Opel Astra G -98 "My lil` racecar/lowrider"
Re: Opel Astra G -98 "My lil` racecar/lowrider"
Hyrylästä autokauppojen seasta löytyy myös Stirwell - niminen firma, jossa olen itse asioinut. Sieltä olen saanut myös hyvin vinkkejä maalaushommiin.
jees. Pitää käydä kurkkimassa kun ehtii
WARNING
Insanity has replaced reason in construction and design of this vehicle
Erään toisen ihmisen syystä meni auton perästä tavaraa rikki ja pakoputki samalla. Piti väsätä tällanen väliaikaiseksi ratkaisuksi kunnes tulee rahat syyllisen vakuutusyhtiöltä.

WARNING
Juttua

Ja vieressä veljen talviauto.

Ja vieressä veljen talviauto.

WARNING
Aika siistin näkönen noil keltasil umpiolla 
Sarjassamme miten tässä näin kävi
Opel Vectra C GTS 3.2 V6 (harraste räpellys)
Opel Insignia -09 2.0 cdti (käyttis)
Opel Vectra C GTS 3.2 V6 (harraste räpellys)
Opel Insignia -09 2.0 cdti (käyttis)
Tänks, noilla näkee yllättävän hyvin, kun on vielä 100 wattiset polttimot. Ei häiritse vastaantulijoiden lumipöllytkään, kun "näkee" sen pölypilven läpi, eikä tuu ns. white-outtia. (Jos jotain käytännön syitä noille kalvoille pitää etsiä) 
Uusimpana tulokkaana autoon kalvojen lisäksi on noi FK:n N-look peilit.
Saa nähdä kauanko niitä jaksaa katsoa... Kuvitelmissani tulee näyttämään aika hyvältä kunhan saa kesäpyörät taas alle ja auton maahan. 
Uusimpana tulokkaana autoon kalvojen lisäksi on noi FK:n N-look peilit.
WARNING
Peilejä ei tullut ees noteerattua, kun huomio kiinnittyi niin noihin keltaisiin silmiin.
Minäkin olen suunnitellut tint-kalvoja ensi kesäksi.
Nilemma kirjoitti:Peilejä ei tullut ees noteerattua, kun huomio kiinnittyi niin noihin keltaisiin silmiin.Minäkin olen suunnitellut tint-kalvoja ensi kesäksi.
Jotain ihan savun tummaa? Mä olen huomannut että toi kalvo mitä ite olen käyttänyt, on huomattavasti syvemmän keltaista kuin Lamin X. Tosin Lamin X on läpinäkyvämpää, niin ei vaikuta ihan niin paljoa valotehoon.
Ite kun oon amatööri kalvottaja, menee mulla kaks rullaa ajovaloihin tätä. http://www.fsb-shop.nl/truckshop/index. ... cts_id=485
WARNING
Lamin-X:n kaikista miedoimmin tummentavaa versiota oon harkinnut tilaavani. Näin talviaikaan ei löydy inspiraatiota tuollaisiin kalvotuksiin. 
Jees. Pitäisi itse savustaa noi takavalot jotenkin. Se mustaakin mustempi millaiseksi vedin viime kesänä oli "vähän" liian tumma.
Jos koittais vähän varovaisemmin sillä spraylla... Tai yhdistelis punaista ja tummaa..
WARNING
Mnjoo. Kauheasti en oo saanu tehtyä tähän, paitsi sisältä siivosin ja ulkopuolelta hutasin painepesurilla puhtaammaksi. Kivat vanteet löytyi netin maailmasta mutta rahat pitäisi saada kasaan niihin ennenkuin ne menee jollekin toiselle.
Muistutuksena vielä että etsin yhä jotain mukavaa etulippaa tuohon ja mahdollisesti jotkut fiksut helmat myös?
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 6&t=202372
Kaarimankelin kävin ostamassa tkoiv nimiseltä käyttäjältä, että sitäkin pitäisi opetella käyttämään tässä kevään mittaan kunhan löytää vanteet mihin sovittaa auto päälle.
Aikaisemmin en viitsi lähteä mankeloimaan, koska meinasin maalata kaaret uusiksi muutenkin kukkien takia. Yksi vaihtoehto toki olisi kärsiä viime kesäisistä rumista vanteista kun niiden renkaissakin on vielä pintaa... Jos suttais ne uudella kilikalilla. 
Niinjoo, jos joku haluaa niin saa ostaa noi mun nykyiset kesävanteet renkaineen vaikka 150e jos saan loput 200e kietastua noihin uusiin jostain.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 6&t=202372
Kaarimankelin kävin ostamassa tkoiv nimiseltä käyttäjältä, että sitäkin pitäisi opetella käyttämään tässä kevään mittaan kunhan löytää vanteet mihin sovittaa auto päälle.
Niinjoo, jos joku haluaa niin saa ostaa noi mun nykyiset kesävanteet renkaineen vaikka 150e jos saan loput 200e kietastua noihin uusiin jostain.
WARNING
Kasasin pakorööriä tänään. Jäi 20 sentistä vajaaks putkenpalaset että olisi saanut putkenpään takapuskurista ulos... Kumisee ilkeästi nyt, mutta saipahan kesäkorkeudelle.
Meinasin heti jäädä hallin ovensuuhun jumiin sillä. 
E: Löyty veljen auton takakontista just sopiva putken pätkä niin sai putken loppuun asti. On se ruma!
E: Löyty veljen auton takakontista just sopiva putken pätkä niin sai putken loppuun asti. On se ruma!
WARNING
Problem?
http://dstyleshan.bilder.fi/kuvat/Per%C ... g/_big.jpg
Vakkariduuni olis jees niin sais rahat kasaan uuteen takapuskuriin ja pakoputkistoon.
http://dstyleshan.bilder.fi/kuvat/Per%C ... g/_big.jpg
Vakkariduuni olis jees niin sais rahat kasaan uuteen takapuskuriin ja pakoputkistoon.
WARNING
Hei joku roti tähä hommaan.
Helvetin törkee!
Ota nyt hyvä mies toi putki poikkee.
Miks Ford on keksitty? Ettei Opel olis maailman paskin auto!
Mitä sitä hyvää putkea poistamaan, alusta vaan kesäasentoon. 
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi