Ajaa kuule vuoden ympäri, keli kuin keli. Rättärit ovat heidän elämäntapaJaccez kirjoitti:No sillä ei sitten taija olla kun kesällä töitä
Mielenkiintoisten muunmerkkisten autojen bongausketju
Re: Millaisen muun auton kuin Opelin bongasin liikenteessä
- Jaccez
- 'Diplomat'

Jos ois hattu päässä niin nostaisin 
Osta japsi ja opit hitsaamaan

Tos Liepeellä on kans yks äijä jolla on sama taipumus. Hänen poika oli samalla luokalla yläasteella mun kanssa. Erikoista sakkia nuo truu sitikka harrastajatWoody kirjoitti:Ajaa kuule vuoden ympäri, keli kuin keli. Rättärit ovat heidän elämäntapaJaccez kirjoitti:No sillä ei sitten taija olla kun kesällä töitä
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Todella erikoista. Yhdellä kaverilla amisaikoina eka auto bx, sit tuli kaveriks cx ja vuos sitten vielä rättärimannion kirjoitti:Tos Liepeellä on kans yks äijä jolla on sama taipumus. Hänen poika oli samalla luokalla yläasteella mun kanssa. Erikoista sakkia nuo truu sitikka harrastajatWoody kirjoitti:Ajaa kuule vuoden ympäri, keli kuin keli. Rättärit ovat heidän elämäntapaJaccez kirjoitti:No sillä ei sitten taija olla kun kesällä töitä
Eli kolme patonkia, ja isä taitaa ajaa c5:lla ja äiti xsaralla. Hulluja kaikki

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
^Jep, tuossa työmaan yhteydessä olevalla katsastuskonttorilla on kanssa yksi aika pahasti noihin vehkeisiin "seonnut" katsuri. Kulki viime viikollakin useempana päivänä dyane:llä töissä, vaikka pakkasta yli 20. Aikasempina talvina millon milläki. Pihasta tuntuu löytyvän lisäks ainakin caminoetteja (vai mikskä niitä H Vaneja sanottii) useempia, kait joku 4-7kpl, 2-3 kilvissä, ami (vai pari), pony tai sherba, bx gti ja käyttis zx.
holman katsatuskonttoril on se joku hippiäinen joka katsataaa tyylii kaikki citikat
jotka pihaa saapuu..
jotka pihaa saapuu..
|Cc Lahti member|
astra f farmari vm.95 (projekti)
astra f farmari vm.95 (projekti)
Ettei vaan olisi ollut sama AMC Javelin jonka itse näin tänään,oranssi/punainen ja kyljessä valkoinen raita kuten kuvassa?|vectraman| kirjoitti:Eilen haapalehdosta päin tuli Starsky&Hutch autoa hämärässä melko paljon muistuttava jenkki vastaan, ajeli muiden seassa niin ei taas kerennyt tarkemmin katsoa, maalaus vain juuri samanlainen ja auton mallikin taisi olla sama
Tällainen siis http://www.phoenixgraphix.com/amc/amc207.jpg ,ei sillä etteikö olisi voinut olla "Starsky&Hutch" mallin Torino mutta ajattelin että olisi voinut olla sama auto.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
En osaa sanoa mikä se oli kun katuvalojen valossa näin vain auton takakulman ohimennen kun se muiden autojen seassa kuljeskeli, kerkesin vain tajuta että piru starsky ja hutsi ja sitten pitikin liikkua ku valot vaihtu ja olin jonon keulilla.. 
Mercedes-Benz E 250 CDI ajeli joensuusta liperiin päin
Omega A
Eilen Jämsän keskustassa Venäjän kilvissä olevan tuplalamppusen Ladan 
- Jaccez
- 'Diplomat'

Joo minä parkkeerasin sen viereen kitumarketissa. Oli semmonen viininpunainen.
Oon mie ainakin kuus pitkäkilpistä ladaa täällä nähny.
Oon mie ainakin kuus pitkäkilpistä ladaa täällä nähny.

Nissan z350 kurvaili mun edestä linnanmaan liikenneympyrästä teknologiakylästä päin tuli ja luisutteli eessä ni piti kans vähä omalla kurvailla..
VW Passat Variant
Työpaikan pesuhallista tuli punainen WRX Impreza pihalle. Ei ollu mun exä
Viereisen liikkeen myyntihalliin suuntasi sen jälkee.
OCFormulatietäjä 2011
- Jaccez
- 'Diplomat'

Johan pelin näin
Kirkkaan keltanen KE-70 Dexteri, kromi mangelssit, helevetin tontissa, tummat akkunat ja pari hepparaa sisällä karjalalippis takaraivolla. Ja pitkee kahvoo.
Ei noitakaan oikeen liiku enään, tosin ei sillä mitään väliä ole.
Kirkkaan keltanen KE-70 Dexteri, kromi mangelssit, helevetin tontissa, tummat akkunat ja pari hepparaa sisällä karjalalippis takaraivolla. Ja pitkee kahvoo.
Ei noitakaan oikeen liiku enään, tosin ei sillä mitään väliä ole.