Ebaystä pikaisesti vilkaistuna 600 - 700 puntaa... siis käytetty kone. Joku joskus kirjoitti täällä foorumilla jostain yli 2000 euron hinnasta , jos en väärin muista. Taisi Ruotsista koneen saada.
Tuo kulujen puolittaminen voi olla aika lähellä totuutta, ainakin, jos kone korjataan uusilla osilla.
Onko liian kallis korjaus? B vectra vm.01
Re: Onko liian kallis korjaus? B vectra vm.01
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Tarkoitatko kulujen puolittamista vaikka laitettaisiin käytetty moottori, http://www.motorteam.fi/varaosahaku/ind ... erkki=Opel Tuolta löyty joku 75tkm. ajettu kone 1995€
En tarkoita kulujen puolittamista, jos laitetaan käytetty kone. Kysymys on siitä , kuinka paljon parempaan kuuntoon arvioituna auto tulee vähemmän ajettu kone vaihtamalla sen enemmän ajetun tilalle. Jonkun prosentuaalisen osuuden todennäköisesti joudut itse maksamaan. Osuuden suuruutta en tiedä, enkä edes yritä arvata.
Robertx kirjoitti:En tarkoita kulujen puolittamista, jos laitetaan käytetty kone. Kysymys on siitä , kuinka paljon parempaan kuuntoon arvioituna auto tulee vähemmän ajettu kone vaihtamalla sen enemmän ajetun tilalle. Jonkun prosentuaalisen osuuden todennäköisesti joudut itse maksamaan. Osuuden suuruutta en tiedä, enkä edes yritä arvata.
Olen itsekin varautunut jotain maksamaan, mutta en nyt mieluusti mitään tuhansia!!! Käytetty kone käy mulle jos vaan toimii!!! Uutta konetta ei varmaan kannata ainakaan vaihtaa tuon hintaiseen/ikäiseen autoon. Mietin tässä vain että nyt omalla moottorilahan on ajettu noin.162tkm ja jos nyt leikitään että "uus" vanha kone olisi vaikka 100tkm. ajettu niin eihän se tuon ikäiseen autoon enää arvoa nosta kuin joitakin satoja €...
Samaa mieltä olen tuosta, että alle tuhannen euron omat kustannukset jäisivät. Selvitä asia kuluttaja-asiamihen kanssa tai etsi mahdollisia kuluttajariitalautakunnan päätöksiä... likimain vastaavia.
Kustannusten jakamisesta pitää saada kaikkien hyväksymänä mustaa valkoisella... eli kaikki paperille allekirjoituksineen.
Koeta sopia asiat omaksi parhaaksesi.
Lähtökohtana on, että auto oli ostaessasi viallinen.
Kustannusten jakamisesta pitää saada kaikkien hyväksymänä mustaa valkoisella... eli kaikki paperille allekirjoituksineen.
Koeta sopia asiat omaksi parhaaksesi.
Lähtökohtana on, että auto oli ostaessasi viallinen.