Mikä neuvoksi
Mikä neuvoksi
Minulla Opel Vectra cdi 2.0 vm-94 ja siinä on alkuperäinen Philipsin soitin SC804. Olin jo sitä vaihtamassakin, mutta liikkeessä sanotiin, että heillä ei ole sellaista soitinta, joka kävisi suoraan alkuperäiseen liittimeen. Osaisiko joku neuvo miten uuden soittimen saisi helposti siihen paikalle ilman, että tarvitsee alkaa johtotöihin?Siinä on vielä se sähköantennikin. Jukka
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Re: Mikä neuvoksi
Suoraan otsikkoon vastaten: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... =4&t=75632
Itse asiaan, siellä löytyy ISO -liittimet joihin käy suurin osa tarvikesoittimista ihan suoraan. Antennin johtoliitin on varmaan erilainen joten siihen tarvitsee adapterin.
Itse asiaan, siellä löytyy ISO -liittimet joihin käy suurin osa tarvikesoittimista ihan suoraan. Antennin johtoliitin on varmaan erilainen joten siihen tarvitsee adapterin.
CDI taitaa olla joku mersun tyyppimerkintä, eiköhän se ole pelkkä CD.ekm kirjoitti:Minulla Opel Vectra cdi 2.0 vm-94
Kiitoksia ohjeistuksesta keskustelupalstalle ja kiitos vastauksesta.
Joo, ei se ole CDI vaan muistaakseni CDX.
Joo, ei se ole CDI vaan muistaakseni CDX.
Vanha soitin pois ja vanha asennuskehikko myös. Antenni ja auton johdot ovat kiinni kehikon taka osassa. Antennin kiinnisaamiseksi uuteen soittimeen tarvitset normaalin antenni adapterin. Niitä saa motonetista, biltemasta ja hong kongista yms. Uuden soittimen isoliitin pitäisi mennä suoraan auton omiin johtoihin kiinni. Väliin ei tarvitse (jos oikei muistan) laittaa erikseen isoliitintä.ekm kirjoitti:Minulla Opel Vectra cdi 2.0 vm-94 ja siinä on alkuperäinen Philipsin soitin SC804. Olin jo sitä vaihtamassakin, mutta liikkeessä sanotiin, että heillä ei ole sellaista soitinta, joka kävisi suoraan alkuperäiseen liittimeen. Osaisiko joku neuvo miten uuden soittimen saisi helposti siihen paikalle ilman, että tarvitsee alkaa johtotöihin?Siinä on vielä se sähköantennikin. Jukka
EX B Vekkuli
EX GAstra
Nyt GT Kadett
EX GAstra
Nyt GT Kadett
Kysymys vielä, miten sen vanhan soittimen saikaan irti, sen on Philips sc804. Olen kolmisen vuotta sitten sen kesällä jotenkin taiteillut irti, mutta nyt pakkashämärässäpä en muistanut ja näpitkin meinasi jäätyä.
Jos se ooppelin oma soitin niin irroitusraudoilla joita saa tarvikeliikkeistä tai pienillä kuusioavaimilla.
EX B Vekkuli
EX GAstra
Nyt GT Kadett
EX GAstra
Nyt GT Kadett
Siellä on tosiaan ISO-liitin kuten soittimissakin, mutta siinä Opelin liittimessä on mukana näytön liitin jonka takia se ei kaikkiin soittimiin sovi. Siihen väliin saa sovitinjohtoa ja sellaisen voi askarrella itsekin.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B