-Kime- kirjoitti:Kävin laakkosel kattoos gtr datsunii kun se tuli.. Myyjä tuli siihen paikalle ja kysyin siltä että saako pellin alle kurkistaa? (ovet oli lukos niin ei saanu ite aukastuu peltii) vastaus tuli "tää on vaan tosi ostajille" eikä pelti auennu.. Vieressä oli note sanoin sille myyjälle että saaks ton pellin alle kurkistaa vai onks sekin vaan tosi ostajille? Meni myyjä ihan punaseks ja läks pois
En tiiä että miten se siit kattomisest kuluu
Jos ei ole varaa ostaa kaupan kalleinta tuotetta niin ei ole potentiaali asiakas?
Itekkin taksissa suoraan haistatan v*tut niillä jotkaa menee alle 300 kilometrin matkan
Ei, sitte vasta vituttaa, ku tuon jälkeen et hoksaa, et ne tiivisteet on jäässä, ja kiskaset reippaalla otteella tuon muovikahvan paskaks. Siinäku sitte pollistelet se hantaaki kädessä auton vieressä ja mietit että joskoon kaivais seuraavan oven auki.... Sitte vituttaa.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Uploaded with ImageShack.us
Ei olis enää paljoa tekemistä kesäksi, takaa pudottaa maatakohti vielä, vaihdelaatikko ja kytkin vaihtaa, jakoketju vaihtaa. Käyttää maalarilla, että hävittää tuon lommon ja kiveniskemät. Sitten saa kesätulla.
Ens talvena ostetaan vähän miedommilla etllä olevat vanteet. ehkä...
Uploaded with ImageShack.us
Ei olis enää paljoa tekemistä kesäksi, takaa pudottaa maatakohti vielä, vaihdelaatikko ja kytkin vaihtaa, jakoketju vaihtaa. Käyttää maalarilla, että hävittää tuon lommon ja kiveniskemät. Sitten saa kesätulla.
Ens talvena ostetaan vähän miedommilla etllä olevat vanteet. ehkä...
jonkinlainen dejavu.... onhan ne sitten mulle myynnissä kun olet uusia vanteita hankkimassa
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.