Hiekkalaatikkokeskustelu
Re: Auton rakentelu hyvällä maulla ja lain puitteissa
Ei sitä testin loppujärjestystä yritetä siinä lehdessäkään esittää absoluuttisena totuutena joten aika heikkoa niitä testejä on siitä haukkua ettei ne ole absoluuttisen oikeita. Testi ja tulokset on suuntaa-antavia, kyllä normaalijärjellä varustettu ihminen sen ymmärtää.
Mitä ne sun "itselle tärkeät" ominaisuudet muuten on joita ei ole arvioitu?
Mitä ne sun "itselle tärkeät" ominaisuudet muuten on joita ei ole arvioitu?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
- iso.kunkku
- OCF Member

Re: Hiekkalaatikko keskustelu
Nyt on topikilla kuvaava otsikko
...jatkakaa.
...jatkakaa.
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
|777| kirjoitti:Nyt on topikilla kuvaava otsikko![]()
...jatkakaa.
sen mitä ite olen viitsiny rengastestejä vilkasta niin arvioitavana on 10-20 merkkiä asteikko on 0-10 ja kaikki yleisimmät rengasmerkit sijoittuu +-0.5 pisteen sisäpuolelle.
onko noissa nyt niin merkittäviä eroja. HÄ?
opetelkaa ajamaan oikein ja harkiten käytettävissä olevalla kalustolla.
ei ole ekologista ostaa vaihtoautoon uusia renkaita sillä perusteella että tää tuli testeissä vasta kolmanneksi
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Suuntavakaus ja kestävyys/säilyvyys.Tuomas kirjoitti:Mitä ne sun "itselle tärkeät" ominaisuudet muuten on joita ei ole arvioitu?
Tuossa muutama vuosi sitten jomman kumman T-lehden talvirengastestissä Contin kitkoista mainittiin positiivisena ominaisuutena ajo-ominaisuudet kuivalla. Tutun pösössä se tarkoitti, että auto ei mennyt metriäkään suoraan, edes tasaisella tiellä. Uraisella tiellä ajaminen olikin jo "elävää käärmettä pyssyyn"-hauskuusluokkaa.
Vastaavasti Nokian Hakkapeliitta 10:t saivat molempien lehtien arvosteluissa liki täydet pisteet kaikissa talvikelien ominaisuuksissa. Viidentenä talvena niiden talviominaisuudet erosivat kesärenkaista vain siinä, että kesärenkaissa on edes kuivalla asfaltilla vähän pitoa, näissä ei. Nykyiset indonesialaiset Marshall:it pitävät kuuden vuoden ikäisinä paremmin.
Hyvä viestiketju, ei missään nimessä saa lukottaa! Mukava lukea kahvikupin kera 
Viisivuotiaat talvikumit on jo ehkä aavistuksen yli-ikäisetJukka T kirjoitti:Viidentenä talvena niiden talviominaisuudet
Ja onkohan joku ehdottanut että kumitestin voittaja on paras kaikille ja aina? Mitään sen suuntaistakaan kun ei ainakaan tästä viestiketjusta muistu mieleen... No vänkääminenhän on kivaa, eikö
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
On toki, varsinkin kun tiettyjen henkilöiden pitää aina saada sanoa viimeinen sana.Tuomas kirjoitti:No vänkääminenhän on kivaa, eikö
..Lainaus korjattu.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
"Tiettyjen henkilöiden"
Oltaisko sitten kaikki samaa mieltä kaikesta, tulee lyhyitä keskusteluja. Viihdettähän tämä on...
Oltaisko sitten kaikki samaa mieltä kaikesta, tulee lyhyitä keskusteluja. Viihdettähän tämä on...
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Lainaus päin helvettiä...samsa87 kirjoitti:On toki, varsinkin kun tiettyjen henkilöiden pitää aina saada sanoa viimeinen sana.Tuomas kirjoitti:Jukka T kirjoitti:No vänkääminenhän on kivaa, eikö
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Mistähän moinen otsikon muutos? Lukitkaa/poistkaaa, jos sikseen mutta älkää muuttako topicin otsikkoa noin vaan, koska se näkyy aloittamissani keskusteluissa. Ei korrektia mielestäni.
Mä ostan aina sellaset renkaat missä on kiva kuvio
Nytkin mulla on Omegassa Nordman 4:set koska niistä tulee mun mielestä lumeen kiva kuvio. Kesäksi tulee luultavasti Goodriden "nuolirenkaat", niissä on kiva nuolimainen kuvio
Nytkin mulla on Omegassa Nordman 4:set koska niistä tulee mun mielestä lumeen kiva kuvio. Kesäksi tulee luultavasti Goodriden "nuolirenkaat", niissä on kiva nuolimainen kuvio
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Aika kivaMantaGsi kirjoitti:Mä ostan aina sellaset renkaat missä on kiva kuvio![]()

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Taitaa olla joku Nokian Renkaitten suositus. Tai rengaskauppiaiden.. tai tai.. kuka nyt renkaiden myynnillä tienaa.Tuomas kirjoitti:Viisivuotiaat talvikumit on jo ehkä aavistuksen yli-ikäisetJukka T kirjoitti:Viidentenä talvena niiden talviominaisuudetYleinen suositus on että talvikumit uusitaan kolmen vuoden välein.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Mulla näkyy Mondeossa olevan 7v vanhat talvirenkaat ja nastojakin on jäljellä. Kunpa olisi pitoakin jäljellä... Koko ajan läheltä piti tilanteita vaikka kuinka hiljaa ajaa... Veccussa kitkat ja hyvin toimii. 
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"