Vectra miitti 2013 ?
Re: Vectra kokoontuminen 2011? Paikka ja aika ehdotuksia?
Aikaehdotuksia ainakaan minä en pysty antamaan, ennen kuin aikasintaan huhtikuussa, kun kesälomalistat on tullu.
Mut tuo 2-päiväinen vois olla hyvä! Tyyliin pe-la tai la-su.
Mut tuo 2-päiväinen vois olla hyvä! Tyyliin pe-la tai la-su.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: Vectra Miittiä 2011?
Jep! Tuollanen leirintäaluetapaaminen vois olla aika siisti juttu!makemu kirjoitti:yhdyn hudun ehdotukseen erillisestä "tapahtumasta". Täältä ainakin päräytetään yksi A vectra mukaan mikäli aikataulu passaa...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Voishan se olla, eikös kerholehessä ollu astroilla joku vastaava juttu viime vuona.. Itelle käy ainakin kaikki viikonloput, kun ei harjottelupaikassa/kursilla tarvii viikonloppuja tehdä
Et ei mitään väliä 
Hitto! Kalajoelle!

Ai erillisenä tapahtumana vai summerpartyjen yhteyteen? Eikös summerpartyt oo kalajoella taas?
Toisaalta ois omasta mielestä järkeevää pitää eritapahtumana.. Omasta mielestä viimeks "tunnin" juttu tuokio oli lyhyt, kerenny monenkaa kanssa jutteleen.. Mut edelleen niitä ehdotuksia, onhan tässä piiiiiiiitkä kevät aikaa ja alkukesä..
Toisaalta ois omasta mielestä järkeevää pitää eritapahtumana.. Omasta mielestä viimeks "tunnin" juttu tuokio oli lyhyt, kerenny monenkaa kanssa jutteleen.. Mut edelleen niitä ehdotuksia, onhan tässä piiiiiiiitkä kevät aikaa ja alkukesä..
En muista... Syyskokouksessa siitä oli kai jotain puhetta, mutta en muista mitä... Taisi olla niin, että SummerPartyn paikkaa ei valittu, vaan hallitukselle jätettiin mahdollisuus päättää paikasta ehdotettujen paikkojen joukosta.Teemu J kirjoitti:Eikös summerpartyt oo kalajoella taas?
Re: Vectra tapaaminen 2011?
Ei summerpartyt ainakaan Kalajoella ole jos mitään olen oikein ymmärtänyt.
mikäli tuo tapahtumua ei osu juuri kesälomalleni niin parempi tuo on järjestää la-su tapahtumana ainakin omalla kohdalla. Työni ei keväällä eikä kesällä kauheasti työajassa arkipäivinä pysty joustamaan sesongin tähden.
Mutta katsotaan nyt mihin paikka ja aika sijoittuu....
Mutta katsotaan nyt mihin paikka ja aika sijoittuu....
Nykyinen käyttis: Insignia Sports Tourer 2.0cdti AT6 -11
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/
Aa no sit.. Joo vkonloppu tapahtumana ehottomasti, ei viikolla kumminkaan. Aattelin vaan ku kerholehdessä oli, et pohjois suomi kesätapahtumana, niin tuli vaan kalajoki mieleen 
Missäs pohjoisessa se Kalajoki on?? sehän on vielä Pohjois Pohjanmaata...
Itse ainakin miellän Pohjois Suomeksi alueen Oulusta ylöspäin.
telwin kirjoitti:Missäs pohjoisessa se Kalajoki on?? sehän on vielä Pohjois Pohjanmaata...
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Mä luen Suomen pohjoiseksi Hangosta ylöspäin...jartsa63 kirjoitti:telwin kirjoitti:Missäs pohjoisessa se Kalajoki on?? sehän on vielä Pohjois Pohjanmaata...
Itse ainakin miellän Pohjois Suomeksi alueen Oulusta ylöspäin.![]()
![]()
Sellaista ei ole oikeasti olemassakaan kuin eteläinen Suomi, kun koko maa on todella pohjoisessa...
Etenkin täältä päiväntasaajan eteläpuolelta katsottuna...
jartsa63 kirjoitti:telwin kirjoitti:Missäs pohjoisessa se Kalajoki on?? sehän on vielä Pohjois Pohjanmaata...
Itse ainakin miellän Pohjois Suomeksi alueen Oulusta ylöspäin.![]()
![]()
No mää oon ainaki sen luullu kuulevan oulun läänii, mut taitaa olla karttaan vilkasupaikallaa
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Jos Vectra kokoontuminen on Kalajoella niin oon varmasti mukana mikäli aikataulut vain täsmää, kai sitä kehtaa omaa Vectraa sen verran tulla vilauttamaan muillekin
Vituttaa kun nuo Summerpartyt ei ole enää Kalajoella, sen takia mä jäseneksi liityin, että pääsen kerhon tapahtumiin ja etenkin Kalajoen summerpartyille mukaan vaan heti ku pätkähti kortti taskuun niin ne olikin jossain hiton Kuortaneella ja taas meni suunnitelmat vituiksi
Noh, saahan tolla rahalla kuitenkin Opelfanin ja tukeehan se kerhoa, ettei nyt ihan turhaa tule maksettua 
Jos vaan pääsee töiltä tuleen vois sitä tulla paikalle. tosin viime vuonna tuli lähettyä kemiin saakka kokoontumis ajoihin olihan siellä porukkaa noin 1500-2000 autokuntaa
tosin opeleita ei ollut kuin 10 kunta, karpo gruising. matkaa oli kevyet 700km/h suuntaansa lopputulos.
tain tänäkin vuonna saatan suunnata sinne 13.8.
tosin opeleita ei ollut kuin 10 kunta, karpo gruising. matkaa oli kevyet 700km/h suuntaansa lopputulos.
tain tänäkin vuonna saatan suunnata sinne 13.8.