Kerrohan miten onnistuu, vois tehä omastaki takavedon
opel calibra turbo -93
Re: opel calibra turbo -93"gynther"
Mä oon luullu ettei nelivedosta saa tehä takavetosta missään tapauksessa, paitti ruotsissa 
Nelivedosta saa tehdä takavedon, mut pitää hakea poikkeusluvat ja ne maksaa karvan verran päälle 380€. Pitää joku päivä käväästä konttorilla vielä et onko niillä mitään tietoa mistään. Se nyt on aivan sama vaikka yhden nelikko turbon raiskaa takavedoksi ku netti pullollaan turbonelikkoja sopuhintaanadix kirjoitti:Mä oon luullu ettei nelivedosta saa tehä takavetosta missään tapauksessa, paitti ruotsissa
Eli tulossa myyntiin jossain vaiheessa ehjä vahvistettu jakoloota josta löytyy kuitti, ehjä f28 vaihdeloota johon saa vaihdevivuston puslasarjan kaupanpäälle, orkkis tophat, orkkis suuttimet, pakosarja ahdin yhdistelmä ahdintaki muokattu tunexilla josta myös kuitti jemmassa, vauhtipyörä, sachsin race kytkin paketti(ajettu n. 600km), orkkis perä ehkä takakelkan kanssa, (kardaani?).
Jos jollakulla tarvetta tommosille ni voi vaikka varailla niitä etukäteen ni tiedän purkia niitä autosta irti sitä mukaa.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re: opel calibra turbo -93"gynther" rwd??
Eikös nelikon saa ihan muutoskatsastuksella takavedoksi? Ainakin näin mä jostain olen päähäni saanut 
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Eihän se edes mitään raiskaamista ole, vaan näinhän se pitääkin tehdäjarkkis kirjoitti:Se nyt on aivan sama vaikka yhden nelikko turbon raiskaa takavedoksi ku netti pullollaan turbonelikkoja sopuhintaan
B Ascona '80 ja E Rekord '83
No joo ja kestää paremmin voimaa ku ei ainakaa jakoloota ekana antauduSimo kirjoitti:Eihän se edes mitään raiskaamista ole, vaan näinhän se pitääkin tehdäjarkkis kirjoitti:Se nyt on aivan sama vaikka yhden nelikko turbon raiskaa takavedoksi ku netti pullollaan turbonelikkoja sopuhintaan
Pitää seki selvitellä vielä konttorilla, ku kuullu kahta eri juttua et menis muutoskatsastuksella ja kaveri joka muutti esco cossun takavedoksi joutu hakia luvat akelta, mutta toi lupien hakeminen on ihan läpihuutojuttu eli se nyt ei ainakaa tuota onkelmaa.|vectraman| kirjoitti:Eikös nelikon saa ihan muutoskatsastuksella takavedoksi? Ainakin näin mä jostain olen päähäni saanut
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Jos jumala (olisi olemassa ja) olisi suunnitellut Calibran, se olisi varmasti takavetoinen 
B Ascona '80 ja E Rekord '83
-
powerofopel
- 'Diplomat'

¨
miettinyt ihan samaa, toteutus hankalaa... mulla siis etuveto.
miettinyt ihan samaa, toteutus hankalaa... mulla siis etuveto.
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
Eikös Jape ja anza69 tuota selvitelleet aika pitkälle vuos tai 2 sitte... Sekä onhan tuota tainnu jotkut muutki vuorollaan suunnitella.
taisivat juu, mut en nää tos mitään ongelmaa, ainut ongelma taitaa olla että koska tämä valmistuuCTi kirjoitti:Eikös Jape ja anza69 tuota selvitelleet aika pitkälle vuos tai 2 sitte... Sekä onhan tuota tainnu jotkut muutki vuorollaan suunnitella.
Kävin tänään konttorilla selvittelemäs tota muutos asiaa, eli poikkeuslupahakemus tehdä ja sit aikanaan sen lapun kans konttorille ni ei pitäisi olla ongelmaa. Ja sit vissii voi tehdä osalistaa mistä autosta osat on otettu kun on muutettu takavetoiseksi, mut sekin vaikutti siltä että ei olis pakollinen.
soitteleppas suoraan tuonne akeen,kun tuo alunperin on nelikko niin pitäisi onnistua ilman lupia,näin ainakin itselle kerrottiin kun tuota tiedustelin,tosin aikaa on jo varmaan kolme vuotta.jarkkis kirjoitti:Kävin tänään konttorilla selvittelemäs tota muutos asiaa, eli poikkeuslupahakemus tehdä ja sit aikanaan sen lapun kans konttorille ni ei pitäisi olla ongelmaa. Ja sit vissii voi tehdä osalistaa mistä autosta osat on otettu kun on muutettu takavetoiseksi, mut sekin vaikutti siltä että ei olis pakollinen.
tuolla kun on käypänen taka-akseli ja valmiina kardaanitunneli yms.etuvedosta ei onnistu ilman lupia jos sittenkään.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
joo pitääpä kysäästä vielä puhelin soitolla sieltä ja vaikka käskiä lähettää kirjallinen todistus siitä jos onnistuis tolleen, olis tosi hieno uutinen.Jartsa kirjoitti:soitteleppas suoraan tuonne akeen,kun tuo alunperin on nelikko niin pitäisi onnistua ilman lupia,näin ainakin itselle kerrottiin kun tuota tiedustelin,tosin aikaa on jo varmaan kolme vuotta.jarkkis kirjoitti:Kävin tänään konttorilla selvittelemäs tota muutos asiaa, eli poikkeuslupahakemus tehdä ja sit aikanaan sen lapun kans konttorille ni ei pitäisi olla ongelmaa. Ja sit vissii voi tehdä osalistaa mistä autosta osat on otettu kun on muutettu takavetoiseksi, mut sekin vaikutti siltä että ei olis pakollinen.
tuolla kun on käypänen taka-akseli ja valmiina kardaanitunneli yms.etuvedosta ei onnistu ilman lupia jos sittenkään.
jos kaikki menee suunnitelmien mukaan ni suuntai huomenna kuortaneelle purkamaan tekniikkaa konehuoneesta pois... oliskohan muuten järkevintä ottaa ylä vai alakautta pois? alakautta vois olla helpompi...
alakautta vuan kelkkoineen päivineen ^^
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
Onnistuu varmaankin muutoskatsastuksella silloin kun ei muuta moottorin asentoa vaan antaa sen olla poikittain.
Tuosta koneen käännöstä pitkittäin aiheutuu jo niin paljon muutoksia että vaatinee sen poikkeusluvan.
Tuosta koneen käännöstä pitkittäin aiheutuu jo niin paljon muutoksia että vaatinee sen poikkeusluvan.