla jossa kierteet tai pultit päissä.
tai esim. e30 bemarin kumit.
itse en ainakaan näe järkeä vaihtaa hajonneiden tilalle hajomaisillaan olevia
uudet alle 20e
Sulla ei näemmä ole hajuakaan siitä minkälaiset nuo B Kadetin kumityynyt on kun tuollaista kirjoitat.Themazgu kirjoitti:älä nyt mitään 40v vanhoja tukikumeja purkaamolta eti.
mittaa kumin paksuus ja sitten vaan yleismallinen kumipusla jossa kierteet tai pultit päissä.
tai esim. e30 bemarin kumit.
itse en ainakaan näe järkeä vaihtaa hajonneiden tilalle hajomaisillaan olevia
uudet alle 20e
Juho M-P kirjoitti:Tuplakaasari on aivan turha laittaa vakiomosaan.
no niinpäs olikin, jostain jäänyt vaan väärä mielikuva.telwin kirjoitti:Sulla ei näemmä ole hajuakaan siitä minkälaiset nuo B Kadetin kumityynyt on kun tuollaista kirjoitat.Themazgu kirjoitti:
Noiden tilalle kun ei laiteta mitään tarvikekumia ilman etupalkin muuttamista.
No noiden vaakatasossa olevien pulttien vastapuoli on etupalkissa oleva korvake,ei siihen oikein mikään tarvikekumi istu.Themazgu kirjoitti:no niinpäs olikin, jostain jäänyt vaan väärä mielikuva.telwin kirjoitti:Sulla ei näemmä ole hajuakaan siitä minkälaiset nuo B Kadetin kumityynyt on kun tuollaista kirjoitat.Themazgu kirjoitti:
Noiden tilalle kun ei laiteta mitään tarvikekumia ilman etupalkin muuttamista.
en kyllä ymmärrä miksi palkkia pitäisi muuttaa, mutta moottorin korvaa kylläkin.
http://www.cruisingnight.tk/images/stor ... saus35.jpg
Jooh tarvin kyllä vesiletkun, kumityyny kyllä korjaantu todella kivasti mut vois semmosenkin ottaa uuden..JUHA P kirjoitti:Minulla uusi vesiletku,semmonen jossa on se pikkulähtö..Voin katsoa onko yhtään kumityynyä käytettynä.
JUHA P vpkopel(at)luukku.com 0400-955168